Hij is gewoon leuk die filmquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het mist dus een goed verhaal blijkbaar. Dat vind ik toch redelijk belangrijk. Of het moet echt hilarisch zijn.
Mwah verhaallijn is niet Lord of the Rings waardig maar ook niet Jackie Chan slecht.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het mist dus een goed verhaal blijkbaar. Dat vind ik toch redelijk belangrijk. Of het moet echt hilarisch zijn.
Maar ik ben geen fan van actie om de actiequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is gewoon leuk die film
Anders download je gewoon even deel 1 t/m 5
Er zit echt wel een verhaal in.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik ben geen fan van actie om de actie. Het moet wel het verhaal dienen.
Owja, scherp. Heb ook al bijna 3 nachten niet geslapen, hoop vanavond op meer succes.quote:
Lekker spul man. Al vind ik die valium iets te.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:52 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Anders ga ik er een oxazepammetje/valiumpje ingooien.
Mee eens. Zeker in dit soort "nood" gevallen. Wil het eigenlijk niet echt snel doen, maar na 3 nachten niet slapen.... Heb ik er recht opquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker spul man. Al vind ik die valium iets te.
Oxazepam gewoon bazenspul.
Valium slaat echt in als een bom bij mij. Bij oxazepam kan ik gewoon heerlijk relax film kijken, slapen en dan chill wakker worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:54 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Mee eens. Zeker in dit soort "nood" gevallen. Wil het eigenlijk niet echt snel doen, maar na 3 nachten niet slapen.... Heb ik er recht op. Maar ik wacht nog even, wil liever naturel in slaap vallen.
Valium kan ik ook wel waarderen, wel minder suf.
Gewoon het eerste deel kijken, imo nog steeds de beste.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dan moet ik weer helemaal een nieuw tabblad openen en het intikken.
he tyronquote:
even kijkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
he tyron
dit is de nieuwe eriksen, moet je een keer helemaal zien
is al op stage geweest, ben inmiddels een lobby gestart om hem hier definitief te krijgen
Uhm okay,quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Laatste film is niet heel interessant als je minstens de vorige 2 niet heb gezien.
quote:
Bedoel dat ook niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Noord-Korea had N-K moeten zijn. Dus ik kan met zekerheid zeggen dat Stylo dit er niet mee heeft bedoeld.
Heb niet gekeken. Wat was er met hem?quote:
Larsson junior is beter.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
he tyron
dit is de nieuwe eriksen, moet je een keer helemaal zien
is al op stage geweest, ben inmiddels een lobby gestart om hem hier definitief te krijgen
Ja, ligt er wel aan hoeveel mg valium je pakt. Als ik de hele 10 pak ben ik ook zo weg ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valium slaat echt in als een bom bij mij. Bij oxazepam kan ik gewoon heerlijk relax film kijken, slapen en dan chill wakker worden.
Domenic Toretto is de leider van een straatbende die er van verdacht wordt dure electronische apparatuur gestolen te hebben. Een jonge politieman moet vervolgens infiltreren in de wereld van straatracers in Los Angeles.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dan moet ik weer helemaal een nieuw tabblad openen en het intikken.
Over 11 comments stop ik denk ik met fok.quote:49.988 (gemiddeld 48 per dag)
Synopsis van het eerste deel is dit jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Domenic Toretto is de leider van een straatbende die er van verdacht wordt dure electronische apparatuur gestolen te hebben. Een jonge politieman moet vervolgens infiltreren in de wereld van straatracers in Los Angeles.
Een soort Need for Speed dus.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Domenic Toretto is de leider van een straatbende die er van verdacht wordt dure electronische apparatuur gestolen te hebben. Een jonge politieman moet vervolgens infiltreren in de wereld van straatracers in Los Angeles.
Tot morgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over 11 comments stop ik denk ik met fok.
Jammer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Scouten met behulp van Youtube beeldjesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nooit
je hebt de video niet eens gezien man
Je moet nog mod worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Scouten met behulp van Youtube beeldjesZo is Ajax ook aan Sulejmani gekomen
Ja kanquote:
Ja ik las het.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al 10 games -20 points
Lebron riep dat hij het gevoel had dat hij weer bij Cleveland speelde
Wordt een stille mod.quote:
Op imdb heeftie maar een 6 ofzoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ja gewoon kijkenDe eerste film was echt
Bijna 7kquote:6.760 (gemiddeld 18 per dag)
een feyenoord supporter over scoutenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Scouten met behulp van Youtube beeldjesZo is Ajax ook aan Sulejmani gekomen
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:59 schreef Doublepain het volgende:
aantal posts:
69.498 (gemiddeld 66 per dag)
Bijna 70K, sick
Vanaf het begin kwaliteit.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:13 schreef Doublepain het volgende:
6 woorden: Arjen Robben is KK hard Geworden!
Ik zag paar dagen geleden dat ik in top 500 zat. Dat betekent dat ik moet stoppen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:59 schreef Doublepain het volgende:
aantal posts:
Bijna 70K, sick
Nerd.quote:
Zo dat is veel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:59 schreef Doublepain het volgende:
aantal posts:
Bijna 70K, sick
Ok, zemmerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
een feyenoord supporter over scouten![]()
ga weg joh
70K is ook een mooi moment om te stoppenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag paar dagen geleden dat ik in top 500 zat. Dat betekent dat ik moet stoppen.
[..]
Nerd.
69999 is beter.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
70K is ook een mooi moment om te stoppen
Nieuw account aanmakenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |