Dit. Wat voor kebab is het trouwens, döner of adana?quote:
Ik denk dat ik je painting mn UI maak, krijg alleen niet uitgevogeld hoe ik het gepast krijg dat je nog kan zien wat er gebeurt.quote:
Dat is niet te doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je painting mn UI maak, krijg alleen niet uitgevogeld hoe ik het gepast krijg dat je nog kan zien wat er gebeurt.
Dönerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit. Wat voor kebab is het trouwens, döner of adana?
Wat een baasquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geniaal die Cruijff toch?
Zonder officiële functie even de complete directie, bestuur, ledenraad, 2x complete RvC, hoofdtrainer, medische staf, hoofdjeugdopleiding, hoofdscouting en jeugdtrainers wegwerken.![]()
Wat een held.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geniaal die Cruijff toch?
Zonder officiële functie even de complete directie, bestuur, ledenraad, 2x complete RvC, hoofdtrainer, medische staf, hoofdjeugdopleiding, hoofdscouting en jeugdtrainers wegwerken.![]()
Wat een held.
Dan maar een ansichtkaart van maken en naar tong zn zorgtehuis sturenquote:
Hij heeft hem al gezienquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:21 schreef Cara het volgende:
[..]
Dan maar een ansichtkaart van maken en naar tong zn zorgtehuis sturen
Ik wilde alleen mijn gif ff gebruiken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij ook veel plezier met Marcel Brands nog hé.
Jordiii neemt alles te serieus, niet serieus nemen johquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wilde alleen mijn gif ff gebruiken.
Hahaha, nee ook zulke dingen kun jij totaal niet inschatten. Hou maar op joh.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jordiii neemt alles te serieus, niet serieus nemen joh
ah okéquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hahaha, nee ook zulke dingen kun jij totaal niet inschatten. Hou maar op joh.
TT komt van jou Stylo? Kan je ook al eerder stoppen hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over 11 comments stop ik denk ik met fok.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
TT komt van jou Stylo? Kan je ook al eerder stoppen hoor
Hey collega.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nederlandse Kampioenschappen Stokfokkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:
Dan kijk je niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:28 schreef mrstylo het volgende:
Man at Work is best een slechte serie. Kunnen echt niet acteren.
49999 post dit.
Zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |