HAIquote:
Even hier verder.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Tapas daar zijn over het algemeen ook goed. En niet zo duur
Klopt. 68 soorten tapas ofzo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Even hier verder.
Je hebt ook All you can eat tapas daar
Ja 5 rondes van 3 tapas, maar je krijgt best veel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt. 68 soorten tapas ofzo.Maar all you can eat klopt niet, het zijn er maximaal 15. Wel meer dan genoeg,
is dat bij die in Rotterdam centrum ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja 5 rondes van 3 tapas, maar je krijgt best veel.
Wij kregen laatst een compliment dat wij 1 van de weinige waren die alle rondes hadden opgegeten![]()
Ik zat propvol
bff?quote:
Bekende Fok!kerquote:
Ik vind dat met sushi al bijna onmogelijk, tapas is nog zwaarder toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij kregen laatst een compliment dat wij 1 van de weinige waren die alle rondes hadden opgegeten![]()
Ik zat propvol
Ik ook gewoonquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zat propvol
quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, zo.
Ja, dat krijg je als je nooit buiten VBL komt.
Wees blij. Anders kom je in het rijtje van Tong te staanquote:
vind die andere net wat beter maar ben de naam kwijtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yes
Stadhuisplein
http://www.amigo-rotterdam.nl/
Jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind dat met sushi al bijna onmogelijk, tapas is nog zwaarder toch?
Soms wel hoor. Ik heb bijvoorbeeld 1 post geplaatst in een ESF topic.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, zo.
Ja, dat krijg je als je nooit buiten VBL komt.
Ook in het centrum?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vind die andere net wat beter maar ben de naam kwijt
La cubanita bedoelde ik !quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yes
Stadhuisplein
http://www.amigo-rotterdam.nl/
la cubanitaquote:
Moet je FM gaan spelen, kan je daar posten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Soms wel hoor. Ik heb bijvoorbeeld 1 post geplaatst in een ESF topic.
Op blaak? Daar ben ik nog nooit geweestquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ook gewoon. Als het echt onbeperkt is, zou ik veel minder eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |