Toch wel als een van de beste van vanavond.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:53 schreef Snoepje5 het volgende:
Maar lag het ook aan mij of was het verschrikkelijk slecht gezongen?
dat zegt genoegquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toch wel als een van de beste van vanavond.
Elk jaar weer beter! Niet voor mogelijkheid te houden!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:54 schreef CherryOnTop het volgende:
Het niveau is hoger dan ooitZij zitten volgens mij naar een hele andere show te kijken dan wij.
lekkerquote:
Ze doen niet onder voor de ouderenquote:
Ferry is erquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mis een vrouwelijke presentatrice. Maar alle opties zijn vreselijk.
Op tv was het ook al vette shit, dus maakt niet uitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog borrelnootjes liggen, maar dan wordt mijn toetsenbord een vette zooi.
En dan niet geilen naar de kruis van Jan Kooijman...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
Misschien moet ik toch de dansshows wat meer actiever gaan volgen, kans dat het niveau daar hoger is dan bij het zingen.
gewoon daarna even schoonmaken met spiritusquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog borrelnootjes liggen, maar dan wordt mijn toetsenbord een vette zooi.
Goed puntquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op tv was het ook al vette shit, dus maakt niet uit
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:57 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
En dan niet geilen naar de kruis van Jan Kooijman...
Ferry is er.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mis een vrouwelijke presentatrice. Maar alle opties zijn vreselijk.
Die is zo klein, die staarde ook naar mijn kruis.quote:
Aha, een liefhebber van Dan...quote:
In the stink is echt geen taboe meer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik wil gesandwiched worden tussen beiden
Double pounded?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik wil gesandwiched worden tussen beiden
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is zo klein, die staarde ook naar mijn kruis.
Zoals?quote:
Hij vindt bitterballen het lekkerst vertelde hij. (dat is nog echt waar ookquote:
Hij heeft die bitterballen van Jan Kooijman al geproefd.....quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij vindt bitterballen het lekkerst vertelde hij. (dat is nog echt waar ook)
Speedo uiteraardquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:00 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Zoals?
Dansen in een strakke Calvin Klein onderbroek?
haha nou die zijn ook lekker natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij vindt bitterballen het lekkerst vertelde hij. (dat is nog echt waar ook)
DaFuque heb jij voor pillen op?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:01 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Hij heeft die bitterballen van Jan Kooijman al geproefd.....
Yup. Nummertje werd ook gedraaid toen WA en Max op het podium warenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef Stickertje het volgende:
dit lied is van armin van buuren? O.o
door alle verkrachtingen heb ik google geopend om de titels te googlen
Krijg jij daar gelijk een natte string van?quote:
ik ook. dat nummer van clarissa bijvoorbeeld. dacht dat ze het zelf had verzonnen, zo vals was hetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef Stickertje het volgende:
dit lied is van armin van buuren? O.o
door alle verkrachtingen heb ik google geopend om de titels te googlen
Ik had nog een kans gemaaktquote:
Ga ik jou aan je neus hangenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Krijg jij daar gelijk een natte string van?
quote:
jij bent zeker het nieuw soort kijkpubliek dat ali b met zich meebrengtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:06 schreef AhmedJaret het volgende:
helemaal zweten check m krampachtig die oksels knijpen hahhaha
hahaha best zielig ahahahhaha
kan niet wachten tot iemand zijn hand omhoog gooit hehehhehehhe
Ik ga er van uit dat het een ja is...quote:
Sowieso begrijp ik niet waarom Ali die meid heeft gekozen. Er zaten tig betere leukere meiden tussenquote:
Dat is me ook een raadsel...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Sowieso begrijp ik niet waarom Ali die meid heeft gekozen. Er zaten tig betere leukere meiden tussen
maak er maar een hommel vanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:11 schreef MissJ het volgende:
omg die jurk... echt lelijk! Zeker in combi met zwart, ziet er echt niet uit, ze lijkt wel een bij
Lieke had een tijdje terug ook zoiets aan bij SYTYCDquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:11 schreef MissJ het volgende:
omg die jurk... echt lelijk! Zeker in combi met zwart, ziet er echt niet uit, ze lijkt wel een bij
nog betere omschrijving jaquote:
Hier moet ze hogerderquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:13 schreef Greys het volgende:
Mooi zeg.
Alleen sommige stukjes zijn te laag voor d'r.
alleen katy is leuk en heeft dikke tieten en de xfactor en kan preformenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:13 schreef Pheno het volgende:
Oke, dit gaat dus net als bij Kate Perry zelf ook niet
De tieten zullen vast gepreformed zijn jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
alleen katy is leuk en heeft dikke tieten en de xfactor en kan preformen
Pcies ditquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
stylist kleurendoofquote:
Zou ik maar 50mg Stesolid in je poeperd stoppen ipv de gebruikelijke 10?quote:
ook niet..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk is de styling bij alle NL talentenjachten gewoon drie keer niks. Wat is dat toch altijd?
Meestal aan de voorkantquote:
De toastjes zijn nog niet opquote:
ik had aardbeien en die zijn wel op inmiddelsquote:
Milou niet hoor denk ik. Die heeft echt die puurheids likeablity factor. Zou me niet verbazen als ze dit gewoon wint.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:19 schreef hexje het volgende:
Hmm Brown Hill en 1 van de meiden van Ali in de gevarenzone.
dat denk ik dus ook en dat clarissa er dan uitgaatquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Milou niet hoor denk ik. Die heeft echt die puurheids likeablity factor. Zou me niet verbazen als ze dit gewoon wint.
Clarissa versus Brown Hill denk ik.
Schijtnummerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:23 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Nu zelf lekker swingen op Blurred Lines....
I know, maar swingt zo lekker...quote:
Achter haar piano was het inderdaad nog leuk en goed.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het zo jammer. Astrid bouwde het op naar een climax, komt er ineens zo'n verdwaald fitnessgroepje op het podium.
Milouquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
1. Clarissa eruit
2. Astrid eruit
3. Brown Hill eruit
4. Adriaan eruit
5. B-Brave
6. Orpheus eruit
7. Harry eruit
8. Milou winnaar
Ik let meer op die oorbellen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef AhmedJaret het volgende:
nou we zijn het toch allemaal wel eens dat het spannendste vananvond het truitje van candy was
Ja, ik hou er helemaal niet van, maar ik vrees voor de smaak van het Nederlandse publiekquote:
wie is harry?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
1. Clarissa eruit
2. Astrid eruit
3. Brown Hill eruit
4. Adriaan eruit
5. B-Brave
6. Orpheus eruit
7. Harry eruit
8. Milou winnaar
milou de winnaar?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
1. Clarissa eruit
2. Astrid eruit
3. Brown Hill eruit
4. Adriaan eruit
5. B-Brave
6. Orpheus eruit
7. Harry eruit
8. Milou winnaar
Eigenlijk zou elk mannelijk lid haar moeten gangbangen....quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef AhmedJaret het volgende:
nou we zijn het toch allemaal wel eens dat het spannendste vananvond het truitje van candy was
ook dat jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ali mag flink afgestraft worden op zijn dramatische keuzes.
zag zo'n stukje voorbij komen.. en ook weet niet wie.. maar fireworks zingen..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat zie je zo wel als ze eruit vliegt
Gewoon downloaden manquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ze moeten wel ff opschieten... Ik wil Dexter gewoon kunnen kijken
bijna niet op ze stemmen.. dus je hebt het wel gedaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Al die hitsige bakvisjes voor b-brave in het publiek
Al bijna daarom zou ik bijna niet op ze stemmen
Ik vind het zo schattig dat je die series op tv volgt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ze moeten wel ff opschieten... Ik wil Dexter gewoon kunnen kijken
ik geef mijn geld echt niet uit aan die onzinquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bijna niet op ze stemmen.. dus je hebt het wel gedaan
naja, dat is ook niet helemaal waar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef Stickertje het volgende:
pech is een nieuwe manier om iemand te omschrijven die geen talent heeft..
ik heb ook pech met mijn zingen...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
naja, dat is ook niet helemaal waar.
En wordt dit ingegeven door je hoofd of je pik?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef ZaZoe het volgende:
Ali had Sanne mee moeten nemen
[ afbeelding ]
Mooi meisje..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef ZaZoe het volgende:
Ali had Sanne mee moeten nemen
[ afbeelding ]
Also also..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En wordt dit ingegeven door je hoofd of je pik?
ik vind haar ook niet leuk en zeker niet de beste maar echt talentloos zou ik haar niet noemenquote:
Nee eigenlijk zit ik een beetje met tegenzin te kijkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
vinden jullie dit eigenlijk spannend?
neequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
totaal niet, saaiste stuk uit de hele uitzendingquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
ik snap het ook niet...quote:
10 minuten geledenquote:
Knuppelen totdat iemand stop zegtquote:
Kloptquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:45 schreef MissJ het volgende:
het is iets beter, maar ze heeft geen sympathieke uitstraling vind ik.
iddquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:47 schreef ZaZoe het volgende:
Nah, maakt niet uit, volgende week zijn ze er beide uit
Nou ik zal al niet meer echt te kijken, dus dat hoorde ik niet eens.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij zei al dat hij het niet zo ver liet komen dat publiek de doorslag moet geven
denk jij nou eens niet met je pikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:53 schreef ZaZoe het volgende:
Ai ai, en Ali B had imho in potentie de beste kandidaten ten tijdens van de bootcamp
Denk jij nu eens niet voor mijquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
denk jij nou eens niet met je pik
Als je had gekeken had je gesnapt waarom ze eruit is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:22 schreef BabeWatcher het volgende:
Mijn lieve Clarissa eruit?Goed dat ik niet gekeken heb. Zit de lieve Milou er nog wel in?
Ja, maar dat had ook niet veel gescheeld. Ze waren beiden echt een drama gister.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:22 schreef BabeWatcher het volgende:
Mijn lieve Clarissa eruit?Goed dat ik niet gekeken heb. Zit de lieve Milou er nog wel in?
Dat jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:34 schreef hexje het volgende:
Wat ook zo droevig was gister was de poging een cover tot iets eigens te maken. Steek de energie in het goed zingen van een bekende versie dan in het verkrachten van de liedjes.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:22 schreef BabeWatcher het volgende:
Van Clarissa was het jammer van die fout. Daar kwam bij dat ze voor vele niet de gunfactor had.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
Even aan het terugkijken
B-Brave
Wat slecht! Wat een jongetjes stemmetjes nog
Haris Alagic
Hij begon wat magertjes. Maar daarna werd het wel beter. Mooie ogen trouwens. Alleen in de versnelling van het liedje werd het weer slechtOp RTL gemist staat: fenomenaal, maar dat vond ik niet hoor
Astrid Tan
Met die piano was het wel leuk. Maar daarna: dramatisch![]()
Milou van Egmond
Begon ook wat magertjes. Maar daarnaAlleen die verkrachting van al die liedjes vind ik maar niks. Hmmm ze gaat nu wel steeds vals
Orpheus
Ja wat moet ik hier van zeggenis niet echt slecht. Maar die show
Daar hou ik niet zo van, krijg er een halleluja gevoel van.
Adriaan Persons
Ja vond ik wel ok. Maar ook niet boeiend.
Brown Hill
Een neger die een rockstar wilt zijn. Zo keek ik er naar. Ik vond het helemaal niks
Clarissa Alberg
Slecht. Jammer zij was toch best goed?
Ik dacht toch echt in de voorrondes goede artiesten te hebben gezien. Maar dit was bijna stuk voor stuk slecht. Wat is er gebeurd
quote:
Morgen wordt het weer wat frisser.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil wel kijken, maar heb een verfklus waar ik aan wil beginnen en het is nog te goed weer buiten.
Ik twijfel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |