Knuppelen totdat iemand stop zegtquote:
Kloptquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:45 schreef MissJ het volgende:
het is iets beter, maar ze heeft geen sympathieke uitstraling vind ik.
iddquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:47 schreef ZaZoe het volgende:
Nah, maakt niet uit, volgende week zijn ze er beide uit
Nou ik zal al niet meer echt te kijken, dus dat hoorde ik niet eens.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij zei al dat hij het niet zo ver liet komen dat publiek de doorslag moet geven
denk jij nou eens niet met je pikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:53 schreef ZaZoe het volgende:
Ai ai, en Ali B had imho in potentie de beste kandidaten ten tijdens van de bootcamp
Denk jij nu eens niet voor mijquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
denk jij nou eens niet met je pik
Als je had gekeken had je gesnapt waarom ze eruit is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:22 schreef BabeWatcher het volgende:
Mijn lieve Clarissa eruit?Goed dat ik niet gekeken heb. Zit de lieve Milou er nog wel in?
Ja, maar dat had ook niet veel gescheeld. Ze waren beiden echt een drama gister.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:22 schreef BabeWatcher het volgende:
Mijn lieve Clarissa eruit?Goed dat ik niet gekeken heb. Zit de lieve Milou er nog wel in?
Dat jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:34 schreef hexje het volgende:
Wat ook zo droevig was gister was de poging een cover tot iets eigens te maken. Steek de energie in het goed zingen van een bekende versie dan in het verkrachten van de liedjes.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:22 schreef BabeWatcher het volgende:
Van Clarissa was het jammer van die fout. Daar kwam bij dat ze voor vele niet de gunfactor had.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
Even aan het terugkijken
B-Brave
Wat slecht! Wat een jongetjes stemmetjes nog
Haris Alagic
Hij begon wat magertjes. Maar daarna werd het wel beter. Mooie ogen trouwens. Alleen in de versnelling van het liedje werd het weer slechtOp RTL gemist staat: fenomenaal, maar dat vond ik niet hoor
Astrid Tan
Met die piano was het wel leuk. Maar daarna: dramatisch![]()
Milou van Egmond
Begon ook wat magertjes. Maar daarnaAlleen die verkrachting van al die liedjes vind ik maar niks. Hmmm ze gaat nu wel steeds vals
Orpheus
Ja wat moet ik hier van zeggenis niet echt slecht. Maar die show
Daar hou ik niet zo van, krijg er een halleluja gevoel van.
Adriaan Persons
Ja vond ik wel ok. Maar ook niet boeiend.
Brown Hill
Een neger die een rockstar wilt zijn. Zo keek ik er naar. Ik vond het helemaal niks
Clarissa Alberg
Slecht. Jammer zij was toch best goed?
Ik dacht toch echt in de voorrondes goede artiesten te hebben gezien. Maar dit was bijna stuk voor stuk slecht. Wat is er gebeurd
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |