I know, maar swingt zo lekker...quote:
Achter haar piano was het inderdaad nog leuk en goed.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het zo jammer. Astrid bouwde het op naar een climax, komt er ineens zo'n verdwaald fitnessgroepje op het podium.
Milouquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
1. Clarissa eruit
2. Astrid eruit
3. Brown Hill eruit
4. Adriaan eruit
5. B-Brave
6. Orpheus eruit
7. Harry eruit
8. Milou winnaar
Ik let meer op die oorbellen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef AhmedJaret het volgende:
nou we zijn het toch allemaal wel eens dat het spannendste vananvond het truitje van candy was
Ja, ik hou er helemaal niet van, maar ik vrees voor de smaak van het Nederlandse publiekquote:
wie is harry?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
1. Clarissa eruit
2. Astrid eruit
3. Brown Hill eruit
4. Adriaan eruit
5. B-Brave
6. Orpheus eruit
7. Harry eruit
8. Milou winnaar
milou de winnaar?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
1. Clarissa eruit
2. Astrid eruit
3. Brown Hill eruit
4. Adriaan eruit
5. B-Brave
6. Orpheus eruit
7. Harry eruit
8. Milou winnaar
Eigenlijk zou elk mannelijk lid haar moeten gangbangen....quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef AhmedJaret het volgende:
nou we zijn het toch allemaal wel eens dat het spannendste vananvond het truitje van candy was
ook dat jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ali mag flink afgestraft worden op zijn dramatische keuzes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |