zag zo'n stukje voorbij komen.. en ook weet niet wie.. maar fireworks zingen..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat zie je zo wel als ze eruit vliegt
Gewoon downloaden manquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ze moeten wel ff opschieten... Ik wil Dexter gewoon kunnen kijken
bijna niet op ze stemmen.. dus je hebt het wel gedaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Al die hitsige bakvisjes voor b-brave in het publiek
Al bijna daarom zou ik bijna niet op ze stemmen
Ik vind het zo schattig dat je die series op tv volgt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ze moeten wel ff opschieten... Ik wil Dexter gewoon kunnen kijken
ik geef mijn geld echt niet uit aan die onzinquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bijna niet op ze stemmen.. dus je hebt het wel gedaan
naja, dat is ook niet helemaal waar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef Stickertje het volgende:
pech is een nieuwe manier om iemand te omschrijven die geen talent heeft..
ik heb ook pech met mijn zingen...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
naja, dat is ook niet helemaal waar.
En wordt dit ingegeven door je hoofd of je pik?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef ZaZoe het volgende:
Ali had Sanne mee moeten nemen
[ afbeelding ]
Mooi meisje..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef ZaZoe het volgende:
Ali had Sanne mee moeten nemen
[ afbeelding ]
Also also..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En wordt dit ingegeven door je hoofd of je pik?
ik vind haar ook niet leuk en zeker niet de beste maar echt talentloos zou ik haar niet noemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |