Yup. Nummertje werd ook gedraaid toen WA en Max op het podium warenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef Stickertje het volgende:
dit lied is van armin van buuren? O.o
door alle verkrachtingen heb ik google geopend om de titels te googlen
Krijg jij daar gelijk een natte string van?quote:
ik ook. dat nummer van clarissa bijvoorbeeld. dacht dat ze het zelf had verzonnen, zo vals was hetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef Stickertje het volgende:
dit lied is van armin van buuren? O.o
door alle verkrachtingen heb ik google geopend om de titels te googlen
Ik had nog een kans gemaaktquote:
Ga ik jou aan je neus hangenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Krijg jij daar gelijk een natte string van?
quote:
jij bent zeker het nieuw soort kijkpubliek dat ali b met zich meebrengtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:06 schreef AhmedJaret het volgende:
helemaal zweten check m krampachtig die oksels knijpen hahhaha
hahaha best zielig ahahahhaha
kan niet wachten tot iemand zijn hand omhoog gooit hehehhehehhe
Ik ga er van uit dat het een ja is...quote:
Sowieso begrijp ik niet waarom Ali die meid heeft gekozen. Er zaten tig betere leukere meiden tussenquote:
Dat is me ook een raadsel...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Sowieso begrijp ik niet waarom Ali die meid heeft gekozen. Er zaten tig betere leukere meiden tussen
maak er maar een hommel vanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:11 schreef MissJ het volgende:
omg die jurk... echt lelijk! Zeker in combi met zwart, ziet er echt niet uit, ze lijkt wel een bij
Lieke had een tijdje terug ook zoiets aan bij SYTYCDquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:11 schreef MissJ het volgende:
omg die jurk... echt lelijk! Zeker in combi met zwart, ziet er echt niet uit, ze lijkt wel een bij
nog betere omschrijving jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |