Kan 6 prijzen pakken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:16 schreef BenGepeept het volgende:
Heb echt geen idee wat Guardiola daar straks komt doen. Die kerel spreekt 2 woorden Duits en voor de rest kan het alleen maar slechter gaan.
CL is afwachten maar de rest moet hij toch wel kunnen pakken ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Kan 6 prijzen pakken.
Duitse supercup
Europese supercup
Wereldcup voor clubteams
Kampioen van Duitsland
Beker van Duitsland
Champions League.
Ah, Arjen Floppen doet toch weer mee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Bayern München - Neuer; Lahm, Van Buyten, Boateng, Alaba; Martínez, Schweinsteiger; Robben, Müller, Ribéry; Gomez
Natuurlijk, hoezo niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ah, Arjen Floppen doet toch weer mee.
Kroos is niet fit hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ah, Arjen Floppen doet toch weer mee.
quote:
Ja maar ik had verwacht dat Robben ook wel weer geblesseerd zou zijn, maar dat gebeurt natuurlijk mei 2014, net voor het WKquote:
Nee hoor, volgend seizoen gaat die niet veel aan bod komenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik had verwacht dat Robben ook wel weer geblesseerd zou zijn, maar dat gebeurt natuurlijk mei 2014, net voor het WK
Dan gebeurt het wel tijdens de laatste oefenwedstrijd van Oranje, zoals voor het WK 2010 gebeurdequote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee hoor, volgend seizoen gaat die niet veel aan bod komen
Is dat een ramp dan ? Je doet net alsof die heel belangrijk is .quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan gebeurt het wel tijdens de laatste oefenwedstrijd van Oranje, zoals voor het WK 2010 gebeurde
Ik ben juist degene die steeds zegt dat het een overrated jochie is dat vaker wedstrijden slecht speelt dan goed. Ik geef toe dat hij soms beslissend kan zijn maar je kan nooit echt op hem rekenen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is dat een ramp dan ? Je doet net alsof die heel belangrijk is .
Dat biafraantje van Feyenoord kan er mss spelen . Maar van dat WK moet je sowieso geen hol verwachten denk ik . Louis heeft bijv liever Kuyt dan Stuntelaarquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben juist degene die steeds zegt dat het een overrated jochie is dat vaker wedstrijden slecht speel dan goed. Ik geef toe dat hij soms beslissend kan zijn maar je kan nooit echt op hem rekenen.
Echter, op de linkervleugel hebben we geen beter alternatief. Tenzij jij genoegen neemt met Boerrigter, maar zelfs als Ajacied zie ik dat niet als een optie.
Welk snotjoch?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat snotjoch van Feyenoord kan er mss spelen . Maar van dat WK moet je sowieso geen hol verwachten denk ik . Louis heeft bijv liever Kuyt dan Stuntelaar
Als van Persie er niet is gaat zijn grootste billenlikker spelen hoor. En ik bedoel die Boetius .quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Welk snotjoch?
En nee, Kuyt wordt wellicht gedropt na de kwalificatiereeks of hij blijft bij de groep voor een coachende rol, maar ik denk niet dat hij zal spelen op het WK, zo dom zal Van Gaal echt niet zijn.
Nee, Hunterlaar is tweede keus, Kuyt derde of vierde.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als van Persie er niet is gaat zijn grootste billenlikker spelen hoor. En ik bedoel die Boetius .
Bij Boetius zie ik toch meer intelligentie dan straattuig Jetro .quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, Hunterlaar is tweede keus, Kuyt derde of vierde.
Boëtius is een groot talent, ik weet alleen niet of hij wel klaar is voor het WK 2014, komt misschien nog te vroeg, tenzij hij zich supergoed ontwikkeld komend jaar.
Maar laten we dit soort spelers niet te vroeg meenemen naar grote toernooien met Oranje, we willen toch voorkomen dat hij eindigt als Willems
Om een signaal af te geven naar Huntelaar dat hij beter moet presteren bij zijn club en een basisplaats moet hebbenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Boetius zie ik toch meer intelligentie dan straattuig Jetro .
En verklaar dan maar eens waarom Louis Huntelaar niet meeneemt naar Azie ? en wel dat spitsje van Norwich voor volgend seizoen
Dat heeft die en hij scoorde de laatste tijd aardig wat goals voor Schalleke .quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Om een signaal af te geven naar Huntelaar dat hij beter moet presteren bij zijn club en een basisplaats moet hebben
Die spelen toch op een andere positie in de verdediging?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat heeft die en hij scoorde de laatste tijd aardig wat goals voor Schalleke .
Maarja Louis kan je ook niet serieus nemen op dat vlak . Wel Nelom meenemen maar Buttner niet ?
nee allebei linksback.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die spelen toch op een andere positie in de verdediging?
Dat is dan inderdaad een heel vreemde keuzequote:
Of Tiendalli verkiezen boven vd Wiel . Al denk ik dat Greg niet wordt opgeroepen vanwege het EKquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad een heel vreemde keuze
Hij wil 2 verschillende backs, een aanvallende en een verdedigende.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat heeft die en hij scoorde de laatste tijd aardig wat goals voor Schalleke .
Maarja Louis kan je ook niet serieus nemen op dat vlak . Wel Nelom meenemen maar Buttner niet ?
Buttner past natuurlijk niet in zijn profielschets . Ach wie ben ik om god Louis tegen te sprekenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij wil 2 verschillende backs, een aanvallende en een verdedigende.
De CL winnen voor je club is falenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:05 schreef TLC het volgende:
[..]
noem eens hoogtepunten in jouw leven dan ??
De aandacht die hij nu krijgt voor z'n matige grappen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:05 schreef TLC het volgende:
[..]
noem eens hoogtepunten in jouw leven dan ??
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De aandacht die hij nu krijgt voor z'n matige grappen.
Nog steeds heeft hij de winnende gemaaktquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je genoeg kansen krijgt gaat er vanzelf wel 1tje erin
Dat hij zoveel kansen krijgt zegt al genoegquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je genoeg kansen krijgt gaat er vanzelf wel 1tje erin
Gouden Bal en alles voor die Groningerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds heeft hij de winnende gemaakt
ze bedienen hem goed jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat hij zoveel kansen krijgt zegt al genoeg
Ben er een paar keer geweest, het is echt imposant ja. Wel jammer dat die sintelbaan de toeschouwers zo ver weg zet, maar ok dat is ook weer de charme van zo'n oud stadion.quote:
Beetje saai tot nu toe. Robben komt pas de 2de helft in aktie zoals u weetquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:21 schreef Rabieluh het volgende:
Wat is dit topic rustig trouwens, geeft niemand om de duitse beker of is half vbl geband?
iddquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu het Alaba is hoor je ze hier niet
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:17 schreef KingRoland het volgende:
ik voel een pingel komen in deze wedstrijd.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:33 schreef KingRoland het volgende:
kom op.. voor het standbeeld in München!
Danke Louisquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
De bekerwinst wordt ook mede mogelijk gemaakt door
[ afbeelding ]
En de CL niet te vergeten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
en in... HAMBOERGquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Krijgt Louis dan ook een standbeeld in münchen?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lul niet, zitten ook hetero's tussen
Alleen de vrouwtjesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lul niet, zitten ook hetero's tussen
mensen die Andries Jonker vergetenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Die kop van Kluivert ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een fantastische bal van Johnny. Die staat in de basis tot in Brazilië.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een fantastische bal van Johnny. Die staat in de basis tot in Brazilië.
quote:
Je hebt beesten en je hebt Janmaat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij is zo sterk he , die Janmaat
is goedquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
Ik was deze wedstrijd helemaal vergeten.
Vanaf nu kijk ik.
Truusmaat is beterquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt beesten en je hebt Janmaat.
Ik heb een belletje gehad met de president en die geeft je bij deze toestemming.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
Ik was deze wedstrijd helemaal vergeten.
Vanaf nu kijk ik.
Bedankt HMF maar namens mij.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een belletje gehad met de president en die geeft je bij deze toestemming.
Mede daarom, na de jarenlange hype en per direct kopen in voetbalspelletjes gaat het eindelijk gebeuren. De compilaties baren mij in ieder geval zorgen, dat gefladder werkt toch niet hier.quote:
Inderdaad. PSV hoort niet in de CL thuis.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:58 schreef TLC het volgende:
je moet er toch niet aan denken dat PSV volgend seizoen tegen Bayern speelt in de CL, dat wordt een massa slachting
PSV komt die voorronde niet eens doorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:58 schreef TLC het volgende:
je moet er toch niet aan denken dat PSV volgend seizoen tegen Bayern speelt in de CL, dat wordt een massa slachting
Misschien wel als ze Zulte Waregem loten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PSV komt die voorronde niet eens door
Zelfs dan wordt het moeilijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wel als ze Zulte Waregem loten.
Dat zou schoon zijn zequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terwijl Ajax weer een poule treft met clubs als Real, City en Dortmundquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het had erger gekund, ze hadden ook Steaua kunnen loten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Terwijl Ajax weer een poule treft met clubs als Real, City en Dortmund
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het had erger gekund, ze hadden ook Steaua kunnen loten.
quote:
Celtic 1967quote:
De enige?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Celtic 1967
Ajax 1972
PSV 1988
Manchester United 1999
FC Barcelona 2009
Internazionale 2010
Bayern Munchen 2013
#TeamJohannes negeert jou.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heb je nog briefjes gekregen die je voor hem moet posten?
Hoop dat #TeamGGMM nog denkt aan het vriendschapspact dat we vanmiddag hebben gesloten. Ik ben niet zo kinderachtig dat ik het als akte van agressie zie, maar leuk is anders.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
j0rdiii is het 3de lid van #TeamGGMM.
je zal binnenkort je aanmeldingspakket ontvangen.
Sjaak Polak in zijn hoogtij dagenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:17 schreef Kopsterk het volgende:
Topbacks die ook echt kunnen verdedigen:
1. Lahm
2. Alaba
3. ...?
Uiteraard. Ik stel mij groot op. J0rdiii wordt verbannen van jouw team, en voelt zich duidelijk eenzaam en nutteloos.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat #TeamGGMM nog denkt aan het vriendschapspact dat we vanmiddag hebben gesloten. Ik ben niet zo kinderachtig dat ik het als akte van agressie zie, maar leuk is anders.
ik neem aan dat jouw team zich niet laat gebruiken om zielige briefjes van gebande te posten?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik stel mij groot op. J0rdiii wordt verbannen van jouw team, en voelt zich duidelijk eenzaam en nutteloos.
Ik hoop daar met mijn daad een verandering in aan te brengen.
Dat spreekt voor zich. Wij denken gewoon voor onszelf.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik neem aan dat jouw team zich niet laat gebruiken om zielige briefjes van gebande te posten?
Dat iddquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
Dat Gomez waarschijnlijk weg moet bij Bayern
prima, mooiquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Wij denken gewoon voor onszelf.
guardiola zal het wel niks vindenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben voor VfB, mooiere club en dat geeft meer hoop voor andere Duitse clubs.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik dacht dat je altijd blij was als er een Duitse club won.
Alaba kan niet verdedigen. Dit staat er voor zijn drive naar voren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:17 schreef Kopsterk het volgende:
Topbacks die ook echt kunnen verdedigen:
1. Lahm
2. Alaba
3. ...?
kan zo tekenen bij iedere Engelse topploegenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
Guardiola wil Bayern anders laten spelen terwijl ze de treble hebben gewonnen met deze speelstijlquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
prima, mooi
[..]
guardiola zal het wel niks vinden
mag toch? eigen visie, zal hij ook wel hebben aangegeven natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Guardiola wil Bayern anders laten spelen terwijl ze de treble hebben gewonnen met deze speelstijl
Guardiola gaat ook in februari of maart ontslagen wordenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Guardiola wil Bayern anders laten spelen terwijl ze de treble hebben gewonnen met deze speelstijl
Mag wel, maar ik denk niet dat het gaat werken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
mag toch? eigen visie, zal hij ook wel hebben aangegeven natuurlijk
Dat mag jij denken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mag wel, maar ik denk niet dat het gaat werken.
Meh, nee dat niet. Maar ik snap eigenlijk wel dat hij z'n eigen stijl wil hebben en niet hopeloos wil kopiëren wat z'n voorganger deed.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bespeur ik in deze reactie dat jij mij niet helemaal serieus neemt?!
Bayern heeft naar mening niet de juiste spelers op het middenveld om het 'Barcelona-voetbal' te kunnen spelen. Spelers als Martinez, Muller en Kroos komen zeer goed tot hun recht in dit systeem, maar ik betwijfel dat ze in het systeem van Guardiola net zo goed kunnen renderen als een Xavi/Iniesta.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, nee dat niet. Maar ik snap eigenlijk wel dat hij z'n eigen stijl wil hebben en niet hopeloos wil kopiëren wat z'n voorganger deed.
Tevens denk ik dat je bij beide mogelijkheden een aanzienlijk grote kans hebt dat je niet het succes bereikt wat je voorganger bereikte.
Mja, oke. Dat zou idd kunnen; ik weet ook niet of hij per se dag systeem gaat spelen eigenlijk. Gewoon een ander dan het hudige.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bayern heeft naar mening niet de juiste spelers op het middenveld om het 'Barcelona-voetbal' te kunnen spelen. Spelers als Martinez, Muller en Kroos komen zeer goed tot hun recht in dit systeem, maar ik betwijfel dat ze in het systeem van Guardiola net zo goed kunnen renderen als een Xavi/Iniesta.
Ze spelen nu wel vrij slordig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:39 schreef Tchock het volgende:
Het zal toch niet dat ze met 3-0 voor de trippel verspelen
lol xdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gomez is er al een poosje af, hoor...
Het huidige systeem kent nauwelijks minpunten. De verdediging staat nu als een huis, terwijl er meer dan genoeg scorend vermogen voorin is. Ik denk dat Guardiola met het nieuwe systeem ervoor gaat zorgen dat de verdediging een stuk minder solide is, door aanvallender te willen spelen. 'Nergens voor nodig' is mijn opvatting dan ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, oke. Dat zou idd kunnen; ik weet ook niet of hij per se dag systeem gaat spelen eigenlijk. Gewoon een ander dan het hudige.
Althans, zo begreep ik het bericht.
Goh. Wat een analyse.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:44 schreef TLC het volgende:
Als die Japanner net gewoon had gescoord was het nu 3-3 geweest
Dat kan gewoon niet. Onmogelijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
Het zal lastig worden voor Guardiola om ook maar enigszins bij deze prestaties in de buurt te komen.
Kampioen worden zal hem wel lukken, nu de concurrentie zo verzwakt isquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
Het zal lastig worden voor Guardiola om ook maar enigszins bij deze prestaties in de buurt te komen.
Als hij niet minstens 2 prijzen wint zal het tegenvallen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kampioen worden zal hem wel lukken, nu de concurrentie zo verzwakt is![]()
.
Het zal vooral lastig worden om de CL weer op zo'n manier te domineren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als hij niet minstens 2 prijzen wint zal het tegenvallen.
Als... zijnde is dubbelop.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd als Robbenfanboy zijnde
Bedankt Stinhoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd als Robbenfanboy zijnde
Dit vind ik een nobel streven. Echter wil ik je waarschuwen dat j0rdiii wellicht niet het meest betrouwbare lid van je team zal blijken te zijn. Immers: je hebt geen enkele vastigheid of en wanneer hij jouw team zal deserteren zoals hij ook bij #TeamJohannes gedaan heeft.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik stel mij groot op. J0rdiii wordt verbannen van jouw team, en voelt zich duidelijk eenzaam en nutteloos.
Ik hoop daar met mijn daad een verandering in aan te brengen.
Van die foto krijg ik al dorst.quote:
preciesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kampioen worden zal hem wel lukken, nu de concurrentie zo verzwakt is![]()
.
Dat is wel wat er verwacht wordt nu, op een moeilijker moment kun je niet beginnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
precies
bayern is met guardiola gewoon groot favoriet voor de titel
verder pakt hij de supercup x2 en wereldbeker erbij, alleen CL afwachten
4 of 5 al volgens mijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Heynckes heeft nu al 3 bierglazen over zich heen gekregen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |