Goh. Wat een analyse.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:44 schreef TLC het volgende:
Als die Japanner net gewoon had gescoord was het nu 3-3 geweest
Dat kan gewoon niet. Onmogelijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
Het zal lastig worden voor Guardiola om ook maar enigszins bij deze prestaties in de buurt te komen.
Kampioen worden zal hem wel lukken, nu de concurrentie zo verzwakt isquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
Het zal lastig worden voor Guardiola om ook maar enigszins bij deze prestaties in de buurt te komen.
Als hij niet minstens 2 prijzen wint zal het tegenvallen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kampioen worden zal hem wel lukken, nu de concurrentie zo verzwakt is![]()
.
Het zal vooral lastig worden om de CL weer op zo'n manier te domineren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als hij niet minstens 2 prijzen wint zal het tegenvallen.
Als... zijnde is dubbelop.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd als Robbenfanboy zijnde
Bedankt Stinhoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd als Robbenfanboy zijnde
Dit vind ik een nobel streven. Echter wil ik je waarschuwen dat j0rdiii wellicht niet het meest betrouwbare lid van je team zal blijken te zijn. Immers: je hebt geen enkele vastigheid of en wanneer hij jouw team zal deserteren zoals hij ook bij #TeamJohannes gedaan heeft.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik stel mij groot op. J0rdiii wordt verbannen van jouw team, en voelt zich duidelijk eenzaam en nutteloos.
Ik hoop daar met mijn daad een verandering in aan te brengen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |