Bayern heeft naar mening niet de juiste spelers op het middenveld om het 'Barcelona-voetbal' te kunnen spelen. Spelers als Martinez, Muller en Kroos komen zeer goed tot hun recht in dit systeem, maar ik betwijfel dat ze in het systeem van Guardiola net zo goed kunnen renderen als een Xavi/Iniesta.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, nee dat niet. Maar ik snap eigenlijk wel dat hij z'n eigen stijl wil hebben en niet hopeloos wil kopiëren wat z'n voorganger deed.
Tevens denk ik dat je bij beide mogelijkheden een aanzienlijk grote kans hebt dat je niet het succes bereikt wat je voorganger bereikte.
Mja, oke. Dat zou idd kunnen; ik weet ook niet of hij per se dag systeem gaat spelen eigenlijk. Gewoon een ander dan het hudige.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bayern heeft naar mening niet de juiste spelers op het middenveld om het 'Barcelona-voetbal' te kunnen spelen. Spelers als Martinez, Muller en Kroos komen zeer goed tot hun recht in dit systeem, maar ik betwijfel dat ze in het systeem van Guardiola net zo goed kunnen renderen als een Xavi/Iniesta.
Ze spelen nu wel vrij slordig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:39 schreef Tchock het volgende:
Het zal toch niet dat ze met 3-0 voor de trippel verspelen
lol xdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gomez is er al een poosje af, hoor...
Het huidige systeem kent nauwelijks minpunten. De verdediging staat nu als een huis, terwijl er meer dan genoeg scorend vermogen voorin is. Ik denk dat Guardiola met het nieuwe systeem ervoor gaat zorgen dat de verdediging een stuk minder solide is, door aanvallender te willen spelen. 'Nergens voor nodig' is mijn opvatting dan ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, oke. Dat zou idd kunnen; ik weet ook niet of hij per se dag systeem gaat spelen eigenlijk. Gewoon een ander dan het hudige.
Althans, zo begreep ik het bericht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |