prima, mooiquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Wij denken gewoon voor onszelf.
guardiola zal het wel niks vindenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
Dat Gomez waarschijnlijk weg moet bij Bayern
Ik ben voor VfB, mooiere club en dat geeft meer hoop voor andere Duitse clubs.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik dacht dat je altijd blij was als er een Duitse club won.
Alaba kan niet verdedigen. Dit staat er voor zijn drive naar voren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:17 schreef Kopsterk het volgende:
Topbacks die ook echt kunnen verdedigen:
1. Lahm
2. Alaba
3. ...?
kan zo tekenen bij iedere Engelse topploegenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
Dat Gomez waarschijnlijk weg moet bij Bayern
Guardiola wil Bayern anders laten spelen terwijl ze de treble hebben gewonnen met deze speelstijlquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
prima, mooi
[..]
guardiola zal het wel niks vinden
mag toch? eigen visie, zal hij ook wel hebben aangegeven natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Guardiola wil Bayern anders laten spelen terwijl ze de treble hebben gewonnen met deze speelstijl
Guardiola gaat ook in februari of maart ontslagen wordenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Guardiola wil Bayern anders laten spelen terwijl ze de treble hebben gewonnen met deze speelstijl
Mag wel, maar ik denk niet dat het gaat werken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
mag toch? eigen visie, zal hij ook wel hebben aangegeven natuurlijk
Dat mag jij denken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mag wel, maar ik denk niet dat het gaat werken.
Meh, nee dat niet. Maar ik snap eigenlijk wel dat hij z'n eigen stijl wil hebben en niet hopeloos wil kopiëren wat z'n voorganger deed.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bespeur ik in deze reactie dat jij mij niet helemaal serieus neemt?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |