Ik heb een belletje gehad met de president en die geeft je bij deze toestemming.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
Ik was deze wedstrijd helemaal vergeten.
Vanaf nu kijk ik.
Bedankt HMF maar namens mij.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een belletje gehad met de president en die geeft je bij deze toestemming.
Mede daarom, na de jarenlange hype en per direct kopen in voetbalspelletjes gaat het eindelijk gebeuren. De compilaties baren mij in ieder geval zorgen, dat gefladder werkt toch niet hier.quote:
Inderdaad. PSV hoort niet in de CL thuis.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:58 schreef TLC het volgende:
je moet er toch niet aan denken dat PSV volgend seizoen tegen Bayern speelt in de CL, dat wordt een massa slachting
PSV komt die voorronde niet eens doorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:58 schreef TLC het volgende:
je moet er toch niet aan denken dat PSV volgend seizoen tegen Bayern speelt in de CL, dat wordt een massa slachting
Misschien wel als ze Zulte Waregem loten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PSV komt die voorronde niet eens door
Zelfs dan wordt het moeilijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wel als ze Zulte Waregem loten.
Dat zou schoon zijn zequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terwijl Ajax weer een poule treft met clubs als Real, City en Dortmundquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het had erger gekund, ze hadden ook Steaua kunnen loten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Terwijl Ajax weer een poule treft met clubs als Real, City en Dortmund
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het had erger gekund, ze hadden ook Steaua kunnen loten.
quote:
Celtic 1967quote:
De enige?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Celtic 1967
Ajax 1972
PSV 1988
Manchester United 1999
FC Barcelona 2009
Internazionale 2010
Bayern Munchen 2013
#TeamJohannes negeert jou.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heb je nog briefjes gekregen die je voor hem moet posten?
Hoop dat #TeamGGMM nog denkt aan het vriendschapspact dat we vanmiddag hebben gesloten. Ik ben niet zo kinderachtig dat ik het als akte van agressie zie, maar leuk is anders.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
j0rdiii is het 3de lid van #TeamGGMM.
je zal binnenkort je aanmeldingspakket ontvangen.
Sjaak Polak in zijn hoogtij dagenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:17 schreef Kopsterk het volgende:
Topbacks die ook echt kunnen verdedigen:
1. Lahm
2. Alaba
3. ...?
Uiteraard. Ik stel mij groot op. J0rdiii wordt verbannen van jouw team, en voelt zich duidelijk eenzaam en nutteloos.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat #TeamGGMM nog denkt aan het vriendschapspact dat we vanmiddag hebben gesloten. Ik ben niet zo kinderachtig dat ik het als akte van agressie zie, maar leuk is anders.
ik neem aan dat jouw team zich niet laat gebruiken om zielige briefjes van gebande te posten?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik stel mij groot op. J0rdiii wordt verbannen van jouw team, en voelt zich duidelijk eenzaam en nutteloos.
Ik hoop daar met mijn daad een verandering in aan te brengen.
Dat spreekt voor zich. Wij denken gewoon voor onszelf.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik neem aan dat jouw team zich niet laat gebruiken om zielige briefjes van gebande te posten?
Dat iddquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
Dat Gomez waarschijnlijk weg moet bij Bayern
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |