Kun je een paar voorbeelden noemen? Op zich vind ik 50 Tinten Grijs al voldoende klacht overigens, slecht geschreven stuk proza.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:19 schreef gerdatolsteyn het volgende:
Ik wil de boeken verwerpen zoals die niet bedoeld zijn door God!!
lol. U bent of het verkeerde forum, mevrouw.quote:
zelfs homo-erotisch dingen komen erin voor; judas kus bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:36 schreef Alfje het volgende:
Ik ken nog wel een boek dat in aanmerking komt denk ik, het staat vol bloederige veldslagen, moordpartijen, slavernij, en op een gegeven moment wordt zelfs de hele mensheid uitgeroeid op een paar mensen op een boot na...
we denken graag voor ons zelf...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:26 schreef Sjapoela het volgende:
TS, evangalisatie heeft op FOK geen zin (helaas), zet het woord God in de openingspost en iedereen probeert zo stoer en afstandelijk mogelijk daarover te lullen. Zoek een serieuzer forum
Baphomet half geit, half vrouwquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit heb ik altijd wel een tof figuur gevonden:
[ afbeelding ]
Wanneer ga je er mee beginnen dan?quote:
Oh nee, sorry, ik ben lid van Tolkiengenootschap Unquendor, dus bij deze kun je de tering genietenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:52 schreef gerdatolsteyn het volgende:
Dag LompeHork. Ik zat zelf te denken aan de Da Vinci code en die hekserijboeken van harry potter en zo. Heb jij ook ideen?
Schelden doet geen pijn, mensen. Flauwekul hoor, hoe sommige reageren. Zoals je ziet, ieder mens is er een. Mijn doel is niet te evangeliseren. Ik zeg jullie niet mijn geloof te volgen, jullie komen jezelf nog wel tegen. Ik wil een statement maken. Voor al het verwerpelijke dat wordt geschreven en gelezen ter afleiding van Zijn woord.
Je bent dus gewoon aan het evangeliserenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:52 schreef gerdatolsteyn het volgende:
Dag LompeHork. Ik zat zelf te denken aan de Da Vinci code en die hekserijboeken van harry potter en zo. Heb jij ook ideen?
Schelden doet geen pijn, mensen. Flauwekul hoor, hoe sommige reageren. Zoals je ziet, ieder mens is er een. Mijn doel is niet te evangeliseren. Ik zeg jullie niet mijn geloof te volgen, jullie komen jezelf nog wel tegen. Ik wil een statement maken. Voor al het verwerpelijke dat wordt geschreven en gelezen ter afleiding van Zijn woord.
Lekker tolerant ben je! Kappen met die onzin aub.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:19 schreef gerdatolsteyn het volgende:
Ik wil mijn beklag indienen tegen de vele immorele boeken die de maatschappij verzieken.
Walgelijke boeken als 50 tinten grijs. Boeken die afleiden van het woord van God.
Ik wil de boeken verwerpen zoals die niet bedoeld zijn door God!! Ik en mijn man zijn een project gestart om hiermee te beginnen, en we hopen dat vele mensen een bijdrage leveren. Kijk met me mee naar dit filmpje:
Mee doen is zeker heel makkelijk. Over welke boeken klaagt u?? Laat u me weten welke suggesties van boeken u hebt die afleiden van het woord van God?
Het is ons signaal. Een statement naar de maatschappij.
Gerda Tolsteyn
nee we moeten boeken aan dragen die je dan kunt verbrandenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:52 schreef gerdatolsteyn het volgende:
jij zette helaas in haakjes. Dus je vindt het kennelijk jammer dat fokkers niet te evangeliseren zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:52 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Wanneer ga je er mee beginnen dan?
En dan nog, mijn post is gewoon waarheid als je de reactie's weer ziet. Maakt niet uit, maar daarom zei ik het wel even tegen TS
Jullie komen jezelf tegen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:52 schreef gerdatolsteyn het volgende:
tettenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
is gewoon een christen fundamentalist die haat en verdoemenis predikt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:57 schreef vigier het volgende:
[..]
Lekker tolerant ben je! Kappen met die onzin aub.
mensen die alles uit z'n verband trekkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:18 schreef Matty___ het volgende:
[..]
is gewoon een christen fundamentalist die haat en verdoemenis predikt.
Wacht maar tot God neerdaalt op aarde en alleen diegene die hem trouw zijn gebleven een eeuwig verblijf in Zijn hemels koninkrijk schenkt. Branden zal je, ketter.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:18 schreef Matty___ het volgende:
[..]
is gewoon een christen fundamentalist die haat en verdoemenis predikt.
Blijf jij maar lekker van de truffels afquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:28 schreef gerdatolsteyn het volgende:
Ik snap jullie reacties, ik ben het ook gewend.
Ik heb veel met mijn zwager hierover gepraat, hij
zei dat ik het over een andere boeg moest gooien..
Doe misschien iets met spektakel, je moet opvallen
zei hij. Alleen dan spreek je de mensen van tegenwoordig
aan.
We hebben een moderne camera gehaald en er met de computer
effecten mee gedaan. Ook hebben we met vuur gewerkt.
Hoeveel spektakel willen jullie eigenlijk nog meer?
Jullie zijn jet duidelijk niet eens met mijn boodschap, maar jullie
zijn wel de mensen van tegenwoordig. Hoe kan ik jullie raken?
Hoe maak ik mijn diepere meningen bij jullie kenbaar , om de
mensen van tegenwoordig op een andere manier er naar te laten naar kijken?
Goede Groeten, Gerda.
Naar TRU gaan en nooit meer terugkomen!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:28 schreef gerdatolsteyn het volgende:
aan.
Goede Groeten, Gerda.
we horen je maar we delen je mening gewoon niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:28 schreef gerdatolsteyn het volgende:
aan.
Goede Groeten, Gerda.
Waarom heb je iets tegen fictieve boeken? Laten we daar eens mee beginnen. Je zou de Bijbel dan ook grotendeels mogen gaan verbranden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:28 schreef gerdatolsteyn het volgende:
aan.
Goede Groeten, Gerda.
Met een geweer ben ik wel te raken. Verder kun je bij F&L terecht voor jouw pleidooi van een betere wereld als men boeken verbrand.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:28 schreef gerdatolsteyn het volgende:
aan.
Goede Groeten, Gerda.
Lees nou eens wat je zelf typt... je schrijft zelf dat je niet meer van deze tijd bent. Stop gewoon met proberen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:28 schreef gerdatolsteyn het volgende:
aan.
Goede Groeten, Gerda.
Tieten laten zien trekt meestal wel de aandacht.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:28 schreef gerdatolsteyn het volgende:
aan.
Goede Groeten, Gerda.
Denken dat tieten echt bestaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Tieten laten zien trekt meestal wel de aandacht.
Hoe kun je nou 'tegen' de bijbel zijn?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:40 schreef -J-D- het volgende:
Gerda, ik ben tegen de bijbel. Het is een gedateerd sprookjesboek.
Ik kan de bijbel niet serieus nemen. Het is een ouderwets boek vol sprookjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou 'tegen' de bijbel zijn?
Je hoeft het niet te geloven, maar van die mensen die gelovigen blijven bashen
Idd, kan ook gewoon bij oud papier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:49 schreef erodome het volgende:
Boekverbrandingen, dat vind ik pas echte heiligschennis....
Is het weer een Argokloon ja?quote:
Opdringen? ze geeft enkel haar meningquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:49 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik kan de bijbel niet serieus nemen. Het is een ouderwets boek vol sprookjes.
Leuk als mensen er steun aan vinden, maar ga aub niet anderen dit opdringen zoals Gerda dat probeert.
Jepquote:
Dan ben je vet stoer bij je zelfverklaarde intellectuele matties.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou 'tegen' de bijbel zijn?
Je hoeft het niet te geloven, maar van die mensen die gelovigen blijven bashen
Waarom accepteer je niet dat er mensen zijn bij wie je dat niet gaat lukken?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:28 schreef gerdatolsteyn het volgende:
Die zijn gewoon jaloers op gelovigen, die wel een doel voor ogen hebben en ergens in geloven.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan ben je vet stoer bij je zelfverklaarde intellectuele matties.
Nee, ook dat niet.quote:
Wees een lichtend voorbeeld in goede daden, offer alles op wat je bent en alles wat je hebt om het goede te dienen. Wees tolerant en zaai de zaden van liefde. Dat is de manier om mensen te raken, intolerantie, vernietiging, geweld, het zijn de wegen van het slechte, in jouw geval, de duivel fluistert in je oor en je luistert ook nog.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:28 schreef gerdatolsteyn het volgende:
aan.
Goede Groeten, Gerda.
diepe shitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Wees een lichtend voorbeeld in goede daden, offer alles op wat je bent en alles wat je hebt om het goede te dienen. Wees tolerant en zaai de zaden van liefde. Dat is de manier om mensen te raken, intolerantie, vernietiging, geweld, het zijn de wegen van het slechte, in jouw geval, de duivel fluistert in je oor en je luistert ook nog.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:56 schreef -J-D- het volgende:
De titel alleen al.... "Zuiver mee".
Iedereen die dus niet als Gerda is, is niet zuiver. Blijf lekker bij je eigen overtuigingen i.p.v. andere te beschuldigen van onzuiverheden.
Hoe is het in jouw serieuze wereld? Het is KLB... de chagrijnige variant op ONZ.quote:
Een beetje niveau graag.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hoe is het in jouw serieuze wereld? Het is KLB... de chagrijnige variant op ONZ.
quote:
Je hebt inderdaad iemand gevonden die je niet tegenspreekt. Makkelijk om die mensen te waarderen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:22 schreef gerdatolsteyn het volgende:
Het is een prettige houding die je hebt haan33. We zijn massaal op zoek naar mensen die als jou denken. Het is een open houding die je ver zal brengen.
Misschien wel een leuk idee als je meedenkt over goede acties, zodat meer waardering geoogst zal zijn. Idee??
Volle borsten, I like.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
lekker positief spreken over mensen die het eens zijn met jou,'met je 'het zal je ver brengen''quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:22 schreef gerdatolsteyn het volgende:
Het is een prettige houding die je hebt haan33. We zijn massaal op zoek naar mensen die als jou denken. Het is een open houding die je ver zal brengen.
Misschien wel een leuk idee als je meedenkt over goede acties, zodat meer waardering geoogst zal zijn. Idee??
Sonja Bakker schreef ook verderfelijke boekenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:40 schreef gerdatolsteyn het volgende:
ik snap jullie antwoorden nog steeds.
ik zal ook een aards voorbeeld geven.
Voordat Sonja Bakker een boek had geschreven wist niet zo heel veel
mensen dat eierkoeken heel goed voor je waren.
Sonja Bakker is niet verheven! Ik ook niet,
Maar sonja wist wel iets wat de meesten niet wisten.
Zij deelt het en maakt mensen blij met haar voorsprong op haar kennis.
Iedereen vond het fijn dat over die eierkoeken te horen.
Weet u het nog? Dat vele eierkoeken toen ook plots op waren?
Een vrouw had dit op haar geweten.
Dit is nu hetzelfde als wat ik vertel,
zij gebruikt een boek ik moderne spektakelbeelden.
De vorm is anders, maar het idee wat erachter steekt ook.
Gelukkig hebben we de FOK! politiequote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:21 schreef -J-D- het volgende:
Zo zonde dat Gerda het milieu vervuilt door een boek te verbranden waar ze niet dol op is. De mens kreeg de opdracht de aarde te bebouwen en te bewaren, niet te vervuilen.
Ik snap best dat ze niet met het hoofd in beeld wil, want ze is gewoon bang voor de boete die ze zou moeten krijgen.
Dus jij bepaalt wanneer je God's woord volgt en wanneer niet? Puur en alleen als het jou uitkomt? Als jij denkt dat het een hoger doel dient? Wat een minachting van de Bijbel!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:30 schreef gerdatolsteyn het volgende:
ik snap wat jij zegt -j-d--
ik ben ook heel fijn dat je hierover ook serieus wilt meedenken.
Mijn antwoord is (nog) niet wat jij wilt horen vermoeden wij hier.
God gaf zijn zoon op aan het kruis.
Hij maakt een statement naar ons,
dat is ook goed gelukt, want we hebben het
er nog steeds met zijn allen steeds over.
Gelijk heb je gehad hoor!!
Ja, ik heb zoals je zegt de aarde een beetje
vervuilt heel misschien. Maar zo'n beetje
tegenover het effect wat we hiermee gaan krijgen
is meer dan voldoende.
Bedankt voor het aanbod, maar ik lees alleen religieuze literatuur. Ik ken dit boek slechts uit beschrijvingen. Ik ga mijn eigen geest niet bevuilen met dit soort zondige teksten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:17 schreef gerdatolsteyn het volgende:
Sapstengel email je ons dan ook andere boeken die niet kloppen?
We hebben het echt nodig, we lezen zelf geen hemelmijdende boeken immers.
Het is wel de bedoeling.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:35 schreef Wespensteek het volgende:
God heeft mij een lul gegeven om mee te neuken en dan kunnen mensen wel beweren dat het niet de bedoeling is maar dat is gewoon de duivel die hun dat heeft ingegeven.
Dat was nadat ze uit het paradijs gesodemieterd werden, 'zoek het maar uit en neuk in de rondte zondaars, jullie hebben het verziekt'. Om in het reine te komen nadat Jezus gestorven is voor onze zonden, lijkt me het van respect getonen om een celibatair leven aan te hangen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:36 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling.
Gaat heen en vermenigvuldigt u.’ (Genesis 1:28) Dat is de opdracht die God aan Adam en Eva meegeeft nadat hij de aarde en de mens geschapen heeft. Zijn prachtige aarde moet bevolkt worden door Zijn schepsels, die Hij naar Zijn eigen beeld heeft gemaakt.
Volgens mij mag je dit het CDA en SGP uit gaan leggen, want die praten hier heeeeel anders overquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat was nadat ze uit het paradijs gesodemieterd werden, 'zoek het maar uit en neuk in de rondte zondaars, jullie hebben het verziekt'. Om in het reine te komen nadat Jezus gestorven is voor onze zonden, lijkt me het van respect getonen om een celibatair leven aan te hangen.
Het is niet zo dat het niet klopt. Het is zo dat jouw overtuiging anders is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:51 schreef gerdatolsteyn het volgende:
ik ben verheugd dat vele heren hun piemel
op een juiste manier hebben weten toe te passen hoor.
Je kunt best zeggen dat (mede) dankzij het bestaan
van zo'n penis we in zulke grote getale aantallen kunnen
genieten van het moois wat voor ons is voorbestemd.
Een vruchtje heeft nu eenmaal stuifmeel nodig.
Zolang er maar niet nodeloos wordt gestuift.
50 tinten grijs dwarrelde het stuifmeel je om de oren.
Alsof de intieme daad slechts ter vermaak van de mensheid
is.. Ha haha En dat klopte niet aan het boek. En daarom
brengen we dat over op een manier die mensen wil raken.
Daardoor ben ik ook erg verheugd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:51 schreef gerdatolsteyn het volgende:
Tuurlijk is dat onzin. God heeft mij niet alleen een piemel gegeven maar ook genen die voortplanting onmogelijk maken. Neuken en pissen is dus het enige doel dat god belangrijk vindt want anders had god me wel vruchtbaar gemaakt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:51 schreef gerdatolsteyn het volgende:
De intieme daad zou alleen ter instandhouding moeten worden gebezigd door de sterkste. Al die andere lusten en piemelmisbruik ter genot zijn het werk van de duivel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:51 schreef gerdatolsteyn het volgende:
Sommige mensen zouden meer moeten drinken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:05 schreef gerdatolsteyn het volgende:
we hebben het zojuist over jullie antwoorden door besproken.
Mijn visite zegt al dat we meer met voorbeelden moeten werken.
Zoals ne met die eierkoeken.
Een alcolist weet van zichzelf niet dat hij (meestal hij),
verkeerd bezig is.
Dan is het toch fijn als er iemand van heldere aard is, die
dat zal willen aanstippelen bij de alcolist?
Het maakt het leven van de alcolist weer fijn.
Soms heb je gewoon een zetje naar de goede richting
nodig, daar hebben we het hier zoal over.
Ik heb ook wel eens een zetje gekregen.
Niet zo fijn in het begin.
Maar daarna wel.
Staan jullie open voor een zetje?
Godmiljaar nee ik zou niet durven!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jezus zit je nou expres in dit topic te vloeken?
Ik ben wel in voor een verzetje, mits kuis.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:05 schreef gerdatolsteyn het volgende:
we hebben het zojuist over jullie antwoorden door besproken.
Mijn visite zegt al dat we meer met voorbeelden moeten werken.
Zoals ne met die eierkoeken.
Een alcolist weet van zichzelf niet dat hij (meestal hij),
verkeerd bezig is.
Dan is het toch fijn als er iemand van heldere aard is, die
dat zal willen aanstippelen bij de alcolist?
Het maakt het leven van de alcolist weer fijn.
Soms heb je gewoon een zetje naar de goede richting
nodig, daar hebben we het hier zoal over.
Ik heb ook wel eens een zetje gekregen.
Niet zo fijn in het begin.
Maar daarna wel.
Staan jullie open voor een zetje?
Godsamme dat zou behoorlijk onbeschoft zijn ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:18 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, dat zou ik echt allejezus onbeschoft vinden.
Gerda, vol bewondering bekijk ik uw video op YouTube, maar mag ik u vragen waarom u "50 Tinten Grijs" toch twee keer hebt uitgelezen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:20 schreef gerdatolsteyn het volgende:
kijk ah, zo vinden we het ook fijn om dit te doen.
als er vragen worden gesteld, is het vaak omdat
mensen geraakt zijn om wat we te zeggen willen hebben.
betonrechter ik hen nog niet zo heel veel hemelmijdend geboekte
maar Harry Potter kennen we hier wel hoor.
het is een boek dat gewoon echt niet klopt.
waarom altijd een strijd tussen het goede en het kwade?
waarom gaan we bewust over kwaad en slecht lezen en schrijven?
Iedereen krijgt zo mee dat het kwaad er zomaar bij hoort.
daar zullen we ook naar handelen, en dat is precies wat er nu gebeurt.
Als mensen veel meer over het goede horen,
zal de neiging om kwaad te doen heus minder zijn.
Mensen, kwaadheid is toch echt een optie
we moeten niet doen alsof het er zomaar bijhoort!
Lezen zet aan tot handelen. Lees er dan ook niet over
zeker de jeugdigen niet. Zij kunnen het makkelijkst goed worden.
Hmmmm, ik weet er wel een.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:22 schreef Aberkullie het volgende:
Wie kan er een boek noemen die tot haat aanzet, en zelfs het begin was van oorlogen?
Bitch heeft gewoon heerlijk liggen vingeren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:22 schreef Voszje het volgende:
[..]
Gerda, vol bewondering bekijk ik uw video op YouTube, maar mag u vragen waarom u "50 Tinten Grijs" toch twee keer hebt uitgelezen?
Wilde het niet zeggen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:23 schreef oLexie het volgende:
[..]
Bitch heeft gewoon heerlijk liggen vingeren.
Zoals Maria serieus genomen werd?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:22 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je hebt het verdomme serieus te nemen ja. Jezus.
"When people get hurt, they learn to hate... when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow... and how you grow is up to you."quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:20 schreef gerdatolsteyn het volgende:
eigenlijk ben je dus mentaal niet sterk genoeg om een kinderboek te lezen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:20 schreef gerdatolsteyn het volgende:
Gerda, wilt u nog antwoorden op mijn vraag? Kreeg u ook zo'n warm, apart gevoel van binnen, toen u het boek "50 Tinten Grijs" las? Twee keer gelezen is niet niks, maar ik denk dat de eerste keer intenser was, is het niet?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:28 schreef gerdatolsteyn het volgende:
ik snap het gevloek wel
ik kan het duiden met een voorbeeld.
toen de televisie er pas was moesten mensen
er niets van hebben. het zou een slechte invloed zijn.
mensen vloekten erover.
het is een weerstandsfase. Ik herken het
in het begin vloeken, omdat deze nieuwe gedachten mischien
wel je hoofd op zijn kop maken.
Daarna accepteer-fase. Misschien denk je er vanavond nog eens over nadenken.
Ik heb geen televisie, pool van verderf met Gordon en Paul de leeuw die hun piemels onnatuurlijk en ongoddelijk hanteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:28 schreef gerdatolsteyn het volgende:
ik snap het gevloek wel
mensen vloekten erover.
Vanavond sta ik me af te tanken in de kroeg waarna ik me onveilig laat nemen door 2 moslims, maar ik zal er zeker aan denkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:28 schreef gerdatolsteyn het volgende:
ik snap het gevloek wel
mensen vloekten erover.
En u las het twee keer, omdat u er zeker van wilde zijn dat er cht niets goeds uit het boek kwam?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:37 schreef gerdatolsteyn het volgende:
verbazing doet soms gek met je vosje
iemand heeft mogelijk een gemene streek met ons
uitgehaald. we kregen dit boek zonder een voorbereiding.
toen we het lazen gingen we uit van het goede omdat
zoveel hiervan juist verkocht zijn. Mijn man wist al snel
dat er weinig diepere gronden in zaten.
We hebben heus ons best gedaan het goede uit dit boek
te willen halen. Maar dit boek klopt niet.
Wat een abjecte ranzigheid, moge de heilige geest je genadig zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Vanavond sta ik me af te tanken in de kroeg waarna ik me onveilig laat nemen door 2 moslims, maar ik zal er zeker aan denken
Wat waren de goede punten in dat boek?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:37 schreef gerdatolsteyn het volgende:
Het is eng dat u zich op de stoel van een god plaatst en oordeelt over goed en kwaad, weet u zo zeker dat u het goed begrepen heeft? Als god zou bestaan heeft hij mensen niet voor niets keuze mogelijkheden gegeven.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:37 schreef gerdatolsteyn het volgende:
Ik kijk helaas geen film via internet, er kunnen ongewelvallige reclames vooraf aan gaan welke ik als zondig ervaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:45 schreef gerdatolsteyn het volgende:
als er goede pagina's erin zaten, hadden we die
er niet bij verbrand. Zoals u het zult zien in onze film
is alles nu as.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:49 schreef Voszje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat Gerda haar zegje doen.
En in huize Pharkus, ik zal voor je bidden vanavondquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd dat ik de gemoederen in huize Tolsteyn bezig hou
Een nieuwe meme is geboren...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:22 schreef Knal_Erwt het volgende:
GHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA
edit: Bedankt hiervoor, echt top!
Spelbreker; maar goed...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef Pharkus het volgende:
De mensen die Spider-Man pics plaatsen geef ik een zetje..
Was me al opgevallen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef Pharkus het volgende:
De mensen die Spider-Man pics plaatsen geef ik een zetje..
Als god zou bestaan en god zou ons hebben geschapen dan heeft zeker god die alwetend is ingecalculeerd dat mensen foute keuzes maken en dus is het maken van fouten gods wil. In die zin is het niet aan mensen om anderen te behoeden voor fouten want dat heeft god dan niet gewenst. Het verbranden van in uw ogen foute boeken zou je als het werk van de duivel kunnen zien.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:57 schreef gerdatolsteyn het volgende:
ik zal wel niet modern genoeg voor jullie zijn
maar wat is een spidermantopic?
hallo wespensteek, nuttig dat je het gaande houdt hierzo.
Klopt van die keuzemogelijkheden, die hebben we
Maar dat zal toch zeker niet gaan betekenen dat iedereen
in staat is om de goede keuzes te maken?
Dat zien we nu toch om je heen?
Vraag je je dat nimmer af?
Zie me toch als een zetje in de juiste richting mensen.
En zit je in de juiste richting (want dat voel je gewoon heel goed)
doe dan mee met zetjes geven. Iedereen kent wel iemand die dat nodig zou hebben
En boek verbranden is toch hun keuze?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:20 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als god zou bestaan en god zou ons hebben geschapen dan heeft zeker god die alwetend is ingecalculeerd dat mensen foute keuzes maken en dus is het maken van fouten gods wil. In die zin is het niet aan mensen om anderen te behoeden voor fouten want dat heeft god dan niet gewenst. Het verbranden van in uw ogen foute boeken zou je als het werk van de duivel kunnen zien.
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:22 schreef gerdatolsteyn het volgende:
lieve vos ons plan dat we gemaakt hebben
zorgt ervoor dat we volgende week een ander boek
openbaar zullen verwerpen.
het fijne eraan is dat we zien dat we emails krijgen!!
samen met haan33, sapstengel en jou zien we dat
het werkt waar we aan begonnen zijn.
ik zal zo eens een quote geven uit een boek wat ook verderfelijk is wat ik ooit ingezien hebquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:24 schreef gerdatolsteyn het volgende:
pharkus klopt het mogelijk
dat ook jij misschien meer wil gaan nadenken over dit alles?
jouw reacties vallen ons op.
Goed dat het werkt, Gerda! Kom je het hier ook melden wanneer er een nieuwe video beschikbaar is?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:22 schreef gerdatolsteyn het volgende:
lieve vos ons plan dat we gemaakt hebben
zorgt ervoor dat we volgende week een ander boek
openbaar zullen verwerpen.
het fijne eraan is dat we zien dat we emails krijgen!!
samen met haan33, sapstengel en jou zien we dat
het werkt waar we aan begonnen zijn.
Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken, desinformatie geeft - en dit als informatie laat overkomen - of in een rol kruipt en een vertekend beeld van zichzelf geeft. Bijvoorbeeld door leuzen uit te roepen die geen betrekking hebben op de eigen mening.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:26 schreef gerdatolsteyn het volgende:
spiderman is al duidelijk
troll nog niet, wie leert me daarover te vertellen?
quote:"The Babel fish," said The Hitchhiker's Guide to the Galaxy quietly, "is small, yellow and leech-like, and probably the oddest thing in the Universe. It feeds on brainwave energy received not from its own carrier but from those around it. It absorbs all unconscious mental frequencies from this brainwave energy to nourish itself with. It then excretes into the mind of its carrier a telepathic matrix formed by combining the conscious thought frequencies with nerve signals picked up from the speech centres of the brain which has supplied them. The practical upshot of all this is that if you stick a Babel fish in your ear you can instantly understand anything in any form of language. The speech patterns you actually hear decode the brainwave matrix which has been fed into your mind by your Babel fish.
"Now it is such a bizarrely improbable coincidence that anything so mindbogglingly useful could have evolved purely by chance that some thinkers have chosen to see it as the final and clinching proof of the non-existence of God.
"The argument goes something like this: 'I refuse to prove that I exist,' says God, 'for proof denies faith, and without faith I am nothing.'
"'But,' says Man, 'the Babel fish is a dead giveaway, isn't it? It could not have evolved by chance. It proves you exist, and so therefore, by your own arguments, you don't. QED.'
"'Oh dear,' says God, 'I hadn't thought of that,' and promptly vanishes in a puff of logic.
"'Oh, that was easy,' says Man, and for an encore goes on to prove that black is white and gets himself killed on the next zebra crossing.
"Most leading theologians claim that this argument is a load of dingo's kidneys, but that didn't stop Oolon Colluphid making a small fortune when he used it as the central theme of his bestselling book, Well That about Wraps It Up for God.
"Meanwhile, the poor Babel fish, by effectively removing all barriers to communication between different races and cultures, has caused more and bloodier wars than anything else in the history of creation."
Dat noem ik ook niet fout, ik zou het toe toejuichen als ze het koud hebben of als ze denken er een beter mans van te worden. Ik vind het alleen zielig dat ze het denken te moeten doen omdat god dat zou willen terwijl ik, volgens wat ik weet uit de bijbel, alleen kan bedenken dat god dat absoluut niet zou willen.quote:
En daar zit het 'm.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:32 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat noem ik ook niet fout, ik zou het toe toejuichen als ze het koud hebben of als ze denken er een beter mans van te worden. Ik vind het alleen zielig dat ze het denken te moeten doen omdat god dat zou willen terwijl ik, volgens wat ik weet uit de bijbel, alleen kan bedenken dat god dat absoluut niet zou willen.
Heel goed!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:43 schreef gerdatolsteyn het volgende:
beste vos fijne dank voor jouw hulp
nu we merken dat steeds meer mensen het met ons
eens zijn zullen we ook hier een nieuwe film plaatsen.
Nou, een meer valide reden om het voor waar aan te nemen bestaat er niet me dunkt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:13 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo deadprez een fijne interesse die u toont.
we praten hier met tegenstanders maar ook met
meestanders over boeken die niet kloppen.
We hebben hierover een film gemaakt die
mensen zal doen schrikken misschien.
Maar alles wat in de film gebeurt klopt
volgens ons. We merken dat niet iedereen het er mee eens is.
Dat snap ik, wat denkt u mogelijk?
De enterknop hebben jullie anders goed weten te vinden, jezus zeg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:40 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo jemappellefrikandelle
mijn man en onze zwager
we helpen elkaar, op internet is het nieuw toeven voor
ons.
Ik denk dat hij erg genteresseerd is aan zijn reactie te zien, wellicht kunt u hem een priv berichtje sturen met wat meer informatie?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef gerdatolsteyn het volgende:
jemappellefrikandelle hallo hier, we hopen dat je een fijne
avond hebt. We hebben het er maar druk mee om alle
vele reacties van onze complimenten en ook kloppend tegenwicht
te voorzien.
Ik weet alleen niet goed wat ik mag opmaken op jou reactie.
Beschouw deze quote als een facebook like. You made me smile.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De enterknop hebben jullie anders goed weten te vinden, jezus zeg.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:27 schreef wise het volgende:
[..]
lol. U bent of het verkeerde forum, mevrouw.
laat de reacties maar komen![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:41 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij erg genteresseerd is aan zijn reactie te zien, wellicht kunt u hem een priv berichtje sturen met wat meer informatie?
nou de quote nog .....quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De enterknop hebben jullie anders goed weten te vinden, jezus zeg.
gezellig, toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:19 schreef GekkeGerrit489 het volgende:
Ronduit bespottelijk, snap niet dat er nog mensen zijn die hier serieus op ingaan.
Net als ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:46 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo noob13
ikzelf zou de broden nooit meer bruin bakken,
als mijn kind niet zou geloven dat ik de moeder ben.
Zijn vader is net als 'mij'.
die denkt dit ook
Stuur haar de berichtjes anders even prive.. Lijkt me dat ze dat wel kan waarderen getty.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:51 schreef gerdatolsteyn het volgende:
oo nou fijn hoor dat u dat zegt aberkullie
ik schrijf hele schriftjes vol
in een ziekenhuis lees ik het wel eens voor,
zomaar spontaan.
verkapte wraak...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Stuur haar de berichtjes anders even prive.. Lijkt me dat ze dat wel kan waarderen getty.
Dichterlijke vrijheidquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
god is een idee
waar sommige in geloven
mij krijg je niet mee
met die randdebiel ergens boven
en dat komt deels, beste ger
door mensen zoals jij die alles wat ze aanraken besmetten.
damn, die laatste rijm niet.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:16 schreef Aberkullie het volgende:
Daar is Gerda terug gekeerd
Even dacht ik
Dat zij hem was gesmeerd
Zij heeft weer een goed verhaal
Wat ons allen interesseert
Daar heb ik cht nog nooit van gehoord ....quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:13 schreef gerdatolsteyn het volgende:
alle neuzen dezelfde kont op,
dat is waarom God wil dat u niet
zomaar u eigen plan maakt.
Anders zijn mag best,
anders leven klopt al heel snel niet meer
Wij zijn gemaakt om te volgen,
waarom tegenstribbelen als het anders kan?
Gerda wil haar geloof graag opdringen aan locale klagers.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:44 schreef Cactus1 het volgende:
TS heeft op de Herman Brood Academie gedichtjes leren schrijven of waar gaat dit topic over?
En wat doet Gerda online dan als ze de lokale bevolking wil stalken? Boeken verbranden is ook echt iets van 1830. Tegenwoordig leest iedereen digitaal. Loopt Gerda een beetje achter soms?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:57 schreef Aberkullie het volgende:
Gerda wil haar geloof graag opdringen aan locale klagers.
En iets met het verbranden van boeken, die snap ik ook nog niet helemaal
Gerda's volgelingen worden moderne Luddisten: PC-verbrandingen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En wat doet Gerda online dan als ze de lokale bevolking wil stalken? Boeken verbranden is ook echt iets van 1830. Tegenwoordig leest iedereen digitaal. Loopt Gerda een beetje achter soms?
Ga ik ook doen met m'n iconen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:08 schreef unitedshoties het volgende:
Ik ben gisternacht naar Gerda haar huis gegaan; nu hebben jullie eindelijk het genot haar gezicht te zien.
Ik hoop dat Gerda begint.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gerda's volgelingen worden moderne Luddisten: PC-verbrandingen.
Stoute Jezus!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jezus zit je nou expres in dit topic te vloeken?
?????quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:03 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Beste Erodome,
Van alle dieren zijn wij de enigen die een geloof aanhangen en bidden. Grappiger is nog dat wij de meest walgelijke en verpestte wezens op aarde zijn. Mocht er echt een hemel bestaan, dan is deze duidelijk niet bedoeld voor het menselijk ras.
Het feit dat je vanaf je geboorte al meewerkt aan het vernietigen van de aarde die 'God' geschapen heeft, toont alleen jouw hypocrisie.
Ik geloof niet in God, noch de duivel. Maar ik doe mijn best een goed mens te zijn. En dit niet om een plaatsje in de hemel te krijgen of uit angst om in de hel te branden. Als 'God' echt mocht bestaan, en mij niet zou accepteren door deze reden. Hoef ik simpelweg niks met hem te maken te hebben. Er zijn voor mijn gevoel meer tekenen dat hij niet bestaat, dan dat hij wel bestaat. Verder heb ik ook niet echt het gevoel dat hij contact maakt of dat als hij zou bestaan, ik als persoon hem iets boeit. Dus waarom hoe dan ook mijn tijd hier aan verspillen? Als hij van me achtte dat ik met hem bezig zou moeten zijn in dit leven had het leven er anders uitgezien of had hij me wel bij hem gehouden.
En je hebt het over de duivel die fluisterd. Maar het feit dat ik niet in God geloof, wil niet zeggen dat ik wel in de duivel geloof of hem aanhang. Laat staan luister naar welke van de 2 partijen dan ook. Hij had me meer informatie moeten verschaffen over alles, zodat ik kan weten wat ik moet doen. Maar helaas is het enige wat ik heb een boek van 1000en jaren terug en een ongelofelijk aantal domme hypocrieten die deze geloven aanhangen. Wat niet erg uitnodigend spreekt.
Indien dit later mij verweten word toont dat hypocrisie. En aangezien ik dat meer haat dan wat dan ook, vind ik mijn keus niks te geloven prima.
Goed punt. Kun je Fok! verbranden?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:57 schreef Wespensteek het volgende:
En dan op zo'n immoreel medium als Fok klagen? Gerda Trollsteyn?
Volgens veel gelovigen mag je iets niet beoordelen tenzij je het gelezen hebt. De stakkers.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:43 schreef Mirjam het volgende:
Dus je leest eerst een geil boek om vervolgens te roepen dat de heer het niet zo bedoeld heeft en het in de fik te steken?
Dan had je het niet moeten lezen
Mehehehehehehe wat een goede kutsmoesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:45 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Volgens veel gelovigen mag je iets niet beoordelen tenzij je het gelezen hebt. De stakkers.
Ja die smoes gebruiken ze voor hun boek; die vervolgens zoveel interpretaties heeft, dat zelfs de horoscopen en zogenaamde mediums er een tandje aan kunnen zuigen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mehehehehehehe wat een goede kutsmoes__!!
Tsktsk. Als niet gelovige ben ik het daar redelijk mee eens hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:45 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Volgens veel gelovigen mag je iets niet beoordelen tenzij je het gelezen hebt. De stakkers.
Dan ben je je leven niet meer zeker; zal ik het voor de gein eens uitproberen? Die drie boeken verbranden en vervolgens bidden tegenover het boek 'mein kampf'.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:57 schreef BaRdmann het volgende:
Ik zou zeggen: doe een special! Verbrand de bijbel, koran en torah in 1 keer: de 'Bad Book Burning Special'.
Kijkers gegarandeerd.
I dare you... Really, do it.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:03 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Dan ben je je leven niet meer zeker; zal ik het voor de gein eens uitproberen? Die drie boeken verbranden en vervolgens bidden tegenover het boek 'mein kampf'.
Doe gerust een 'Gerda'tje'quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:08 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Mag ik dan wel mijn gezicht camoufleren?
Dat geeft niet, want Gerda gaat zondag weer 3x een weesgegroetje doen en alles is haar weer vergeven.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:04 schreef SchoneZoon het volgende:
Gerda, wat voor nut heeft het om het te verbranden?
Je kan het toch ook gewoon bij het oud papier doen?
God gaat je straffen, omdat je de natuur en het milieu kapot maakt.
Verbrand een bijbel en men gooit er een sate-tje of kippenpootje op. Ik wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:14 schreef Individual het volgende:
Verbrand een Koran; dan krijg je pas aandacht.
http://usatoday30.usatoda(...)urning-florida_N.htm
Het gaat om aandacht. Bijbel verbranden is lang niet zo goed. Maar als je toch bezig bent ook een Bijbel, Tora, Ron L Hubbart's romannetje, etc.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:17 schreef terptm het volgende:
[..]
Verbrand een bijbel en men gooit er een sate-tje of kippenpootje op. Ik wel.
/'Foutje sorry :$. Ik quote wel een post van Gerda lolquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:32 schreef erodome het volgende:
[..]
?????
Denk je dat ik christelijk ben????
Prachtig verhaal hoor, daar niet van, maar het was alleen een reactie op een christen via dat geloof van dat persoon. Ik ben dus niet christelijk, geloof ook niet in hemel en hel e.d.
Beste Gerda,quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:32 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo haywoodjablome
voor de helft danken we jouw gedicht in dankbaarheid,
voor de andere helft vinden we het niet mooi.
het klopt niet wat je zegt.
Jij bent een van de mensen van tegenwoordig en
hebt daardoor heus een stapje voor op mij.
Mensen hechten meer aan jouw worden dan de mijne
Een stapje terug zou jou in dit geval sieren,
dan kan ik een stapje vooruit maken
sarsvliegen die besmetten,
mijn woorden niet, die geven een zetje.
een stevige zet in dit geval, want we hebben er een film
met vuur erin voor gemaakt.
Laat het zetje door jou bevangen,
en kijk je waar het je brengt?
Laat je het ons weten?
quote:Gerda Tolsteyn - gerdatolsteyn
Abonnement
FOK!free abonnement
Laatste update
-
Geslacht
Vrouw
Tof.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:31 schreef trigt013 het volgende:
Laws of Rape (Deuteronomy 22:28-29 NLT)
If a man is caught in the act of raping a young woman who is not engaged, he must pay fifty pieces of silver to her father. Then he must marry the young woman because he violated her, and he will never be allowed to divorce her.
Goed, jij een statement, ik een statement.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:52 schreef gerdatolsteyn het volgende:
Wil je er ook sex mee hebben onder het genot van een kampvuur en bijbel quotes?quote:
Je verklapt mijn geheim, maar de details zijn anders. Iets met kaarsen, bondage en leer.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:11 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Wil je er ook sex mee hebben onder het genot van een kampvuur en bijbel quotes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |