Kun je een paar voorbeelden noemen? Op zich vind ik 50 Tinten Grijs al voldoende klacht overigens, slecht geschreven stuk proza.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:19 schreef gerdatolsteyn het volgende:
Ik wil de boeken verwerpen zoals die niet bedoeld zijn door God!!
lol. U bent of het verkeerde forum, mevrouw.quote:
zelfs homo-erotisch dingen komen erin voor; judas kus bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:36 schreef Alfje het volgende:
Ik ken nog wel een boek dat in aanmerking komt denk ik, het staat vol bloederige veldslagen, moordpartijen, slavernij, en op een gegeven moment wordt zelfs de hele mensheid uitgeroeid op een paar mensen op een boot na...
we denken graag voor ons zelf...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:26 schreef Sjapoela het volgende:
TS, evangalisatie heeft op FOK geen zin (helaas), zet het woord God in de openingspost en iedereen probeert zo stoer en afstandelijk mogelijk daarover te lullen. Zoek een serieuzer forum
Baphomet half geit, half vrouwquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit heb ik altijd wel een tof figuur gevonden:
[ afbeelding ]
Wanneer ga je er mee beginnen dan?quote:
Oh nee, sorry, ik ben lid van Tolkiengenootschap Unquendor, dus bij deze kun je de tering genietenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:52 schreef gerdatolsteyn het volgende:
Dag LompeHork. Ik zat zelf te denken aan de Da Vinci code en die hekserijboeken van harry potter en zo. Heb jij ook ideeën?
Schelden doet geen pijn, mensen. Flauwekul hoor, hoe sommige reageren. Zoals je ziet, ieder mens is er een. Mijn doel is niet te evangeliseren. Ik zeg jullie niet mijn geloof te volgen, jullie komen jezelf nog wel tegen. Ik wil een statement maken. Voor al het verwerpelijke dat wordt geschreven en gelezen ter afleiding van Zijn woord.
Je bent dus gewoon aan het evangeliserenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:52 schreef gerdatolsteyn het volgende:
Dag LompeHork. Ik zat zelf te denken aan de Da Vinci code en die hekserijboeken van harry potter en zo. Heb jij ook ideeën?
Schelden doet geen pijn, mensen. Flauwekul hoor, hoe sommige reageren. Zoals je ziet, ieder mens is er een. Mijn doel is niet te evangeliseren. Ik zeg jullie niet mijn geloof te volgen, jullie komen jezelf nog wel tegen. Ik wil een statement maken. Voor al het verwerpelijke dat wordt geschreven en gelezen ter afleiding van Zijn woord.
Lekker tolerant ben je! Kappen met die onzin aub.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:19 schreef gerdatolsteyn het volgende:
Ik wil mijn beklag indienen tegen de vele immorele boeken die de maatschappij verzieken.
Walgelijke boeken als 50 tinten grijs. Boeken die afleiden van het woord van God.
Ik wil de boeken verwerpen zoals die niet bedoeld zijn door God!! Ik en mijn man zijn een project gestart om hiermee te beginnen, en we hopen dat vele mensen een bijdrage leveren. Kijk met me mee naar dit filmpje:
Mee doen is zeker heel makkelijk. Over welke boeken klaagt u?? Laat u me weten welke suggesties van boeken u hebt die afleiden van het woord van God?
Het is ons signaal. Een statement naar de maatschappij.
Gerda Tolsteyn
nee we moeten boeken aan dragen die je dan kunt verbrandenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:52 schreef gerdatolsteyn het volgende:
jij zette helaas in haakjes. Dus je vindt het kennelijk jammer dat fokkers niet te evangeliseren zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:52 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Wanneer ga je er mee beginnen dan?
En dan nog, mijn post is gewoon waarheid als je de reactie's weer ziet. Maakt niet uit, maar daarom zei ik het wel even tegen TS
Jullie komen jezelf tegen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:52 schreef gerdatolsteyn het volgende:
tettenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit heb ik altijd wel een tof figuur gevonden:
[ afbeelding ]
is gewoon een christen fundamentalist die haat en verdoemenis predikt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:57 schreef vigier het volgende:
[..]
Lekker tolerant ben je! Kappen met die onzin aub.
mensen die alles uit z'n verband trekkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:18 schreef Matty___ het volgende:
[..]
is gewoon een christen fundamentalist die haat en verdoemenis predikt.
Wacht maar tot God neerdaalt op aarde en alleen diegene die hem trouw zijn gebleven een eeuwig verblijf in Zijn hemels koninkrijk schenkt. Branden zal je, ketter.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:18 schreef Matty___ het volgende:
[..]
is gewoon een christen fundamentalist die haat en verdoemenis predikt.
Blijf jij maar lekker van de truffels afquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:28 schreef gerdatolsteyn het volgende:
Ik snap jullie reacties, ik ben het ook gewend.
Ik heb veel met mijn zwager hierover gepraat, hij
zei dat ik het over een andere boeg moest gooien..
Doe misschien iets met spektakel, je moet opvallen
zei hij. Alleen dan spreek je de mensen van tegenwoordig
aan.
We hebben een moderne camera gehaald en er met de computer
effecten mee gedaan. Ook hebben we met vuur gewerkt.
Hoeveel spektakel willen jullie eigenlijk nog meer?
Jullie zijn jet duidelijk niet eens met mijn boodschap, maar jullie
zijn wel de mensen van tegenwoordig. Hoe kan ik jullie raken?
Hoe maak ik mijn diepere meningen bij jullie kenbaar , om de
mensen van tegenwoordig op een andere manier er naar te laten naar kijken?
Goede Groeten, Gerda.
Naar TRU gaan en nooit meer terugkomen!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:28 schreef gerdatolsteyn het volgende:
Ik snap jullie reacties, ik ben het ook gewend.
Ik heb veel met mijn zwager hierover gepraat, hij
zei dat ik het over een andere boeg moest gooien..
Doe misschien iets met spektakel, je moet opvallen
zei hij. Alleen dan spreek je de mensen van tegenwoordig
aan.
We hebben een moderne camera gehaald en er met de computer
effecten mee gedaan. Ook hebben we met vuur gewerkt.
Hoeveel spektakel willen jullie eigenlijk nog meer?
Jullie zijn jet duidelijk niet eens met mijn boodschap, maar jullie
zijn wel de mensen van tegenwoordig. Hoe kan ik jullie raken?
Hoe maak ik mijn diepere meningen bij jullie kenbaar , om de
mensen van tegenwoordig op een andere manier er naar te laten naar kijken?
Goede Groeten, Gerda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |