En daar zit het 'm.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:32 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat noem ik ook niet fout, ik zou het toe toejuichen als ze het koud hebben of als ze denken er een beter mans van te worden. Ik vind het alleen zielig dat ze het denken te moeten doen omdat god dat zou willen terwijl ik, volgens wat ik weet uit de bijbel, alleen kan bedenken dat god dat absoluut niet zou willen.
Heel goed!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:43 schreef gerdatolsteyn het volgende:
beste vos fijne dank voor jouw hulp
nu we merken dat steeds meer mensen het met ons
eens zijn zullen we ook hier een nieuwe film plaatsen.
Nou, een meer valide reden om het voor waar aan te nemen bestaat er niet me dunkt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:13 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo deadprez een fijne interesse die u toont.
we praten hier met tegenstanders maar ook met
meestanders over boeken die niet kloppen.
We hebben hierover een film gemaakt die
mensen zal doen schrikken misschien.
Maar alles wat in de film gebeurt klopt
volgens ons. We merken dat niet iedereen het er mee eens is.
Dat snap ik, wat denkt u mogelijk?
De enterknop hebben jullie anders goed weten te vinden, jezus zeg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:40 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo jemappellefrikandelle
mijn man en onze zwager
we helpen elkaar, op internet is het nieuw toeven voor
ons.
Ik denk dat hij erg geïnteresseerd is aan zijn reactie te zien, wellicht kunt u hem een privé berichtje sturen met wat meer informatie?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef gerdatolsteyn het volgende:
jemappellefrikandelle hallo hier, we hopen dat je een fijne
avond hebt. We hebben het er maar druk mee om alle
vele reacties van onze complimenten en ook kloppend tegenwicht
te voorzien.
Ik weet alleen niet goed wat ik mag opmaken op jou reactie.
Beschouw deze quote als een facebook like. You made me smile.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De enterknop hebben jullie anders goed weten te vinden, jezus zeg.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:27 schreef wise het volgende:
[..]
lol. U bent of het verkeerde forum, mevrouw.
laat de reacties maar komen![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:41 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij erg geïnteresseerd is aan zijn reactie te zien, wellicht kunt u hem een privé berichtje sturen met wat meer informatie?
nou de quote nog .....quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De enterknop hebben jullie anders goed weten te vinden, jezus zeg.
gezellig, toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:19 schreef GekkeGerrit489 het volgende:
Ronduit bespottelijk, snap niet dat er nog mensen zijn die hier serieus op ingaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |