Dichterlijke vrijheidquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
god is een idee
waar sommige in geloven
mij krijg je niet mee
met die randdebiel ergens boven
en dat komt deels, beste ger
door mensen zoals jij die alles wat ze aanraken besmetten.
damn, die laatste rijm niet.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:16 schreef Aberkullie het volgende:
Daar is Gerda terug gekeerd
Even dacht ik
Dat zij hem was gesmeerd
Zij heeft weer een goed verhaal
Wat ons allen interesseert
Daar heb ik cht nog nooit van gehoord ....quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:13 schreef gerdatolsteyn het volgende:
alle neuzen dezelfde kont op,
dat is waarom God wil dat u niet
zomaar u eigen plan maakt.
Anders zijn mag best,
anders leven klopt al heel snel niet meer
Wij zijn gemaakt om te volgen,
waarom tegenstribbelen als het anders kan?
Gerda wil haar geloof graag opdringen aan locale klagers.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:44 schreef Cactus1 het volgende:
TS heeft op de Herman Brood Academie gedichtjes leren schrijven of waar gaat dit topic over?
En wat doet Gerda online dan als ze de lokale bevolking wil stalken? Boeken verbranden is ook echt iets van 1830. Tegenwoordig leest iedereen digitaal. Loopt Gerda een beetje achter soms?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:57 schreef Aberkullie het volgende:
Gerda wil haar geloof graag opdringen aan locale klagers.
En iets met het verbranden van boeken, die snap ik ook nog niet helemaal
Gerda's volgelingen worden moderne Luddisten: PC-verbrandingen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En wat doet Gerda online dan als ze de lokale bevolking wil stalken? Boeken verbranden is ook echt iets van 1830. Tegenwoordig leest iedereen digitaal. Loopt Gerda een beetje achter soms?
Ga ik ook doen met m'n iconen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:08 schreef unitedshoties het volgende:
Ik ben gisternacht naar Gerda haar huis gegaan; nu hebben jullie eindelijk het genot haar gezicht te zien.
Ik hoop dat Gerda begint.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gerda's volgelingen worden moderne Luddisten: PC-verbrandingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |