Slaap lekker!!quote:
Dat is de mars van Duijn oid's toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
Zal Amalia al weten dat dit haar nieuwe lijflied is?
Nee. Da's deze:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is de mars van Duijn oid's toch?
Idd leek er ff opquote:
Mazzel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd leek er ff op
maar goed,ik ga nu tukkie doen
Ik luister andere muziekquote:
Wat voor muziek?quote:
Net Kayak - Ruthless queenquote:
Knopfler...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net Kayak - Ruthless queen![]()
Nu deze:
Muziek te goed en drank te lekker.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:27 schreef Aapsoldaat het volgende:
Ben niet de enige nachtbraker zo te zien. Geen zin om te slapen?
Dat gaat dan Schrobbeler worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:36 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Schenk voor mij anders gelijk ook maar een goed glas in, kan 't wel gebruiken
Mij alles prima, maar ben grotendeels wakker gebleven, m'n ruim 15 jaar oude kat zit ergens tussen leven en dood, ben nogal gehecht aan't beest, dus ik kan zo een oogje in het zeil houden.quote:
primma, trustequote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:40 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Mij alles prima, maar ben grotendeels wakker gebleven, m'n ruim 15 jaar oude kat zit ergens tussen leven en dood, ben nogal gehecht aan't beest, dus ik kan zo een oogje in het zeil houden.
Met jou?
Waar de neuk hang jij nou weer uit dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Ja fijn dat je het vraagt: ik zit hier te vertiefen in een tent op een post waar ik nog geen levend wezen gezien heb..
Harskamp, wachtdienst voor JISTARC huzaartjesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:54 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Waar de neuk hang jij nou weer uit dan?
Succes lieverdquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 04:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Haha krijg net van post Delta: "Echo hier Delta over"
"Delta hier Echo over"
"Echo. Alles in orde daar over?"
"Delta, alles in orde over"
"Roger, Delta uit"
quote:
Jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:03 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hebbie last van de rooie feestweek ofzo?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:12 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hier, blaf dit maar eens even door je speakers heen, wordt je weer vrolijk van.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je echt geen zin hebt om te gaan fietsen
Ik zal straks die blik eens uit je bolle ogen slaan!!quote:
Ik zal je haar eens inwrijven met haring en juinquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal straks die blik eens uit je bolle ogen slaan!!
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zal je haar eens inwrijven met haring en juin
quote:
quote:
koppijn, heul veul koppijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Brand los BB, wat heb je op je lever?
zeker weer te diep in het glaasje gekeken?quote:
Dat heb je niet op je lever hoorquote:
Niet gekotst iig, wel in de zee gezwommenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
zeker weer te diep in het glaasje gekeken?
Chemtrails BB, chemtrails!!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Niet gekotst iig, wel in de zee gezwommen
Ik neem aan voor m'n verjaardag?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:45 schreef MaryMouse het volgende:
ik moet volgende week een appeltaart bakken.
quote:
quote:
Zeggeh, ik verwacht natuurlijk wel ietsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb een hekel aan het bakken van appeltaart.
Ohh ja??quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeggeh, ik verwacht natuurlijk wel iets
Haar op je borst?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Laat het me horen, ik ga alvast in de Antiliaanse voorligsteun liggenquote:
Doe maar een krat Engels bier fzeuquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat het me horen, ik ga alvast in de Antiliaanse voorligsteun liggen
Mooi, gaat je ¤34 kostenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Doe maar een krat Engels bier fzeu
kom maar langs mag jij de appels schillen en snipperen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat kost arbeidquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kom maar langs mag jij de appels schillen en snipperen.
Duur? Anders ga je zelf maar ff naar engeland voor een kratje bierquote:
importquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Duur? Anders ga je zelf maar ff naar engeland voor een kratje bier
Hoe krijg je dat voor elkaar????quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:02 schreef Erasmo het volgende:
Oh dolletjes het slot in de voordeur breekt zojuist af.
Standrechtelijk executeren, die hele godvergeten kloteadministratie bij Defensie. Tering zeg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:10 schreef Erasmo het volgende:
Echt he, alles gaat fout bij die lui daar. Zat laatst een paar weken in België maar de ene fuckup na de andere met het aanpassen...
Nukubus eruit en gewoon weer militairen daar aan het werk zetten. Oh nee wacht de halve administratie tak van Defensie is onlangs ontslagenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Standrechtelijk executeren, die hele godvergeten kloteadministratie bij Defensie. Tering zeg.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:03 schreef Royyy het volgende:
Whahaha ik heb schijnbaar al sinds afgelopen oktober een PM/DM ban, omdat ik toen iemand via DM de link naar het forum van Esses had gegeven![]()
.
Dat staat al jaren in de voorwaarden; dus ja, als je die niet gelezen hebt..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:19 schreef Royyy het volgende:
Blijkbaar worden onze privé berichten dus gelezen zonder dat daar een directe aanleiding tot is... hm...
De kleine letterjtesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat staat al jaren in de voorwaarden; dus ja, als je die niet gelezen hebt..
quote:
Oh ik weet best dat ze volgens de voorwaarden dat recht hebben. Had gewoon niet verwacht dat ze ook zonder aanleiding meelezen. Als je users lastigvalt via PM of loopt te spammen en iemand klaagt daar vervolgens over, logisch dat ze dan een kijkje nemen. Maar dit..?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat staat al jaren in de voorwaarden; dus ja, als je die niet gelezen hebt..
Ach, je kunt nog postenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:29 schreef Royyy het volgende:
[..]
Oh ik weet best dat ze volgens de voorwaarden dat recht hebben. Had gewoon niet verwacht dat ze ook zonder aanleiding meelezen. Als je users lastigvalt via PM of loopt te spammen en iemand klaagt daar vervolgens over, logisch dat ze dan een kijkje nemen. Maar dit..?
Zie DMquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:30 schreef Royyy het volgende:
Kan nu wel nog DMs ontvangen, maar er niet op reageren
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:34 schreef Royyy het volgende:
Wachten jullie twee maar, ik ga jullie gewoon verklikken voor het lastigvallen van andere users via DM!
Kratje Oranjeboom 0.0% ? Komt eraan; standbyquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, haal ff een krat bier voor me!!
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kratje Oranjeboom 0.0% ? Komt eraan; standby
Hey, ha je gelezen van die gekke belg op de Harskamp gisteren?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan moet je je VRA'tje maar specificeren
Nee?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey, ha je gelezen van die gekke belg op de Harskamp gisteren?
quote:
Volgens mij heb ik hem echt aangekeken alsof ik een brainfart hadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:24 schreef samthegreat5 het volgende:
Whahahahahahaha Jitze.
Komt er net een belgische sgt. langslopen met z'n vinger in z'n oor "loopt u maar door" komt ie naar me toe met z'n vinger wild schuddend in z'n oor en een retarded lach op z'n smoel: "hihehihuebue JEUK IN MN OOR HEB EEN BANAAN IN MN OOR huebuehuegihihi"![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb ik hem echt aangekeken alsof ik een brainfart had..
Sorry, ik moet even lachenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:52 schreef Erasmo het volgende:
Dit gaat een dure worden, het hele slotgebeuren moet vervangen worden. Er wordt atm in mijn deur gefreesd
Huh maar je kan het hele slot er toch zo uithalen? Twee schroefjes en je bent er toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:52 schreef Erasmo het volgende:
Dit gaat een dure worden, het hele slotgebeuren moet vervangen worden. Er wordt atm in mijn deur gefreesd
De deur zat dus dicht toen er iets in het binnenwerk afbrakquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Huh maar je kan het hele slot er toch zo uithalen? Twee schroefjes en je bent er toch?
Hoe ben je binnengekomen? Raampje intikken?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De deur zat dus dicht toen er iets in het binnenwerk afbrak
Ah, roger copyquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De deur zat dus dicht toen er iets in het binnenwerk afbrak
Sommige mensen wonen niet in een flat en hebben gewoon een achterdeur.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe ben je binnengekomen? Raampje intikken?
De slotenmaker heeft de klink eraf gesloopt en zo toegang verschaft tot het binnenwerk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ah, roger copyDat is kut inderdaad, dan kan je alleen nog maar de zaag erin zitten. Want de scharnieren eruit halen werkt zeker niet?
Je kan toch de scharnieren eraf halen en dan zo de deur eruit halen? Of heb je van die dievenklauwen in je kozijn?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De sloten maken heeft de klink eraf gesloopt en zo toegang verschaft tot het binnenwerk.
Mijn deur is nog ouderwets vakwerk waarbij dat niet kan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je kan toch de scharnieren eraf halen en dan zo de deur eruit halen? Of heb je van die dievenklauwen in je kozijn?
Jup, en euroshopper kapsalon'squote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik weet hetDat wordt euroshopperbier de komende tijd...
Kapsalons komen hier toch bij de Turk vandaanquote:
Boeiend; een antikast is ook een kastquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kapsalons komen hier toch bij de Turk vandaanMaar ik heb er al eentje op deze week dus ik zit aan m'n tax
Deze rel gemist?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:19 schreef Royyy het volgende:
Blijkbaar worden onze privé berichten dus gelezen zonder dat daar een directe aanleiding tot is... hm...
Koopjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:23 schreef Erasmo het volgende:
350 eypo![]()
Maar dan is het slot wel van Mauer
Zo goed dat bij de volgende storing je hele deur vervangen moet worden...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:23 schreef Erasmo het volgende:
350 eypo![]()
Maar dan is het slot wel van Mauer
Vergeet de Spitfire niet aan te vullenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:29 schreef Lotusss het volgende:
Weekend. Bier. Straks sushi. Morgen Engeland. Lekker.
Gelukkig niet meerquote:
Alles is aan de andere kant van het landquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:08 schreef jitzzzze het volgende:
Maar waarom bel je dan ook een slotenmaker die aan de andere kant van het land woont?
Hoe kom je nou aan die schol? Heb je die in het waaigat gevangen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Alles is aan de andere kant van het landVolgende keer bel ik wel een mof
En nu een lekker scholletje de pan in.
Nee met de Seafoxquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe kom je nou aan die schol? Heb je die in het waaigat gevangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee met de SeafoxDas een gek waaigatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die ligt in comaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:29 schreef AchJa het volgende:
@ER
http://www.de-basis.nl/on(...)lavi%C3%AB-2013.aspx
Daar heeft mijn ex op gewerkt (of werkt er nog steeds)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door AchJa op 31-05-2013 19:42:48 ]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:33 schreef AchJa het volgende:
Rubje werkt tegenwoordig bij de krant????
[ afbeelding ]Wat een kutbericht idd. Dat is Luitenant Generaal b.d. Meines. Nam vorig jaar op de Military History day in Leiden nog het defile af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood Sugar Sex Magik
Ik neem aan dat je dit even doorgeeft aan hem?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ligt in coma![]()
Gezellige gastheer wel
Ah, schriftelijk leren boksen!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:55 schreef hoogvlieger het volgende:
Moet voor de brigadeoefening Front Guard trouwens ff het hoofdstuk MAG uit mn kop gaan leren uit t hamil. Staf waar wij onder zijn geplaatst vind dat we daarmee moeten kunnen werken. Vind ik ook
Zekers. Gelukkig ken ik de storingsreacties al een klein beetje. Als telkens maar een of twee patronen worden afgevuurd gasdrukding een stand hoger zetten. En als dat ding door oververhitting begint te ratelen moet de MAG hulp de patroonband met een ruk lostrekken en mag je vervolgens een paar meter achter het wapen op je pens gaan wachten.quote:
Spannen, safe, gasregelaar tandje hoger, doorgaan met vuren. Ennuh als hij naar jouw zin te langzaam vuurt begin gerust op gasregelaar standje 2 of 3... (mag allemaal wel niet enzo...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:01 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zekers. Gelukkig ken ik de storingsreacties al een klein beetje. Als telkens maar een of twee patronen worden afgevuurd gasdrukding een stand hoger zetten.
komt niet door oververhitting, MAG heeft in geladen toestand geen patroon in de kamer. Maar doorvuren na loslaten trekker kan niet meer voorkomen bij de MAG 2000.quote:En als dat ding door oververhitting begint te ratelen moet de MAG hulp de patroonband met een ruk lostrekken en mag je vervolgens een paar meter achter het wapen op je pens gaan wachten.
Klinkt al een leuke weekendbestedingquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:16 schreef samthegreat5 het volgende:
Mag morgen weer van 0800 tot 2000 met m'n pik spelen en huzaartjes kijken op de Harskamp
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, toen ik 16 was had ik ook hoofdpijn van drie bier
Lolbroek, 3 bierquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, toen ik 16 was had ik ook hoofdpijn van drie bier
Voor een goeie tripel of quadrupel mag je mij altijd wakker makenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van dit bier kom ik echt spontaan in m'n broek.
Inderdaad. La Trappe Quadrupelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor een goeie tripel of quadrupel mag je mij altijd wakker maken
een fles petrikov, rare chinese troep van 56%, goldstrike, ginseng, el picu, bacardi razz, whisky, pils en bierquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Inderdaad. La Trappe Quadrupelof Orval
En daar heb je hoofdpijn van? Wat dan als je echt gaat drinken?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
een fles petrikov, rare chinese troep van 56%, goldstrike, ginseng, el picu, bacardi razz, whisky, pils en bier
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En daar heb je hoofdpijn van? Wat dan als je echt gaat drinken?
Ik ga er nu even vanuit dat je van alles een glaasje gehad hebt; behalve pi-bi-ls-er, dat kan natuurlijk niet bij 1 blijven.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Zoals, absint? of laten we met ethanol beginnen
nou, 70cl petrikov, een glas goldstrike, een halve fles el picu, 2 glazen baco razz, chinese troep 1 shot, 5 bier, en een glas ginseng gemixt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga er nu even vanuit dat je van alles een glaasje gehad hebt; behalve pi-bi-ls-er, dat kan natuurlijk niet bij 1 blijven.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
nou, 70cl petrikov, een glas goldstrike, een halve fles el picu, 2 glazen baco razz, chinese troep 1 shot, 5 bier, en een glas ginseng gemixt.
Overigens begrijpelijk dat je koppijn hebt van al die zooiquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
een fles petrikov, rare chinese troep van 56%, goldstrike, ginseng, el picu, bacardi razz, whisky, pils en bier
Whahahaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:30 schreef AchJa het volgende:
Hippie Turk heeft bakkies!![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)nt_door_waterka.html
Vriend was zo dom om een tap te halen in de supermarkt, zo'n ding moet eerst 10 uur koelen en hij was 2x van de fiets gedonderd dus dan houd je meer water dan bier overquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Vind je het gek dat je een houten kop hebt. Je moet die troep niet door elkaar drinken, hou het gewoon bij pils,
Mwahahahaha vol op zn muil ook. En terechtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:30 schreef AchJa het volgende:
Hippie Turk heeft bakkies!![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)nt_door_waterka.html
Doe ik, als ik hem nog wakker meemaak that is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit even doorgeeft aan hem?
Voor het slapen gaan een glas water en bij het ontwaken thee. Dan ben je zo van je koppijn af!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
nou, 70cl petrikov, een glas goldstrike, een halve fles el picu, 2 glazen baco razz, chinese troep 1 shot, 5 bier, en een glas ginseng gemixt.
Ah nee, dat is voor mijn tijd geweest. Dat verklaart mijn PM ban wel, een admin die niks beters te doen heeft dan privégesprekken doorlezenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Deze rel gemist?
Edit: Alles wat het FOK daglicht niet kan verdragen doe ik buiten FOK om.![]()
Water? ik dacht melkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan een glas water en bij het ontwaken thee. Dan ben je zo van je koppijn af!
Je krijgt hoofdpijn omdat alcohol vocht onttrekt uit je hersenen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Water? ik dacht melkWat voor thee?
Ik dacht, ik ga geen water drinken want ik moest al 5x per uur pissenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je krijgt hoofdpijn omdat alcohol vocht onttrekt uit je hersenen.
Gewoon water en gewone thee.
Niet teveel water voor het slapen gaan, dan kan je namelijk goed misselijk worden. Glaasje water op je nachtkastje houden voor als je met een droge bek wakker wordt en 's ochtends gewoon een lekkere grote kop thee.
haha BB pist nog in zn bedquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik dacht, ik ga geen water drinken want ik moest al 5x per uur pissenMaar ik zal 't onthouden
Daar ging het al fout hequote:
Omdat je koppijn krijgt van zoveel door elkaar drinken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Vriend was zo dom om een tap te halen in de supermarkt, zo'n ding moet eerst 10 uur koelen en hij was 2x van de fiets gedonderd dus dan houd je meer water dan bier overEn alles was gratis dus waarom niet
Een halve liter naar binnen gieten 's ochtends, nog beter.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon water en gewone thee.
Niet teveel water voor het slapen gaan, dan kan je namelijk goed misselijk worden. Glaasje water op je nachtkastje houden voor als je met een droge bek wakker wordt en 's ochtends gewoon een lekkere grote kop thee.
Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat je koppijn krijgt van zoveel door elkaar drinken.
Alcohol wordt door het enzym alcohol dehydrogenase omgezet naar acetaldehyde. Dat wordt omgezet naar acetaat (ester van azijnzuur) door aldehyde dehydrogenase. De hoofdpijn wordt gedeeltelijk veroorzaakt door het toxische acetaldehyde dat dus een tussenproduct is van de alcoholafbraak.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu snap ik hetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Alcohol wordt door het enzym alcohol dehydrogenase omgezet naar acetaldehyde. Dat wordt omgezet naar acetaat (ester van azijnzuur) door aldehyde dehydrogenase. De hoofdpijn wordt gedeeltelijk veroorzaakt door het toxische acetaldehyde dat dus een tussenproduct is van de alcoholafbraak.
Verder heeft alcohol ook nog een endocrinologische werking: het inhibeert (blokkeert) de aanmaak van antidiuretisch hormoon (ADH) of ook wel vasopressine genoemd. ADH wordt gemaakt in de hypothalamus en afgegeven in de hypofyse. ADH zorgt voor de antidiurese, dat wil zeggen de retentie van vocht bij het maken van urine in de nieren. Doordat synthese van ADH geblokkeerd wordt, vindt de antidiurese niet goed plaats en voel je dus de drang om vaak te plassen. Organen proberen dit watertekort te compenseren (omdat er een concentratiegradient ontstaat) door water overal vandaan te halen, dus ook uit de hersenen. Dit heeft gevolgen voor de biologische celmembranen van de neuronen en gliacellen in de hersenen en de hersenen krimpen. Daardoor zou ook hoofdpijn veroorzaakt worden.
Verder zijn er nog een aantal mechanismen.
haha wat een lamlul achter de telefoonquote:
Ik vind het wel zielig voor dat meisjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:14 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
haha wat een lamlul achter de telefoon
Dan zou jij mijn eerstvolgende stalk target zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:28 schreef jitzzzze het volgende:
Zou dat niets voor jou zijn BB, lekker bellen
Kom danquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan zou jij mijn eerstvolgende stalk target zijn
Ik kan je hebben, broekventjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat zou niet eerlijk tegenover jou zijn
Huh? Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoordNaderhand bleek wel anders
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tsjah, die lesjes kickbox zijn goed van pas gekomen
Appelsapfles naast je bed hoef je je nest niet uit om te pissen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik dacht, ik ga geen water drinken want ik moest al 5x per uur pissenMaar ik zal 't onthouden
Oud Hollands WaBaPiquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Appelsapfles naast je bed hoef je je nest niet uit om te pissen.
Nouquote:
quote:
Gelukkig is die ook helemaal niet oud ofzo hoorquote:
Ik heb het doorgegeven hoor!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit even doorgeeft aan hem?
Ik ben Youtube aan het verkennenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig is die ook helemaal niet oud ofzo hoor
quote:
Als iemand de waarheid zegt ben ik niet te beroerd om dat te bevestigen hoor (als het op mij slaat dan, over/voor anderen kan ik uiteraard niet spreken)quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:52 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Potverdorie, gelijk krijgen van een vrouw, dit ga ik niet vaak meemaken in m'n leven
... Zo nuchter als maar kan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |