Slaap lekker!!quote:
Dat is de mars van Duijn oid's toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
Zal Amalia al weten dat dit haar nieuwe lijflied is?
Nee. Da's deze:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is de mars van Duijn oid's toch?
Idd leek er ff opquote:
Mazzel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd leek er ff op
maar goed,ik ga nu tukkie doen
Ik luister andere muziekquote:
Wat voor muziek?quote:
Net Kayak - Ruthless queenquote:
Knopfler...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net Kayak - Ruthless queen![]()
Nu deze:
Muziek te goed en drank te lekker.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:27 schreef Aapsoldaat het volgende:
Ben niet de enige nachtbraker zo te zien. Geen zin om te slapen?
Dat gaat dan Schrobbeler worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:36 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Schenk voor mij anders gelijk ook maar een goed glas in, kan 't wel gebruiken
Mij alles prima, maar ben grotendeels wakker gebleven, m'n ruim 15 jaar oude kat zit ergens tussen leven en dood, ben nogal gehecht aan't beest, dus ik kan zo een oogje in het zeil houden.quote:
primma, trustequote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:40 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Mij alles prima, maar ben grotendeels wakker gebleven, m'n ruim 15 jaar oude kat zit ergens tussen leven en dood, ben nogal gehecht aan't beest, dus ik kan zo een oogje in het zeil houden.
Met jou?
Waar de neuk hang jij nou weer uit dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Ja fijn dat je het vraagt: ik zit hier te vertiefen in een tent op een post waar ik nog geen levend wezen gezien heb..
Harskamp, wachtdienst voor JISTARC huzaartjesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:54 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Waar de neuk hang jij nou weer uit dan?
Succes lieverdquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 04:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Haha krijg net van post Delta: "Echo hier Delta over"
"Delta hier Echo over"
"Echo. Alles in orde daar over?"
"Delta, alles in orde over"
"Roger, Delta uit"
quote:
Jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:03 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hebbie last van de rooie feestweek ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |