Slaap lekker!!quote:
Dat is de mars van Duijn oid's toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
Zal Amalia al weten dat dit haar nieuwe lijflied is?
Nee. Da's deze:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is de mars van Duijn oid's toch?
Idd leek er ff opquote:
Mazzel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd leek er ff op
maar goed,ik ga nu tukkie doen
Ik luister andere muziekquote:
Wat voor muziek?quote:
Net Kayak - Ruthless queenquote:
Knopfler...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net Kayak - Ruthless queen![]()
Nu deze:
Muziek te goed en drank te lekker.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:27 schreef Aapsoldaat het volgende:
Ben niet de enige nachtbraker zo te zien. Geen zin om te slapen?
Dat gaat dan Schrobbeler worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:36 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Schenk voor mij anders gelijk ook maar een goed glas in, kan 't wel gebruiken
Mij alles prima, maar ben grotendeels wakker gebleven, m'n ruim 15 jaar oude kat zit ergens tussen leven en dood, ben nogal gehecht aan't beest, dus ik kan zo een oogje in het zeil houden.quote:
primma, trustequote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:40 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Mij alles prima, maar ben grotendeels wakker gebleven, m'n ruim 15 jaar oude kat zit ergens tussen leven en dood, ben nogal gehecht aan't beest, dus ik kan zo een oogje in het zeil houden.
Met jou?
Waar de neuk hang jij nou weer uit dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Ja fijn dat je het vraagt: ik zit hier te vertiefen in een tent op een post waar ik nog geen levend wezen gezien heb..
Harskamp, wachtdienst voor JISTARC huzaartjesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:54 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Waar de neuk hang jij nou weer uit dan?
Succes lieverdquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 04:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Haha krijg net van post Delta: "Echo hier Delta over"
"Delta hier Echo over"
"Echo. Alles in orde daar over?"
"Delta, alles in orde over"
"Roger, Delta uit"
quote:
Jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:03 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hebbie last van de rooie feestweek ofzo?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:12 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hier, blaf dit maar eens even door je speakers heen, wordt je weer vrolijk van.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je echt geen zin hebt om te gaan fietsen
Ik zal straks die blik eens uit je bolle ogen slaan!!quote:
Ik zal je haar eens inwrijven met haring en juinquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal straks die blik eens uit je bolle ogen slaan!!
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zal je haar eens inwrijven met haring en juin
quote:
quote:
koppijn, heul veul koppijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Brand los BB, wat heb je op je lever?
zeker weer te diep in het glaasje gekeken?quote:
Dat heb je niet op je lever hoorquote:
Niet gekotst iig, wel in de zee gezwommenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
zeker weer te diep in het glaasje gekeken?
Chemtrails BB, chemtrails!!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Niet gekotst iig, wel in de zee gezwommen
Ik neem aan voor m'n verjaardag?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:45 schreef MaryMouse het volgende:
ik moet volgende week een appeltaart bakken.
quote:
quote:
Zeggeh, ik verwacht natuurlijk wel ietsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb een hekel aan het bakken van appeltaart.
Ohh ja??quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeggeh, ik verwacht natuurlijk wel iets
Haar op je borst?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Laat het me horen, ik ga alvast in de Antiliaanse voorligsteun liggenquote:
Doe maar een krat Engels bier fzeuquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat het me horen, ik ga alvast in de Antiliaanse voorligsteun liggen
Mooi, gaat je ¤34 kostenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Doe maar een krat Engels bier fzeu
kom maar langs mag jij de appels schillen en snipperen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat kost arbeidquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kom maar langs mag jij de appels schillen en snipperen.
Duur? Anders ga je zelf maar ff naar engeland voor een kratje bierquote:
importquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Duur? Anders ga je zelf maar ff naar engeland voor een kratje bier
Hoe krijg je dat voor elkaar????quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:02 schreef Erasmo het volgende:
Oh dolletjes het slot in de voordeur breekt zojuist af.
Standrechtelijk executeren, die hele godvergeten kloteadministratie bij Defensie. Tering zeg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:10 schreef Erasmo het volgende:
Echt he, alles gaat fout bij die lui daar. Zat laatst een paar weken in België maar de ene fuckup na de andere met het aanpassen...
Nukubus eruit en gewoon weer militairen daar aan het werk zetten. Oh nee wacht de halve administratie tak van Defensie is onlangs ontslagenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Standrechtelijk executeren, die hele godvergeten kloteadministratie bij Defensie. Tering zeg.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:03 schreef Royyy het volgende:
Whahaha ik heb schijnbaar al sinds afgelopen oktober een PM/DM ban, omdat ik toen iemand via DM de link naar het forum van Esses had gegeven![]()
.
Dat staat al jaren in de voorwaarden; dus ja, als je die niet gelezen hebt..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:19 schreef Royyy het volgende:
Blijkbaar worden onze privé berichten dus gelezen zonder dat daar een directe aanleiding tot is... hm...
De kleine letterjtesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat staat al jaren in de voorwaarden; dus ja, als je die niet gelezen hebt..
quote:
Oh ik weet best dat ze volgens de voorwaarden dat recht hebben. Had gewoon niet verwacht dat ze ook zonder aanleiding meelezen. Als je users lastigvalt via PM of loopt te spammen en iemand klaagt daar vervolgens over, logisch dat ze dan een kijkje nemen. Maar dit..?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat staat al jaren in de voorwaarden; dus ja, als je die niet gelezen hebt..
Ach, je kunt nog postenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:29 schreef Royyy het volgende:
[..]
Oh ik weet best dat ze volgens de voorwaarden dat recht hebben. Had gewoon niet verwacht dat ze ook zonder aanleiding meelezen. Als je users lastigvalt via PM of loopt te spammen en iemand klaagt daar vervolgens over, logisch dat ze dan een kijkje nemen. Maar dit..?
Zie DMquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:30 schreef Royyy het volgende:
Kan nu wel nog DMs ontvangen, maar er niet op reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |