Hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Broertje mag morgen niet naar een feestje omdat veel leerwerk, trapt deuk in deur.
*proost*
Fb op engels (Of piratequote:
pirate?quote:
Hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:08 schreef supersof het volgende:
mijn broertjes hebben allebei een gat in hun deur door een broertje die er tegen aan trapte
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:08 schreef supersof het volgende:
mijn broertjes hebben allebei een gat in hun deur door een broertje die er tegen aan trapte
wasdaquote:
Would doquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Twee uur naar Utreg reizen voor vieze kip.
Had nieteens i nde gaten dat ik lapo hadquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:09 schreef Fok-it het volgende:
Waar we de nieuwe facebook statussen bediscussiëren
Of
Waar we over de nieuwe facebook statussen discussiëren.
Slecht geformuleerde TT, tr gemacht.
quote:
Piratequote:
Hard to get jijquote:
Beunhaasquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Waar zal ik eens voor gaan solliciteren?
Albert Heijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Etosquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Gewoon kontje verkopen achter stationquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Mijn personal assistent.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Nee ik zie jou wel in een muziekwinkel werken.quote:
Nee man, dan kraak ik al die pop cd's af en koopt niemand ze meerquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik zie jou wel in een muziekwinkel werken.
Nee goed toch, ga jij beetje alternatieve shit promotenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee man, dan kraak ik al die pop cd's af en koopt niemand ze meer
Mooie koffer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
iemand enig idee waar ik zo'n hutkoffer kan kopen?
Xenos misschien. Wat wil je daar eigenlijk erin doen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
iemand enig idee waar ik zo'n hutkoffer kan kopen?
Ja, moet je er wel de goede muziekwinkel voor hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee goed toch, ga jij beetje alternatieve shit promoten
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee man, dan kraak ik al die pop cd's af en koopt niemand ze meer
Nee, webshop laat niks zien. morgen na school maar even langs.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Xenos misschien. Wat wil je daar eigenlijk erin doen?
Ja, niet de Free Record Shopquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, moet je er wel de goede muziekwinkel voor hebben
Ook gehad, totdat ik terugging naar het vwo, toen kon het niet meer omdat ik om 4 uur klaar was met school en om half 4 moest beginnenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
Jordy, je zou sinds je havo-examen al een baan zoeken...
Zijn nog paar winkels over toch?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, webshop laat niks zien. morgen na school maar even langs.
Prulheb altijd wel wat om er in te doen
O, wat deed je dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ook gehad, totdat ik terugging naar het vwo, toen kon het niet meer omdat ik om 4 uur klaar was met school en om half 4 moest beginnenOverigens maakt dat niet zo uit, want het bedrijf ging een maand of twee later failliet.
Orderpicker bij een groothandel in boekenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
[..]Misschien mooi moment om wat dingen weg te doen.
[..]
O, wat deed je dan?
dat kan ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
[..]Misschien mooi moment om wat dingen weg te doen.
Is dat leuk?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Orderpicker bij een groothandel in boeken
Met zo'n houding kom je wel ver, ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat kan ik niet
ik wil al een jaar minimalistisch leven maar iedere keer als ik mn kamer uitmest dan hou ik alsnog veel over
Was niet echt moeilijk werk, wel lachen. Alleen dan dat ik de enige jongere was tussen twintig huisvrouwenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is dat leuk?
[..]
Met zo'n houding kom je wel ver, ja.
Wat zijn dat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:20 schreef Ezell het volgende:
Ik heb echt zin snoep of zo, maar dat heb ik niet. Had toch die doos Raffaello's moeten kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen uit dat topic die het naar hun vriendinnen sturen
Sowieso een kutstreek, die meiden worden helemaal gek
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Gezellig praten over tante Mieps avonturen toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Was niet echt moeilijk werk, wel lachen. Alleen dan dat ik de enige jongere was tussen twintig huisvrouwen
Google het. Een van de lekkerste snoepjes ooit.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:20 schreef Pastapipos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen uit dat topic die het naar hun vriendinnen sturen
Sowieso een kutstreek, die meiden worden helemaal gek
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Wil je je vriendin kwijtraken moet je dat vooral doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen uit dat topic die het naar hun vriendinnen sturen
Sowieso een kutstreek, die meiden worden helemaal gek“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
huh wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen uit dat topic die het naar hun vriendinnen sturen
Sowieso een kutstreek, die meiden worden helemaal gekOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Mwoa. Een meid die door dit soort dingen zou trippen is sowieso niet geschikt voor mijquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil je je vriendin kwijtraken moet je dat vooral doen.
Ik vind kokos ook niet lekker, maar dit is uitzondering.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:22 schreef Fok-it het volgende:
Raffaello is een uniek product; een met kokos gevuld en omhuld wafeltje met binnenin een hele amandel.
Kokos
Tegen je vriendin zeggen dat je niet eerlijk tegen haar bent geweest en haar dan negeren. Krijg je dit soort dingenquote:
Ja maar zo zijn veel vrouwen wequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:23 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Mwoa. Een meid die door dit soort dingen zou trippen is sowieso niet geschikt voor mijDan is ze na anderhalve week weg
oh lulligquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:23 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Tegen je vriendin zeggen dat je niet eerlijk tegen haar bent geweest en haar dan negeren. Krijg je dit soort dingen
Dat snoep durven te noemenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:20 schreef Ezell het volgende:
Ik heb echt zin lekker snoep, maar dat heb ik niet. Had toch die doos Raffaello's moeten kopen.
Prima maar ik hoef er geen 1quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:24 schreef Ezell het volgende:
Als je wilt dat ik je aardig ga vinden, geef mij een doos met deze dingen:
[ afbeelding ]
Klopt hahah, zijn vrouwen sowieso vaak. Heb al wel vaker gezeik gehad met meiden omdat ik ze liep te dollenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar zo zijn veel vrouwen weEn als je daarna zegt dat het een grapje was kunnen ze alsnog zo pissig zijn
Deze manquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima maar ik hoef er geen 1![]()
Snoep van de Jamin
Zuur snoep
Kokosquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:22 schreef Fok-it het volgende:
Raffaello is een uniek product; een met kokos gevuld en omhuld wafeltje met binnenin een hele amandel.
Kokos
Is lekker hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima maar ik hoef er geen 1![]()
Snoep van de Jamin
Zuur snoep
Oh die dingen!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:24 schreef Ezell het volgende:
Als je wilt dat ik je aardig ga vinden, geef mij een doos met deze dingen:
[ afbeelding ]
habbo?quote:
Het is van Ferrero Rocher ofzo, dat vind ik ook niks dusquote:
Bobba in men bobbaquote:
jij met je bobbaquote:
Maar Ferrero Rocher is chocolade.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is van Ferrero Rocher ofzo, dat vind ik ook niks dus
Nee wat?!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is van Ferrero Rocher ofzo, dat vind ik ook niks dus
Neem ik volgende week zakje mee omdat je me een slaapplek geeft grquote:
Ik ben gewoon geen chocolade-man.quote:
Snikkersquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen chocolade-man.![]()
Behalve snickers en M&M`s
Sowieso. Altijd vanille en aardbeien ijs met Aardbeitjes en smartiesquote:
Je ziet er nog redelijk nuchter uitquote:
Hier aardbei-framboosijs met drie schepjes aardbei en twee schepjes donkere chocolade.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso. Altijd vanille en aardbeien ijs met Aardbeitjes en smarties
woowowow echt precies een kwartier laterquote:
watquote:
Hah! Wat een timing weerquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
woowowow echt precies een kwartier later
quote:
Ik vandeweekquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
swirlsdit jaar al weer 4 keer gehad ofzo
Ik vaker. Te vaak.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
swirlsdit jaar al weer 4 keer gehad ofzo
quote:
Ik weet het niet,quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hijs hier pas sinds begin april open ofzo
Als je snel bent: er liggen nog 2 snicker-ijsjes in de vriezerquote:
Omg, die zijn lekker.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je snel bent: er liggen nog 2 snicker-ijsjes in de vriezer
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat je niet in mn bed slaapt vannacht
Nogal jaquote:
Limburgquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:35 schreef Ezell het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)-in-Nederweert.dhtml
Zou bijna erheen gaan.
want? een ijsje is denk 0.2 liter ofzo. + al die bakken B&J en als je uit eten bent enzo enzo enzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:36 schreef nodig het volgende:
''Nederlanders eten gemiddeld 14 tot 15 liter ijs per jaar''![]()
Da's redelijk veel bij elkaar
Als het iets lekkers betreft en er staat Limburg bij is het meestal een hoax. Goeien tipquote:
quote:
Kan ook, verdient dat nog wat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Fuck it man, ik solliciteer gewoon voor postvoorbereider
leukquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Even sherlocken![]()
Hiero:
JNG / [JNG SC #1190] Miauwww Prrrr
Ik eet nooit B&Jquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
want? een ijsje is denk 0.2 liter ofzo. + al die bakken B&J en als je uit eten bent enzo enzo enzo
rock heeft altijd zijn broek uitquote:
Het is dat dat dorpje zo kut bereikbaar is met het ov. Anders had ik wel iemand op een vrije dag meegesleept.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het iets lekkers betreft en er staat Limburg bij is het meestal een hoax. Goeien tip
lekker uren in de trein voor een ijsjequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is dat dat dorpje zo kut bereikbaar is met het ov. Anders had ik wel iemand op een vrije dag meegesleept.![]()
Mijn ex ging altijd een liomburgs accent op zetten om me pissig te maken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:38 schreef Fok-it het volgende:
Alhoewel, Mijn limburgse ex was lekker, dus ik haal mijn eigen argument onderuit.
Ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn ex ging altijd een liomburgs accent op zetten om me pissig te maken.
Godver wat haatte ik dat
doe maar nog een paar hoorquote:
Dit. Als er een groot station was geweest in de buurt..quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is dat dat dorpje zo kut bereikbaar is met het ov. Anders had ik wel iemand op een vrije dag meegesleept.![]()
dit bedoel ikquote:
Wel vroeg op hequote:
Deze heb ik echt te vaak gedraaidquote:
Krijg jij extra toelage als stufi?quote:
Ja, maakt me geen reet uit hoor. Maar beetje jammer dat het maar voor 3 dagen in de week is, mja, waarom ook nietquote:
aanvullende beurs bedoel ikquote:
Sof en ik aten BANANEEN!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:41 schreef msacras het volgende:
Goed... dus ik even een halfuurtje hardlopen, kom ik terug, zie ik iedereen ineens zeer aparte facebook statussen plaatsen. What did I miss?
I wonder.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:41 schreef msacras het volgende:
Goed... dus ik even een halfuurtje hardlopen, kom ik terug, zie ik iedereen ineens zeer aparte facebook statussen plaatsen. What did I miss?
Nee duits is leukquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Deze heb ik echt te vaak gedraaid
Is wel duitse muziek trouwens als je 100% Anti-Duits bent ga je hem niet leuk vinden
quote:
Ik ook niet,quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kreeg geen cent extra
Alleen maar die 98 euro per maand..
Ik ben verslaafd aan bossequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee duits is leuken het liedje ook
Dikke pech.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:44 schreef supersof het volgende:
Maar als je ouders meer verdienen dan krijg je niks extra's van de overheid. Maar wat als je ouders niks willen geven![]()
Je niks willen geven?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:44 schreef supersof het volgende:
Maar als je ouders meer verdienen dan krijg je niks extra's van de overheid. Maar wat als je ouders niks willen geven![]()
Das pech.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:44 schreef supersof het volgende:
Ik hoef ook niks te betalenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:44 schreef Ezell het volgende:
Ouders die helpen met het betalen van studies. #lobi
Ik wist niet dat het bedrag zo hoog kon zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik krijg gewoon het max man, ¤522 ofzo? #poorparents
Dan moet je werken voor je geld #duhquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:44 schreef supersof het volgende:
Ja, maar die anderen krijgen het van de overheid.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan moet je werken voor je geld #duh
Da's het max bedrag dat je kan krijgen zonder te lenenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het bedrag zo hoog kon zijn.Da's het dubbele van wat ik krijg.
Ik ook niet. Studie is helemaal geregeld en daarna krijg ik vaak ook wat geld voor boodschappen enzo.quote:
max. bedrag uitwonend gok ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het bedrag zo hoog kon zijn.Da's het dubbele van wat ik krijg.
Dan zijn ze gierigquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:44 schreef supersof het volgende:
Verwende kotersquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:45 schreef Fok-it het volgende:
met studie meebetalen of volledig betalen vind ik niet meer dan normaal.
Maar ouders die huur betalen voor hun kinderen
leukquote:
Maar die hebben het dan ook niet zo breed thuisquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar die anderen krijgen het van de overheid.
Ik krijg vaak boodschappengeld...quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:45 schreef Fok-it het volgende:
met studie meebetalen of volledig betalen vind ik niet meer dan normaal.
Maar ouders die huur betalen voor hun kinderen
Ja echt walgelijkquote:
Ik ben in Berlijn geweest met school was echt supervet daaroquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk
ik wil deze zomer paar dagen naar Duitsland
Doe normaal.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja echt walgelijkOok van die verwende kindjes die gewoon met ongeveer 20k de deur uitlopen
echt wtf
Nouja, als ik het minder zou hebben en op kamers zou zitten zouden ze ook wel bijspringen hoorquote:
Mijn kind later, maar ik word dan ook multimiljonair.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja echt walgelijkOok van die verwende kindjes die gewoon met ongeveer 20k de deur uitlopen
echt wtf
Dit probleem heb ik nuquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:44 schreef supersof het volgende:
Wat?quote:
Ik weet nog nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben in Berlijn geweest met school was echt supervet daaro![]()
![]()
Welke plaats wil je heen?
Mijne zouden helpen daar waar nodig, en daar waar mogelijk..quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, als ik het minder zou hebben en op kamers zou zitten zouden ze ook wel bijspringen hoorMaar niet met alles
Haten op mensen omdat ze 'toevallig' wat meer geld krijgen van hun ouders.quote:
Vind ik ook. Als je elk jaar dat je thuis woont 1000 euro aan spaargeld krijgt van je ouders, dat is echt niet normaal hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat doe normaal? Beter schaf je enkel voor hen de stufi af, toch geld zat
Nee, goed, ik bedoel dan met verwend nu dat ze verwend opgevoed wordenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haten op mensen omdat ze 'toevallig' wat meer geld krijgen van hun ouders.Begrijpbaar als ze zich verwend gedragen, maar genoeg die dat ook niet doen.
Dus dan mag ik geen kritiek hebben op de ouders?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haten op mensen omdat ze 'toevallig' wat meer geld krijgen van hun ouders.Begrijpbaar als ze zich verwend gedragen, maar genoeg die dat ook niet doen.
en zakgeldquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kost en inwoning, meer krijg ik niet
quote:
Sportiefquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet nog nietMisschien fietsen met een vriendin naar Duitsland en daar ergens paar dagen kamperen ofzo
Maar misschien wil zij niet dus dan moet ik iemand anders zoeken.
haten op Ezellquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef Ezell het volgende:
Als ik zo om mij heen kijk, krijg ik meer geld van mijn ouders dan gemiddeld. Niet zo dat mijn ouders stinkend rijk of zo. Ik vind het een beetje makkelijk gezegd om dan te 'haten' op kinderen zoals ik.
Berlijn is leuk, en Zuid-Duitsland leuk om te skiën, verder vind ik het niet echt watquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef nodig het volgende:
[..]
SportiefAnders ga ik wel mee
Maar Duitsland is een mooi land
Jammer dat de meeste Nederlanders zo negatief zijn over Duitsland...
uitwonend is 230, thuiswonden 95quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef msacras het volgende:
Geen idee wat ik ga krijgen aan stufi. Ik weet wel dat m'n zus (nog thuiswonend) echt het minimale bedrag krijgt, alleen de basisbeurs en that's it.Ik krijg dan wel wat meer omdat ik als het goed is meteen uitwonend ben, en m'n ouders kúnnen alles makkelijk voor me betalen, maar of ze dat willen is een tweede.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haten op Ezell, alsof iemand dat ooit doet
Vanaf hier ben je met 10 kilometer al in Duitsland volgens mijquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef nodig het volgende:
[..]
SportiefAnders ga ik wel mee
Maar Duitsland is een mooi land
Jammer dat de meeste Nederlanders zo negatief zijn over Duitsland...
Ik vind inderdaad ook wel dat er snel haat-conclusies worden getrokken over mensen die wat meer geld krijgen van hun ouders dan andere mensen. Ja, dat is nou eenmaal zo, maar als jij het aangeboden krijgt van je ouders als arme student, zou je dan weigeren? Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef Ezell het volgende:
Als ik zo om mij heen kijk, krijg ik meer geld van mijn ouders dan gemiddeld. Niet zo dat mijn ouders stinkend rijk of zo. Ik vind het een beetje makkelijk gezegd om dan te 'haten' op kinderen zoals ik.
Ik heb het toch ook niet over mensen die af en toe boodschappengeld krijgenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef Ezell het volgende:
Als ik zo om mij heen kijk, krijg ik meer geld van mijn ouders dan gemiddeld. Niet zo dat mijn ouders stinkend rijk of zo. Ik vind het een beetje makkelijk gezegd om dan te 'haten' op kinderen zoals ik.Of op de ouders.
Wel leuk!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet nog nietMisschien fietsen met een vriendin naar Duitsland en daar ergens paar dagen kamperen ofzo
Maar misschien wil zij niet dus dan moet ik iemand anders zoeken.
Ja vind ik ookquote:
Jij krijgt 20k per jaar van je pa en ma?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef Ezell het volgende:
Nou, dat dus. Ze krijgt 95 euro stufi per maand, is niks haha. En volgensmij ook nog zakgeld en kleedgeld, dat kind is 19quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
uitwonend is 230, thuiswonden 95
Ik haat dan ook niet. Ik ben gewoon stinkend jaloers.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad ook wel dat er snel haat-conclusies worden getrokken over mensen die wat meer geld krijgen van hun ouders dan andere mensen. Ja, dat is nou eenmaal zo, maar als jij het aangeboden krijgt van je ouders als arme student, zou je dan weigeren? Nee, natuurlijk niet.
Spannont!quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vind ik ookmoet haar nog vragen
maar ze wilt vast wel. Of niet. Naja ik zie wel.
Klopt! Als klein kind ging ik altijd met mijn ouders met carnaval naar Emmerich voor die carnavalsoptocht, ze gooiden daar kilo's snoep waar ik als klein jochie achteraan rendequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Vanaf hier ben je met 10 kilometer al in Duitsland volgens mij
Oke jij mag meeEn ja dat vind ik ook
Duitsland is leuk!
Dat kreeg ik dus ook, plus 250-300 aan werken in de maand, lekkahquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Ze krijgt 95 euro stufi per maand, is niks haha. En volgensmij ook nog zakgeld en kleedgeld, dat kind is 19Ik verdien 2 keer zo veel per maand met werken
En als ik dan ook nog de scholierentoeslag erbij krijg... kassa!
Ik krijg 320, plus gemiddeld 200 per maand werk. Maar moet wel zelf mn studie betalen (van mn stufi)quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Ze krijgt 95 euro stufi per maand, is niks haha. En volgensmij ook nog zakgeld en kleedgeld, dat kind is 19Ik verdien 2 keer zo veel per maand met werken
En als ik dan ook nog de scholierentoeslag erbij krijg... kassa!
Ik ben nog nooit naar zo'n optocht geweestquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt! Als klein kind ging ik altijd met mijn ouders met carnaval naar Emmerich voor die carnavalsoptocht, ze gooiden daar kilo's snoep waar ik als klein jochie achteraan rende
Inderdaad. Ik zie geen problemen als de ouders het kunnen betalen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad ook wel dat er snel haat-conclusies worden getrokken over mensen die wat meer geld krijgen van hun ouders dan andere mensen. Ja, dat is nou eenmaal zo, maar als jij het aangeboden krijgt van je ouders als arme student, zou je dan weigeren? Nee, natuurlijk niet.
Nou ja, wel best vaak. En nog een ruim bedrag ook. Daarnaast worden ook nog andere kosten voor mij betaald.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over mensen die af en toe boodschappengeld krijgen
Nee, maar alles bij elkaar opgeteld ong. 1/4 ervan. Inclusief studie, verzekering en feestdagen. Is geloof ik wel meer dan gemiddeld. Dat is ook verwend als je uitwonende student bent.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jij krijgt 20k per jaar van je pa en ma?
320 stufi per maand thuiswonend? Lekkah. Geen idee eigenlijk hoe ik het met m'n ouders ga regelen qua bekostiging studie en kamer...quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik krijg 320, plus gemiddeld 200 per maand werk. Maar moet wel zelf mn studie betalen (van mn stufi)
Zoals huur?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zie geen problemen als de ouders het kunnen betalen.
[..]
Nou ja, wel best vaak. En nog een bedrag ook. Daarnaast worden ook nog andere kosten voor mij betaald.
[..]
Nee, maar alles bij elkaar opgeteld ong. 1/4 ervan. Inclusief studie, verzekering en feestdagen. Is geloof ik wel meer dan gemiddeld. Dat is ook verwend als je uitwonende student bent.
Jaa, ouders zijn armquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:55 schreef msacras het volgende:
[..]
320 stufi per maand thuiswonend? Lekkah. Geen idee eigenlijk hoe ik het met m'n ouders ga regelen qua bekostiging studie en kamer...
Leukquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
Aaah nu zie ik nodig achter dat snoep aan rennen
Ik heb het over elitaire knuppeltjes en ouders hč. Heb helemaal geen reden tot haat want nu krijg ik juist dikke stufi jwtzquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zie geen problemen als de ouders het kunnen betalen.
[..]
Nou ja, wel best vaak. En nog een ruim bedrag ook. Daarnaast worden ook nog andere kosten voor mij betaald.
[..]
Nee, maar alles bij elkaar opgeteld ong. 1/4 ervan. Inclusief studie, verzekering en feestdagen. Is geloof ik wel meer dan gemiddeld. Dat is ook verwend als je uitwonende student bent.
hwj sof alls goet? met my wel bn aleen beetje dronkequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
Aaah nu zie ik nodig achter dat snoep aan rennen
Dat betaal ik zelf. Nu ik niet meer werk, kan ik dat net aan betalen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals huur?
Nouja, ik vind jou niet verwend overkomen hoorBedoelde het meer dat het gewoon niet goed is als je je kind niks laat betalen
Ook al ben je een `arme student'
Nou dat heb ik volgend jaar niet hoor + moet trein ook gewoon betalen..quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
Is op zich wel makkelijk. Stufi betaald school
hoiquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hwj sof alls goet? met my wel bn aleen beetje dronke
Als ze 5000 euro per jaar van haar ouders krijgt denk ik niet dat ze daar echt álles van kan betalen, dan moet je wel erg krap leven.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals huur?
Nouja, ik vind jou niet verwend overkomen hoorBedoelde het meer dat het gewoon niet goed is als je je kind niks laat betalen
Ook al ben je een `arme student'
gratis studenten OVquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou dat heb ik volgend jaar niet hoor + moet trein ook gewoon betalen..
Ohja, dat is met mbo dan ook weer zoquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Huh, hoezo dat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat betaal ik zelf. Nu ik niet meer werk, kan ik dat net aan betalen.
En ik had sonnentanz willen noemen maar die ken je wss alquote:
Wie heeft het over 5000 euro?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Als ze 5000 euro per jaar van haar ouders krijgt denk ik niet dat ze daar echt álles van kan betalen, dan moet je wel erg krap leven.
Mijn studie is vrij goedkoop.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Als ze 5000 euro per jaar van haar ouders krijgt denk ik niet dat ze daar echt álles van kan betalen, dan moet je wel erg krap leven.
Alsnog, ik vind het té makkelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen![]()
wat Jordy zegt dus
Nee helemaal niksquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ohja, dat is met mbo dan ook weer zowel korting toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |