Leukquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
Aaah nu zie ik nodig achter dat snoep aan rennen
Ik heb het over elitaire knuppeltjes en ouders hč. Heb helemaal geen reden tot haat want nu krijg ik juist dikke stufi jwtzquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zie geen problemen als de ouders het kunnen betalen.
[..]
Nou ja, wel best vaak. En nog een ruim bedrag ook. Daarnaast worden ook nog andere kosten voor mij betaald.
[..]
Nee, maar alles bij elkaar opgeteld ong. 1/4 ervan. Inclusief studie, verzekering en feestdagen. Is geloof ik wel meer dan gemiddeld. Dat is ook verwend als je uitwonende student bent.
hwj sof alls goet? met my wel bn aleen beetje dronkequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
Aaah nu zie ik nodig achter dat snoep aan rennen
Dat betaal ik zelf. Nu ik niet meer werk, kan ik dat net aan betalen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals huur?
Nouja, ik vind jou niet verwend overkomen hoorBedoelde het meer dat het gewoon niet goed is als je je kind niks laat betalen
Ook al ben je een `arme student'
Nou dat heb ik volgend jaar niet hoor + moet trein ook gewoon betalen..quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
Is op zich wel makkelijk. Stufi betaald school
hoiquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hwj sof alls goet? met my wel bn aleen beetje dronke
Als ze 5000 euro per jaar van haar ouders krijgt denk ik niet dat ze daar echt álles van kan betalen, dan moet je wel erg krap leven.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals huur?
Nouja, ik vind jou niet verwend overkomen hoorBedoelde het meer dat het gewoon niet goed is als je je kind niks laat betalen
Ook al ben je een `arme student'
gratis studenten OVquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou dat heb ik volgend jaar niet hoor + moet trein ook gewoon betalen..
Ohja, dat is met mbo dan ook weer zoquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Huh, hoezo dat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat betaal ik zelf. Nu ik niet meer werk, kan ik dat net aan betalen.
En ik had sonnentanz willen noemen maar die ken je wss alquote:
Wie heeft het over 5000 euro?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Als ze 5000 euro per jaar van haar ouders krijgt denk ik niet dat ze daar echt álles van kan betalen, dan moet je wel erg krap leven.
Mijn studie is vrij goedkoop.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Als ze 5000 euro per jaar van haar ouders krijgt denk ik niet dat ze daar echt álles van kan betalen, dan moet je wel erg krap leven.
Alsnog, ik vind het té makkelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen![]()
wat Jordy zegt dus
Nee helemaal niksquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ohja, dat is met mbo dan ook weer zowel korting toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |