Dit probleem heb ik nuquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:44 schreef supersof het volgende:
Maar als je ouders meer verdienen dan krijg je niks extra's van de overheid. Maar wat als je ouders niks willen geven![]()
Wat?quote:
Ik weet nog nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben in Berlijn geweest met school was echt supervet daaro![]()
![]()
Welke plaats wil je heen?
Mijne zouden helpen daar waar nodig, en daar waar mogelijk..quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, als ik het minder zou hebben en op kamers zou zitten zouden ze ook wel bijspringen hoorMaar niet met alles
Haten op mensen omdat ze 'toevallig' wat meer geld krijgen van hun ouders.quote:
Vind ik ook. Als je elk jaar dat je thuis woont 1000 euro aan spaargeld krijgt van je ouders, dat is echt niet normaal hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat doe normaal? Beter schaf je enkel voor hen de stufi af, toch geld zat
Nee, goed, ik bedoel dan met verwend nu dat ze verwend opgevoed wordenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haten op mensen omdat ze 'toevallig' wat meer geld krijgen van hun ouders.Begrijpbaar als ze zich verwend gedragen, maar genoeg die dat ook niet doen.
Dus dan mag ik geen kritiek hebben op de ouders?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haten op mensen omdat ze 'toevallig' wat meer geld krijgen van hun ouders.Begrijpbaar als ze zich verwend gedragen, maar genoeg die dat ook niet doen.
en zakgeldquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kost en inwoning, meer krijg ik niet
quote:
Sportiefquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet nog nietMisschien fietsen met een vriendin naar Duitsland en daar ergens paar dagen kamperen ofzo
Maar misschien wil zij niet dus dan moet ik iemand anders zoeken.
haten op Ezellquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef Ezell het volgende:
Als ik zo om mij heen kijk, krijg ik meer geld van mijn ouders dan gemiddeld. Niet zo dat mijn ouders stinkend rijk of zo. Ik vind het een beetje makkelijk gezegd om dan te 'haten' op kinderen zoals ik.
Berlijn is leuk, en Zuid-Duitsland leuk om te skiën, verder vind ik het niet echt watquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef nodig het volgende:
[..]
SportiefAnders ga ik wel mee
Maar Duitsland is een mooi land
Jammer dat de meeste Nederlanders zo negatief zijn over Duitsland...
uitwonend is 230, thuiswonden 95quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef msacras het volgende:
Geen idee wat ik ga krijgen aan stufi. Ik weet wel dat m'n zus (nog thuiswonend) echt het minimale bedrag krijgt, alleen de basisbeurs en that's it.Ik krijg dan wel wat meer omdat ik als het goed is meteen uitwonend ben, en m'n ouders kúnnen alles makkelijk voor me betalen, maar of ze dat willen is een tweede.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haten op Ezell, alsof iemand dat ooit doet
Vanaf hier ben je met 10 kilometer al in Duitsland volgens mijquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef nodig het volgende:
[..]
SportiefAnders ga ik wel mee
Maar Duitsland is een mooi land
Jammer dat de meeste Nederlanders zo negatief zijn over Duitsland...
Ik vind inderdaad ook wel dat er snel haat-conclusies worden getrokken over mensen die wat meer geld krijgen van hun ouders dan andere mensen. Ja, dat is nou eenmaal zo, maar als jij het aangeboden krijgt van je ouders als arme student, zou je dan weigeren? Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef Ezell het volgende:
Als ik zo om mij heen kijk, krijg ik meer geld van mijn ouders dan gemiddeld. Niet zo dat mijn ouders stinkend rijk of zo. Ik vind het een beetje makkelijk gezegd om dan te 'haten' op kinderen zoals ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |