Je niks willen geven?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:44 schreef supersof het volgende:
Maar als je ouders meer verdienen dan krijg je niks extra's van de overheid. Maar wat als je ouders niks willen geven![]()
Das pech.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:44 schreef supersof het volgende:
Maar als je ouders meer verdienen dan krijg je niks extra's van de overheid. Maar wat als je ouders niks willen geven![]()
Ik hoef ook niks te betalenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:44 schreef Ezell het volgende:
Ouders die helpen met het betalen van studies. #lobi
Ik wist niet dat het bedrag zo hoog kon zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik krijg gewoon het max man, ¤522 ofzo? #poorparents
Dan moet je werken voor je geld #duhquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:44 schreef supersof het volgende:
Ja, maar die anderen krijgen het van de overheid.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan moet je werken voor je geld #duh
Da's het max bedrag dat je kan krijgen zonder te lenenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het bedrag zo hoog kon zijn.Da's het dubbele van wat ik krijg.
Ik ook niet. Studie is helemaal geregeld en daarna krijg ik vaak ook wat geld voor boodschappen enzo.quote:
max. bedrag uitwonend gok ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het bedrag zo hoog kon zijn.Da's het dubbele van wat ik krijg.
Dan zijn ze gierigquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:44 schreef supersof het volgende:
Verwende kotersquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:45 schreef Fok-it het volgende:
met studie meebetalen of volledig betalen vind ik niet meer dan normaal.
Maar ouders die huur betalen voor hun kinderen
leukquote:
Maar die hebben het dan ook niet zo breed thuisquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar die anderen krijgen het van de overheid.
Ik krijg vaak boodschappengeld...quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:45 schreef Fok-it het volgende:
met studie meebetalen of volledig betalen vind ik niet meer dan normaal.
Maar ouders die huur betalen voor hun kinderen
Ja echt walgelijkquote:
Ik ben in Berlijn geweest met school was echt supervet daaroquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk
ik wil deze zomer paar dagen naar Duitsland
Doe normaal.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja echt walgelijkOok van die verwende kindjes die gewoon met ongeveer 20k de deur uitlopen
echt wtf
Nouja, als ik het minder zou hebben en op kamers zou zitten zouden ze ook wel bijspringen hoorquote:
Mijn kind later, maar ik word dan ook multimiljonair.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja echt walgelijkOok van die verwende kindjes die gewoon met ongeveer 20k de deur uitlopen
echt wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |