Hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Broertje mag morgen niet naar een feestje omdat veel leerwerk, trapt deuk in deur.
*proost*
Fb op engels (Of piratequote:
pirate?quote:
Hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:08 schreef supersof het volgende:
mijn broertjes hebben allebei een gat in hun deur door een broertje die er tegen aan trapte
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:08 schreef supersof het volgende:
mijn broertjes hebben allebei een gat in hun deur door een broertje die er tegen aan trapte
wasdaquote:
Would doquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Twee uur naar Utreg reizen voor vieze kip.
Had nieteens i nde gaten dat ik lapo hadquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:09 schreef Fok-it het volgende:
Waar we de nieuwe facebook statussen bediscussiėren
Of
Waar we over de nieuwe facebook statussen discussiėren.
Slecht geformuleerde TT, tr gemacht.
quote:
Piratequote:
Hard to get jijquote:
Beunhaasquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Waar zal ik eens voor gaan solliciteren?
Albert Heijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Etosquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Gewoon kontje verkopen achter stationquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Mijn personal assistent.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Nee ik zie jou wel in een muziekwinkel werken.quote:
Nee man, dan kraak ik al die pop cd's af en koopt niemand ze meerquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik zie jou wel in een muziekwinkel werken.
Nee goed toch, ga jij beetje alternatieve shit promotenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee man, dan kraak ik al die pop cd's af en koopt niemand ze meer
Mooie koffer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
iemand enig idee waar ik zo'n hutkoffer kan kopen?
Xenos misschien. Wat wil je daar eigenlijk erin doen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
iemand enig idee waar ik zo'n hutkoffer kan kopen?
Ja, moet je er wel de goede muziekwinkel voor hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee goed toch, ga jij beetje alternatieve shit promoten
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee man, dan kraak ik al die pop cd's af en koopt niemand ze meer
Nee, webshop laat niks zien. morgen na school maar even langs.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Xenos misschien. Wat wil je daar eigenlijk erin doen?
Ja, niet de Free Record Shopquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, moet je er wel de goede muziekwinkel voor hebben
Ook gehad, totdat ik terugging naar het vwo, toen kon het niet meer omdat ik om 4 uur klaar was met school en om half 4 moest beginnenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
Jordy, je zou sinds je havo-examen al een baan zoeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |