quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, webshop laat niks zien. morgen na school maar even langs.
Prulheb altijd wel wat om er in te doen
O, wat deed je dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ook gehad, totdat ik terugging naar het vwo, toen kon het niet meer omdat ik om 4 uur klaar was met school en om half 4 moest beginnenOverigens maakt dat niet zo uit, want het bedrijf ging een maand of twee later failliet.
Orderpicker bij een groothandel in boekenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
[..]Misschien mooi moment om wat dingen weg te doen.
[..]
O, wat deed je dan?
dat kan ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
[..]Misschien mooi moment om wat dingen weg te doen.
Is dat leuk?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Orderpicker bij een groothandel in boeken
Met zo'n houding kom je wel ver, ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat kan ik niet
ik wil al een jaar minimalistisch leven maar iedere keer als ik mn kamer uitmest dan hou ik alsnog veel over
Was niet echt moeilijk werk, wel lachen. Alleen dan dat ik de enige jongere was tussen twintig huisvrouwenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is dat leuk?
[..]
Met zo'n houding kom je wel ver, ja.
Wat zijn dat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:20 schreef Ezell het volgende:
Ik heb echt zin snoep of zo, maar dat heb ik niet. Had toch die doos Raffaello's moeten kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen uit dat topic die het naar hun vriendinnen sturen
Sowieso een kutstreek, die meiden worden helemaal gek
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Gezellig praten over tante Mieps avonturen toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Was niet echt moeilijk werk, wel lachen. Alleen dan dat ik de enige jongere was tussen twintig huisvrouwen
Google het. Een van de lekkerste snoepjes ooit.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:20 schreef Pastapipos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen uit dat topic die het naar hun vriendinnen sturen
Sowieso een kutstreek, die meiden worden helemaal gek
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Wil je je vriendin kwijtraken moet je dat vooral doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen uit dat topic die het naar hun vriendinnen sturen
Sowieso een kutstreek, die meiden worden helemaal gek“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
huh wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen uit dat topic die het naar hun vriendinnen sturen
Sowieso een kutstreek, die meiden worden helemaal gekOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Mwoa. Een meid die door dit soort dingen zou trippen is sowieso niet geschikt voor mijquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil je je vriendin kwijtraken moet je dat vooral doen.
Ik vind kokos ook niet lekker, maar dit is uitzondering.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:22 schreef Fok-it het volgende:
Raffaello is een uniek product; een met kokos gevuld en omhuld wafeltje met binnenin een hele amandel.
Kokos
Tegen je vriendin zeggen dat je niet eerlijk tegen haar bent geweest en haar dan negeren. Krijg je dit soort dingenquote:
Ja maar zo zijn veel vrouwen wequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:23 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Mwoa. Een meid die door dit soort dingen zou trippen is sowieso niet geschikt voor mijDan is ze na anderhalve week weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |