okequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het spijt me, vergeef me. één poes voor jou.
werkse!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:46 schreef Rockiejj het volgende:
Ja, weg! Over 14 minuten werken en moet nog veel te veel doen!
Werkzequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:46 schreef Rockiejj het volgende:
werksuhuhuquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:46 schreef Rockiejj het volgende:
Leuk toch dat meisjes over je dromenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:48 schreef Toto69 het volgende:
Ik kreeg dus een bericht van ene Osuchi:
"ik heb vannacht over jou gedroomd"
WAT
Oh ze is ook al verliefd op jou?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:48 schreef Toto69 het volgende:
WAT
Dat is geen meisje, dat is een trol.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Leuk toch dat meisjes over je dromen
Nee op jou tochquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ze is ook al verliefd op jou?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:48 schreef Toto69 het volgende:
WAT
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:48 schreef Toto69 het volgende:
WAT
Jij ook op haar toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ze is ook al verliefd op jou?
Ook echt "ene osuchi" haha alsof je haar niet kentquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:48 schreef Toto69 het volgende:
WAT
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is geen meisje, dat is een trol.
[..]
Nee op jou toch
ahhahahahahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Had liever dat jij het stuurde hoor Maaikequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Ook echt "ene osuchi" haha alsof je haar niet kent
gvdquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:48 schreef Toto69 het volgende:
WAT
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ahhahahahahahahaOh ik hoorde iets over leuke gesprekken tussen jou en haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Dit of nog knapperquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is geen meisje, dat is een trol.
[..]
Nee op jou toch
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:51 schreef msacras het volgende:
[..]
VA is verliefd op elke vrouwelijke fokker
Nog lelijkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:51 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dit of nog knapper
[ afbeelding ]
Ga ik doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had liever dat jij het stuurde hoor Maaike
heb je het leukste nog niet gezienquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik hoorde iets over leuke gesprekken tussen jou en haar?
ohjaquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:51 schreef msacras het volgende:
[..]
VA is verliefd op elke vrouwelijke fokker
die naaktpics bedoel je?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb je het leukste nog niet gezien
Ik heb het wel gezien.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb je het leukste nog niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aah zo leuk hihihihiquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:53 schreef TienVingers het volgende:
Waarschijnlijk kent iedereeen m al en ben ik de enige die er nu keihard om moest lachen
tofquote:
hij is flauwquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:52 schreef TienVingers het volgende:
Hoop niet dat ooit mijn auto stuk gaat
[ afbeelding ]
Voor mij zekerquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:54 schreef xcachet het volgende:
Ik ga nog even bloemen halen hihi. brb grgr
jouw UIquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:54 schreef xcachet het volgende:
Ik ga nog even bloemen halen hihi. brb grgr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef nog een liedjequote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In mijn verdediging begon zij met alles en ben ik met mijn 69 pandapunten zo om
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:57 schreef Toto69 het volgende:
:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ghehequote:
:
O mijn god en ik dacht dat de ruzies die wil eens in mijn tijdlijn plaatsvonden van laag niveau waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
lekkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de clit is waar het om draait
:
shiiitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gok van welquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh lurkt ie weer mee
Etsu
The Killers is altijd +1000quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Wist niet dat je dit soort muziek mooi vind
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de clit is waar het om draait
snow patrolquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:02 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
The killers, snow patrol, the fray, the kooks![]()
![]()
net als de eikel, ananas eten is onzin het is zo lekker zat mensen stellen zich aanquote:
Uhhhhhquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:03 schreef Taexon het volgende:
Pijpen, beffen, wippen, lekker naaien
neuken, trekken, dikke tieten graaien
wist ik ook nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:01 schreef nodig het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:03 schreef Taexon het volgende:
Pijpen, beffen, wippen, lekker naaien
neuken, trekken, dikke tieten graaien
HAHHAHHAHHAHAquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
net als de eikel, ananas eten is onzin het is zo lekker zat mensen stellen zich aan
voeg toe en app d'r, nou doe danquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga dus geen zak met dat nummer doen he toto
quote:
Ja is goedquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Tax morgen gaan we wel ananas kopen omdat lekker
wat voor ijsje?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:06 schreef supersof het volgende:
ik typ met een hand,
want ik heb een ijsje
Is dat niet koud daar beneden dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:06 schreef supersof het volgende:
ik typ met een hand,
want ik heb een ijsje
lekker likken aan een ijsjequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:06 schreef supersof het volgende:
ik typ met een hand,
want ik heb een ijsje
Ik wil niet weten waar die andere hand zich begeeft.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:06 schreef supersof het volgende:
ik typ met een hand,
want ik heb een ijsje
cola waterijsjequote:
zelf snijden kan ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb jij zo'n snijder? Dan kunnen we voor een verse kijken
ik heb zin in ijs nuquote:
ja dat wil de aandacht. en zal het krijgen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekker likken aan een ijsje
Ja maar mijn moeder vermoord me als ik die steelquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb jij zo'n snijder? Dan kunnen we voor een verse kijken
nou, de ene heeft een ijsje vast. En met de andere typ ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar die andere hand zich begeeft.![]()
![]()
quote:
Jaaa maar hij is nu al weer opquote:
leuke liederenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:01 schreef nodig het volgende:
[..]
jaa lekkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar mijn moeder vermoord me als ik die steel
Met een mes kan het ook
Anders fruitsalade maken
Nu moet ik vet veel gaan downloadenquote:
Dit zijn sowieso toppers van The Kooksquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Nu moet ik vet veel gaan downloaden![]()
even luisteren.
Ik ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ga soms helemaal stuk om zijn humor![]()
Ik vind het leukquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Dit zijn sowieso toppers van The Kooks
Ik denk dat zij het minst gescript zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je de ringen bij je boy?
''Nee?''
In een volle trouwzaal
menn wat lekkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat wil de aandacht. en zal het krijgen.
Ze zijn igg wel spontaanquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:14 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik denk dat zij het minst gescript zijn.
Geen idee. Zou kunnen ja. Gewoon opgezocht misschien + aantrekkelijke vergoeding (heb geen enkele rijkerd gezien daarquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Ze zijn igg wel spontaanMaar waarom zou je dit in godsnaam voor de camera doen? Aandachtsgeil?
whehe moest lachen toen ik die zagquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:18 schreef nodig het volgende:
''De beste manier om je belager aan te pakken is om hem direct op de bek te slaan''
Leuk!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:22 schreef supersof het volgende:
nodig wat vind je van deze dan
ben ik ook een beetje verslaafd aan
Alt-Jquote:
het begin is een beetje saaiquote:
Die wou ik ook net posten maar dacht dat je hem niet zo leuk zou vindenquote:
Hoezo dacht je dat ik die niet leuk vond?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Die wou ik ook net posten maar dacht dat je hem niet zo leuk zou vindenDie hoorde ik eens op 3fm en ging ik thuis opzoeken hoe die eigenlijk heette en hem vaak draaien
Tof liedje
op wie? je vriendin of beyonce?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
beide de eerste nog net wat meer
kan het ook dat je op 3 meisjes verliefd bent?
als 2 kan, kan 3 ook welquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Is wel een heel ander soort muziek than the fray enzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo dacht je dat ik die niet leuk vond?Ik heb hem ook op 3fm gehoord en opgezocht
deze is ook leuk
wie dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
ohja maar ik vind veel dingen wel leukquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Is wel een heel ander soort muziek than the fray enzo![]()
Vind two shoes iets te ''salsa achtig''Sommige stukjes zijn wel vet
mwa als je bijvoorbeeld een vriendin hebt en je bent nog op 2 anderen verliefd hou je dan genoeg van je vriendin?quote:
quote:
naaah niet verliefd ik vind iemand wel echt zooo mooi en die is ook nog heeeuuuuul aardigquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa als je bijvoorbeeld een vriendin hebt en je bent nog op 2 anderen verliefd hou je dan genoeg van je vriendin?
omg ik dacht net aan dezequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja maar ik vind veel dingen wel leuk
Vind je haar aardiger dan je vriendin?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
naaah niet verliefd ik vind iemand wel echt zooo mooi en die is ook nog heeeuuuuul aardig
soms wel hahahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vind je haar aardiger dan je vriendin?
omgquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:45 schreef nodig het volgende:
[..]
omg ik dacht net aan deze![]()
![]()
![]()
![]()
Zoveel liefde voor dit nummer! Volgens mij zit ie nog steeds niet in de top40![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:46 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
staat onder deze video
Bert
Ik hoorde dat Etsu zich verveelt, misschien kan hij voor je invallenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
okee dus ik ga de laatste tijd weinig naar school wat mijn projectgroep niet kan waarderen, ben de hele week ook al niet heen geweest en vanavond is presentatie, soort mini concert en ik weet niet of ik heen zal gaan, heb er totaal geen zin in want reizen en helemaal klaarmaken enzo+ ik zal gezeik krijgen van mn groepje dat ik er de afgelopen 2 week weinig was
maar aan de andere kant zouden de muzikanten het wel leuk vinden als ik kwam en ik heb het hele podium zelf ontworpen
what to do
gewoon gaan, ene oor in, andere uit en klaar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
okee dus ik ga de laatste tijd weinig naar school wat mijn projectgroep niet kan waarderen, ben de hele week ook al niet heen geweest en vanavond is presentatie, soort mini concert en ik weet niet of ik heen zal gaan, heb er totaal geen zin in want reizen en helemaal klaarmaken enzo+ ik zal gezeik krijgen van mn groepje dat ik er de afgelopen 2 week weinig was
maar aan de andere kant zouden de muzikanten het wel leuk vinden als ik kwam en ik heb het hele podium zelf ontworpen
what to do
nee want we hoeven niks te doen, alleen kijken zegmaar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Etsu zich verveelt, misschien kan hij voor je invallen
Gewoon gaan dus.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee want we hoeven niks te doen, alleen kijken zegmaar.
ik doe vormgeving en we moesten een paar weken lang een decor ontwerpen en bouwen voor een concert, die dus vanavond is..
dat is alles
heb thuis nog genoeg te doen dus je zal een betere reden moeten verzinnenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon gaan, ene oor in, andere uit en klaar.
thats what im talkin aboutquote:
dan moet ik helemaal klaarmaken en erheen reizen en dan kan ik na anderhalfuur weer terugquote:
ik moest wel lachenquote:
Dat is een leuk liedje!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:46 schreef nodig het volgende:
This battlescars dont look like they are fadingg
Nah, blijf dan maar lekker verhuisshit doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb thuis nog genoeg te doen dus je zal een betere reden moeten verzinnen
Je projectgroep in de steek latenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
what to do
heb er zo m'n redenen voor naast het verhuizen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:52 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je projectgroep in de steek laten
maar hou je nog wel van je vriendin?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
soms wel hahaha
maar dat is gewoon een feit eigenlijk
Om eerlijk te zijn ken ik die nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
kelis is ook een leuke zangeres
milkshake
trick me
goedzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef JRRY het volgende:
ik ga eten maken kijk mij zelfstandig zijn![]()
doei
gaat ook niet meer gebreurn, beyonce gaat de top40 bestormen binnenkortquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef nodig het volgende:
sof deze zijn ook leuk en nog niet doorgebroken in de top40
Tsja, dat kan een reden zijn. Maar het is geen les toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
fuck responsibilities
nu maar hopen dat ik niet van school word getrapt omdat ik te weinig aanwezig ben en ik mn stufi moet terug betalen
Chefkok jrryquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef JRRY het volgende:
ik ga eten maken kijk mij zelfstandig zijn![]()
doei
echt welquote:
ohja zeker, en van die andere niet hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar hou je nog wel van je vriendin?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
gaat ook niet meer gebreurn, beyonce gaat de top40 bestormen binnenkort
vanavond niet nee, maar heb nu al 2 weken les gemist ofzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tsja, dat kan een reden zijn. Maar het is geen les toch?
oke even luisteren. momentquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef nodig het volgende:
sof deze zijn ook leuk en nog niet doorgebroken in de top40
haha nee wss gaat dat niet gebeuren aangezien ze nogal aparte keuzes maakt laatste tijdquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:54 schreef supersof het volgende:
[..]
echt welvan MSV
my milkshake brings all the boys to the yard
Even opgezocht en ik herkende hem wel maar vind hem niet leukquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
je wist zojuist haar beste track sinds 2003 te vinden je kent haar wel![]()
haha stom hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:56 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Even opgezocht en ik herkende hem wel maar vind hem niet leuk
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb er zo m'n redenen voor naast het verhuizen.
Gewoon in de koelkast zetten, bederft echt niet zo snel hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:57 schreef JRRY het volgende:
het is nog een beetje vroeg om eten te maken, hoelang van tevoren kan je pannenkoekenbeslag maken voordat het bederft
Je kan nog een uur wachten hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:57 schreef JRRY het volgende:
het is nog een beetje vroeg om eten te maken, hoelang van tevoren kan je pannenkoekenbeslag maken voordat het bederft
ow oke dan ga ik nu beginnen des te eerder ik klaar benquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gewoon in de koelkast zetten, bederft echt niet zo snel hoor.
Blijf lekker weglopen van je verantwoordelijkheden johquote:
Ik kan na jaren een vervelende jeugd gehad te hebben eindelijk uit huis en op mezelf. Dan ga ik een opleiding waar ik toch mee ga stoppen dit jaar me niet in de weg laten zitten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Blijf lekker weglopen van je verantwoordelijkheden joh
Dan maak je je toch ook niet druk om niet te gaan vanavondquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan na jaren een vervelende jeugd gehad te hebben eindelijk uit huis en op mezelf. Dan ga ik een opleiding waar ik toch mee ga stoppen dit jaar me niet in de weg laten zitten.
Je gaat van Groningen naar Groningen he. Niet naar de andere kant van de wereld.. Hier verhuizen ontzettend veel studenten van de ene naar de andere kamer.. je denkt toch niet dat die iedere keer gewoon 2 weken niet naar school komen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan na jaren een vervelende jeugd gehad te hebben eindelijk uit huis en op mezelf. Dan ga ik een opleiding waar ik toch mee ga stoppen dit jaar me niet in de weg laten zitten.
nee dat hadden ze op hbo niet gedaanquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Als je op hbo zat dan was je er echt al lang uitgekickt. Rot op, dan doe je maar niet mee. Snap niet dat ze dat niet hebben gedaan.
Niet stom bedoeld ofzo, maar lijkt me logisch.
Lol watquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee dat hadden ze op hbo niet gedaanop hbo hoef je amper lessen te volgen alleen diegene die echt verplicht zijn. en dat zijn ook nog eens relaxte colleges van 13:00 tot 16:00 ofzo
Ik moet iedere dag naar school van 09:00 tot 16:00 VERPLICHT, logisch dat ik dagen soms niet heen ga, ik heb amper tijd voor mezelf
En dan 2 weken niet op school komen is één ding, maar je projectgroep, die nergens om gevraagd hebben, in de steek laten vind ik persoonlijk sneu. Laat je mensen vaker de dupe zijn van je "vervelende jeugd"?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga van appingedam naar groningen..quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je gaat van Groningen naar Groningen he. Niet naar de andere kant van de wereld.. Hier verhuizen ontzettend veel studenten van de ene naar de andere kamer.. je denkt toch niet dat die iedere keer gewoon 2 weken niet naar school komen?Snapje, zo werkt het niet..
Even een dag vrij om echt je spullen over te plaatsen dikke prima, maar twee weken niet naar school?
JA! Dit is een echte voor KLB eigenlijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:05 schreef nodig het volgende:
Waarom ruikt labello of hoe dat spul ook heet zo lekker maar kan ik het niet eten
Jep, die dingen projecteer ik nou eenmaal op anderen, of ik het wil of niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:06 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
En dan 2 weken niet op school komen is één ding, maar je projectgroep, die nergens om gevraagd hebben, in de steek laten vind ik persoonlijk sneu. Laat je mensen vaker de dupe zijn van je "vervelende jeugd"?
Ja ok prima. Maar zo kwam het niet echt over zoals je het net zeiquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga van appingedam naar groningen..
Vorige week ging ik niet naar school omdat ik bij traplopen al bijna flauw viel, iets met bloedarmoede.
Deze week ging ik niet naar school omdat ik sinds maandag een kamer heb en me sinds dien ontzettend stress omdat ik het meteen goed wil doen en bijna alles alleen moet doen en regelen
Kies je zelf hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jep, die dingen projecteer ik nou eenmaal op anderen, of ik het wil of niet.
je kunt het wel etenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:05 schreef nodig het volgende:
Waarom ruikt labello of hoe dat spul ook heet zo lekker maar kan ik het niet eten
Ja, want dat is ook wat wij zeiden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar sorry dat ik jullie lastig viel met mijn probleempjesik zal nog eens iets vragen hier.
ik ga mezelf verder ook niet verdedigen. aju
Goed argumentquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jep, die dingen projecteer ik nou eenmaal op anderen, of ik het wil of niet.
het is geen argument want ze probeert je helemaal niet te overtuigen, ze licht enkel iets toe dat ze niet eens toe hóéft te lichten droeftoeterquote:
Ja snap ik welquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ok prima. Maar zo kwam het niet echt over zoals je het net zei. Lees eens terug, je doet er zelfs een beetje stoer over datje gewoon twee weken niet naar school bent geweest. Ja, vind je 't gek dat je dan zulke reacties krijgt hier
.
Deze shit moet je met je projectgroep regelen.. vraag aan hun awt zij willen. Niet aan ons.
Doet mij meteen denken aan deze labello die ik hadquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:05 schreef nodig het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doet mij meteen denken aan deze labello die ik hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Doet mij meteen denken aan deze labello die ik hadlkkrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Doet mij meteen denken aan deze labello die ik hadwow nog nooit gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:05 schreef nodig het volgende:
Maar dan lijkt het alsof je egwoon overal schijt aan hebt en zegt van ' FLIKKER MAAR OP!!" terwijl je misschien wel gewoon goede redenen hebt.. en als je een goede reden hebt dan is er vaak iks aan de hand en houden mensen (vaak?) echt wel rekening met je. Maar moet je het wel zo vertellenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja snap ik welalleen ik ben zo zat van mezelf verdedigen en uitleggen dat ik t gewoon niet meer doe
Ik geloof dat je dan diaree krijgtquote:
[..]
Doet mij meteen denken aan deze labello die ik hadBestaat zoiets echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb labello met een vanille geur
![]()
ja een hondquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik geloof dat je dan diaree krijgt
http://www.hondenpage.com/hondenforum/23205/labello-gegeten.php
Ja want wij zijn hondenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Die ruikt naar magnum haha. Had er een hele zooi vanquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Bestaat zoiets echt![]()
Ik heb labello met een vanille geur
Haha die reactiesquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Je weet wie je moet whappen als je je mond niet dicht kan houdenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar sorry dat ik jullie lastig viel met mijn probleempjesik zal nog eens iets vragen hier.
ik ga mezelf verder ook niet verdedigen. aju
hahhaha ik lig hier dubbelquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja een hond
ohja jij was een hond he
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die ruikt naar magnum haha. Had er een hele zooi van
Mijn ervaringen zijn anders, maar ik kies de verkeerden denk ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geleerd om open te zijn. Fuck, weet je hoeveel je daarvoro terug krijgt? Serieus, vrienden.
wuutquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol wat. Ik zit nu van ongeveer 10 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds aan school te werken. Maar ok
.
En verschilt nogal per opleiding hoeveel lessen je hebt he. En als ze hier zeggen, je bent van 9 tot 4 op school.. dan doe je dat.
hmm ja hebje wel gelijk in. ben alleen bang dat ze zat zijn van al die verhaaltjes die ze al hebben gehoord dit jaar in de klas want dit was geen makkelijk jaar voor mijquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dan lijkt het alsof je egwoon overal schijt aan hebt en zegt van ' FLIKKER MAAR OP!!" terwijl je misschien wel gewoon goede redenen hebt.. en als je een goede reden hebt dan is er vaak iks aan de hand en houden mensen (vaak?) echt wel rekening met je. Maar moet je het wel zo vertellen.
hoi kom maar ophalen bij mij mag je hem lenen gr grquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:13 schreef TienVingers het volgende:
Mijn lippen zijn droog ik heb nu labello nodig
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet wie je moet whappen als je je mond niet dicht kan houden
Heyquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ze in alle smaken volgens mij. Ook in cola haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |