quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:46 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
staat onder deze video
Bert
Ik hoorde dat Etsu zich verveelt, misschien kan hij voor je invallenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
okee dus ik ga de laatste tijd weinig naar school wat mijn projectgroep niet kan waarderen, ben de hele week ook al niet heen geweest en vanavond is presentatie, soort mini concert en ik weet niet of ik heen zal gaan, heb er totaal geen zin in want reizen en helemaal klaarmaken enzo+ ik zal gezeik krijgen van mn groepje dat ik er de afgelopen 2 week weinig was
maar aan de andere kant zouden de muzikanten het wel leuk vinden als ik kwam en ik heb het hele podium zelf ontworpen
what to do
gewoon gaan, ene oor in, andere uit en klaar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
okee dus ik ga de laatste tijd weinig naar school wat mijn projectgroep niet kan waarderen, ben de hele week ook al niet heen geweest en vanavond is presentatie, soort mini concert en ik weet niet of ik heen zal gaan, heb er totaal geen zin in want reizen en helemaal klaarmaken enzo+ ik zal gezeik krijgen van mn groepje dat ik er de afgelopen 2 week weinig was
maar aan de andere kant zouden de muzikanten het wel leuk vinden als ik kwam en ik heb het hele podium zelf ontworpen
what to do
nee want we hoeven niks te doen, alleen kijken zegmaar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Etsu zich verveelt, misschien kan hij voor je invallen
Gewoon gaan dus.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee want we hoeven niks te doen, alleen kijken zegmaar.
ik doe vormgeving en we moesten een paar weken lang een decor ontwerpen en bouwen voor een concert, die dus vanavond is..
dat is alles
heb thuis nog genoeg te doen dus je zal een betere reden moeten verzinnenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon gaan, ene oor in, andere uit en klaar.
thats what im talkin aboutquote:
dan moet ik helemaal klaarmaken en erheen reizen en dan kan ik na anderhalfuur weer terugquote:
ik moest wel lachenquote:
Dat is een leuk liedje!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:46 schreef nodig het volgende:
This battlescars dont look like they are fadingg
Nah, blijf dan maar lekker verhuisshit doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb thuis nog genoeg te doen dus je zal een betere reden moeten verzinnen
Je projectgroep in de steek latenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
what to do
heb er zo m'n redenen voor naast het verhuizen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:52 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je projectgroep in de steek laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |