quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
beide de eerste nog net wat meer
kan het ook dat je op 3 meisjes verliefd bent?
als 2 kan, kan 3 ook welquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Is wel een heel ander soort muziek than the fray enzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo dacht je dat ik die niet leuk vond?Ik heb hem ook op 3fm gehoord en opgezocht
deze is ook leuk
wie dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
ohja maar ik vind veel dingen wel leukquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Is wel een heel ander soort muziek than the fray enzo![]()
Vind two shoes iets te ''salsa achtig''Sommige stukjes zijn wel vet
mwa als je bijvoorbeeld een vriendin hebt en je bent nog op 2 anderen verliefd hou je dan genoeg van je vriendin?quote:
quote:
naaah niet verliefd ik vind iemand wel echt zooo mooi en die is ook nog heeeuuuuul aardigquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa als je bijvoorbeeld een vriendin hebt en je bent nog op 2 anderen verliefd hou je dan genoeg van je vriendin?
omg ik dacht net aan dezequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja maar ik vind veel dingen wel leuk
Vind je haar aardiger dan je vriendin?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
naaah niet verliefd ik vind iemand wel echt zooo mooi en die is ook nog heeeuuuuul aardig
soms wel hahahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vind je haar aardiger dan je vriendin?
omgquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:45 schreef nodig het volgende:
[..]
omg ik dacht net aan deze![]()
![]()
![]()
![]()
Zoveel liefde voor dit nummer! Volgens mij zit ie nog steeds niet in de top40![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |