maar hou je nog wel van je vriendin?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
soms wel hahaha
maar dat is gewoon een feit eigenlijk
Om eerlijk te zijn ken ik die nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
kelis is ook een leuke zangeres
milkshake
trick me
goedzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef JRRY het volgende:
ik ga eten maken kijk mij zelfstandig zijn![]()
doei
gaat ook niet meer gebreurn, beyonce gaat de top40 bestormen binnenkortquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef nodig het volgende:
sof deze zijn ook leuk en nog niet doorgebroken in de top40
Tsja, dat kan een reden zijn. Maar het is geen les toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
fuck responsibilities
nu maar hopen dat ik niet van school word getrapt omdat ik te weinig aanwezig ben en ik mn stufi moet terug betalen
Chefkok jrryquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef JRRY het volgende:
ik ga eten maken kijk mij zelfstandig zijn![]()
doei
echt welquote:
ohja zeker, en van die andere niet hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar hou je nog wel van je vriendin?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
gaat ook niet meer gebreurn, beyonce gaat de top40 bestormen binnenkort
vanavond niet nee, maar heb nu al 2 weken les gemist ofzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tsja, dat kan een reden zijn. Maar het is geen les toch?
oke even luisteren. momentquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef nodig het volgende:
sof deze zijn ook leuk en nog niet doorgebroken in de top40
haha nee wss gaat dat niet gebeuren aangezien ze nogal aparte keuzes maakt laatste tijdquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:54 schreef supersof het volgende:
[..]
echt welvan MSV
my milkshake brings all the boys to the yard
Even opgezocht en ik herkende hem wel maar vind hem niet leukquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
je wist zojuist haar beste track sinds 2003 te vinden je kent haar wel![]()
haha stom hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:56 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Even opgezocht en ik herkende hem wel maar vind hem niet leuk
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb er zo m'n redenen voor naast het verhuizen.
Gewoon in de koelkast zetten, bederft echt niet zo snel hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:57 schreef JRRY het volgende:
het is nog een beetje vroeg om eten te maken, hoelang van tevoren kan je pannenkoekenbeslag maken voordat het bederft
Je kan nog een uur wachten hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:57 schreef JRRY het volgende:
het is nog een beetje vroeg om eten te maken, hoelang van tevoren kan je pannenkoekenbeslag maken voordat het bederft
ow oke dan ga ik nu beginnen des te eerder ik klaar benquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gewoon in de koelkast zetten, bederft echt niet zo snel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |