Doet mij meteen denken aan deze labello die ik hadquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:05 schreef nodig het volgende:
Waarom ruikt labello of hoe dat spul ook heet zo lekker maar kan ik het niet eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doet mij meteen denken aan deze labello die ik hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Doet mij meteen denken aan deze labello die ik hadlkkrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Doet mij meteen denken aan deze labello die ik hadwow nog nooit gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:05 schreef nodig het volgende:
Waarom ruikt labello of hoe dat spul ook heet zo lekker maar kan ik het niet eten
Maar dan lijkt het alsof je egwoon overal schijt aan hebt en zegt van ' FLIKKER MAAR OP!!" terwijl je misschien wel gewoon goede redenen hebt.. en als je een goede reden hebt dan is er vaak iks aan de hand en houden mensen (vaak?) echt wel rekening met je. Maar moet je het wel zo vertellenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja snap ik welalleen ik ben zo zat van mezelf verdedigen en uitleggen dat ik t gewoon niet meer doe
Ik geloof dat je dan diaree krijgtquote:
[..]
Doet mij meteen denken aan deze labello die ik hadBestaat zoiets echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb labello met een vanille geur
![]()
ja een hondquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik geloof dat je dan diaree krijgt
http://www.hondenpage.com/hondenforum/23205/labello-gegeten.php
Ja want wij zijn hondenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Die ruikt naar magnum haha. Had er een hele zooi vanquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Bestaat zoiets echt![]()
Ik heb labello met een vanille geur
Haha die reactiesquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Je weet wie je moet whappen als je je mond niet dicht kan houdenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar sorry dat ik jullie lastig viel met mijn probleempjesik zal nog eens iets vragen hier.
ik ga mezelf verder ook niet verdedigen. aju
hahhaha ik lig hier dubbelquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja een hond
ohja jij was een hond he
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die ruikt naar magnum haha. Had er een hele zooi van
Mijn ervaringen zijn anders, maar ik kies de verkeerden denk ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geleerd om open te zijn. Fuck, weet je hoeveel je daarvoro terug krijgt? Serieus, vrienden.
wuutquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol wat. Ik zit nu van ongeveer 10 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds aan school te werken. Maar ok
.
En verschilt nogal per opleiding hoeveel lessen je hebt he. En als ze hier zeggen, je bent van 9 tot 4 op school.. dan doe je dat.
hmm ja hebje wel gelijk in. ben alleen bang dat ze zat zijn van al die verhaaltjes die ze al hebben gehoord dit jaar in de klas want dit was geen makkelijk jaar voor mijquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dan lijkt het alsof je egwoon overal schijt aan hebt en zegt van ' FLIKKER MAAR OP!!" terwijl je misschien wel gewoon goede redenen hebt.. en als je een goede reden hebt dan is er vaak iks aan de hand en houden mensen (vaak?) echt wel rekening met je. Maar moet je het wel zo vertellen.
hoi kom maar ophalen bij mij mag je hem lenen gr grquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:13 schreef TienVingers het volgende:
Mijn lippen zijn droog ik heb nu labello nodig
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet wie je moet whappen als je je mond niet dicht kan houden
Heyquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ze in alle smaken volgens mij. Ook in cola haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |