Blijf lekker weglopen van je verantwoordelijkheden johquote:
Ik kan na jaren een vervelende jeugd gehad te hebben eindelijk uit huis en op mezelf. Dan ga ik een opleiding waar ik toch mee ga stoppen dit jaar me niet in de weg laten zitten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Blijf lekker weglopen van je verantwoordelijkheden joh
Dan maak je je toch ook niet druk om niet te gaan vanavondquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan na jaren een vervelende jeugd gehad te hebben eindelijk uit huis en op mezelf. Dan ga ik een opleiding waar ik toch mee ga stoppen dit jaar me niet in de weg laten zitten.
Je gaat van Groningen naar Groningen he. Niet naar de andere kant van de wereld.. Hier verhuizen ontzettend veel studenten van de ene naar de andere kamer.. je denkt toch niet dat die iedere keer gewoon 2 weken niet naar school komen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan na jaren een vervelende jeugd gehad te hebben eindelijk uit huis en op mezelf. Dan ga ik een opleiding waar ik toch mee ga stoppen dit jaar me niet in de weg laten zitten.
nee dat hadden ze op hbo niet gedaanquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Als je op hbo zat dan was je er echt al lang uitgekickt. Rot op, dan doe je maar niet mee. Snap niet dat ze dat niet hebben gedaan.
Niet stom bedoeld ofzo, maar lijkt me logisch.
Lol watquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee dat hadden ze op hbo niet gedaanop hbo hoef je amper lessen te volgen alleen diegene die echt verplicht zijn. en dat zijn ook nog eens relaxte colleges van 13:00 tot 16:00 ofzo
Ik moet iedere dag naar school van 09:00 tot 16:00 VERPLICHT, logisch dat ik dagen soms niet heen ga, ik heb amper tijd voor mezelf
En dan 2 weken niet op school komen is één ding, maar je projectgroep, die nergens om gevraagd hebben, in de steek laten vind ik persoonlijk sneu. Laat je mensen vaker de dupe zijn van je "vervelende jeugd"?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga van appingedam naar groningen..quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je gaat van Groningen naar Groningen he. Niet naar de andere kant van de wereld.. Hier verhuizen ontzettend veel studenten van de ene naar de andere kamer.. je denkt toch niet dat die iedere keer gewoon 2 weken niet naar school komen?Snapje, zo werkt het niet..
Even een dag vrij om echt je spullen over te plaatsen dikke prima, maar twee weken niet naar school?
JA! Dit is een echte voor KLB eigenlijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:05 schreef nodig het volgende:
Waarom ruikt labello of hoe dat spul ook heet zo lekker maar kan ik het niet eten
Jep, die dingen projecteer ik nou eenmaal op anderen, of ik het wil of niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:06 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
En dan 2 weken niet op school komen is één ding, maar je projectgroep, die nergens om gevraagd hebben, in de steek laten vind ik persoonlijk sneu. Laat je mensen vaker de dupe zijn van je "vervelende jeugd"?
Ja ok prima. Maar zo kwam het niet echt over zoals je het net zeiquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga van appingedam naar groningen..
Vorige week ging ik niet naar school omdat ik bij traplopen al bijna flauw viel, iets met bloedarmoede.
Deze week ging ik niet naar school omdat ik sinds maandag een kamer heb en me sinds dien ontzettend stress omdat ik het meteen goed wil doen en bijna alles alleen moet doen en regelen
Kies je zelf hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jep, die dingen projecteer ik nou eenmaal op anderen, of ik het wil of niet.
je kunt het wel etenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:05 schreef nodig het volgende:
Waarom ruikt labello of hoe dat spul ook heet zo lekker maar kan ik het niet eten
Ja, want dat is ook wat wij zeiden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar sorry dat ik jullie lastig viel met mijn probleempjesik zal nog eens iets vragen hier.
ik ga mezelf verder ook niet verdedigen. aju
Goed argumentquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jep, die dingen projecteer ik nou eenmaal op anderen, of ik het wil of niet.
het is geen argument want ze probeert je helemaal niet te overtuigen, ze licht enkel iets toe dat ze niet eens toe hóéft te lichten droeftoeterquote:
Ja snap ik welquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ok prima. Maar zo kwam het niet echt over zoals je het net zei. Lees eens terug, je doet er zelfs een beetje stoer over datje gewoon twee weken niet naar school bent geweest. Ja, vind je 't gek dat je dan zulke reacties krijgt hier
.
Deze shit moet je met je projectgroep regelen.. vraag aan hun awt zij willen. Niet aan ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |