Limburgquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:35 schreef Ezell het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)-in-Nederweert.dhtml
Zou bijna erheen gaan.
want? een ijsje is denk 0.2 liter ofzo. + al die bakken B&J en als je uit eten bent enzo enzo enzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:36 schreef nodig het volgende:
''Nederlanders eten gemiddeld 14 tot 15 liter ijs per jaar''![]()
Da's redelijk veel bij elkaar
Als het iets lekkers betreft en er staat Limburg bij is het meestal een hoax. Goeien tipquote:
quote:
Kan ook, verdient dat nog wat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Fuck it man, ik solliciteer gewoon voor postvoorbereider
leukquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Even sherlocken![]()
Hiero:
JNG / [JNG SC #1190] Miauwww Prrrr
Ik eet nooit B&Jquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
want? een ijsje is denk 0.2 liter ofzo. + al die bakken B&J en als je uit eten bent enzo enzo enzo
rock heeft altijd zijn broek uitquote:
Het is dat dat dorpje zo kut bereikbaar is met het ov. Anders had ik wel iemand op een vrije dag meegesleept.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het iets lekkers betreft en er staat Limburg bij is het meestal een hoax. Goeien tip
lekker uren in de trein voor een ijsjequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is dat dat dorpje zo kut bereikbaar is met het ov. Anders had ik wel iemand op een vrije dag meegesleept.![]()
Mijn ex ging altijd een liomburgs accent op zetten om me pissig te maken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:38 schreef Fok-it het volgende:
Alhoewel, Mijn limburgse ex was lekker, dus ik haal mijn eigen argument onderuit.
Ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn ex ging altijd een liomburgs accent op zetten om me pissig te maken.
Godver wat haatte ik dat
doe maar nog een paar hoorquote:
Dit. Als er een groot station was geweest in de buurt..quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is dat dat dorpje zo kut bereikbaar is met het ov. Anders had ik wel iemand op een vrije dag meegesleept.![]()
dit bedoel ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |