quote:
Ik zou maar oppassen als ik Erik was anders haalt Teeven zijn kroegmaatje Holleeder er bij.quote:
Beetje jammer altijd.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga in de dierentuin altijd in het aquarium Nemo visjes checken. Gewoon omdat het kan.
Wel op een vuilnisbelt ergens zei ze gister bij Jeugdjournaal oid.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Zo een baan zoek ik nou ook, reisje Hawaii, reisje Great Barrier Reef.
Oh voor de ratten door het riool zeker?
OK soort Rob Geusquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Wel op een vuilnisbelt ergens zei ze gister bij Jeugdjournaal oid.
Brave draait nu dacht ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef RensAjacied het volgende:
Wat wordt de eerst volgende Pixar film?
Nou vertel?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb opeens het idee voor een 3d VI kinderfilm. Even Pixar een mailtje sturen
JR kan dan mooi de tekeningen maken samen met jou.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb opeens het idee voor een 3d VI kinderfilm. Even Pixar een mailtje sturen
Er was eens een pedant mannetje genaamd Willie Genee.quote:
Ja dit gaat oscars opleverenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was eens een pedant mannetje genaamd Willie Genee.
En hij heeft geen familie, maar dan ontmoet hij een vaderfiguur genaamd Johnny Derksen.
En Emile de Italiaanse muis.
Z'n broertje wil ook op de TVquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:59 schreef Marcoss het volgende:
Waarom is Gerrit Hiemstra er niet gewoon?
Die kleurspoeling is ook gewoon zonde.quote:
Was het maar kleurspoeling, het is blondering.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Die kleurspoeling is ook gewoon zonde.
Hij jamde hem zo naar binnen.quote:
Deze generatiequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
"Ik zette de wekker heel vroeg, om 8 uur."
Inderdaadquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
"Ik zette de wekker heel vroeg, om 8 uur."
Niks mis met kleine wasjes grote wasjesquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:07 schreef OProg het volgende:
Nu gaan we een kwartiertje overdreven Surinamers krijgen die mee gaan doen met de muziek.
José Gonzalezquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:07 schreef alors het volgende:
Jose Gonzalez heeft tenminste nog een aparte stem, dit is een beetje 13 in een dozijn.
jammer dat ze er niet is anders had ze een statement kunnen maken over slavernij en/of discriminatiequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
Sylvana heeft eindelijk een normale coupe!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jammer dat ze er niet is anders had ze een statement kunnen maken over slavernij en/of discriminatie
Nou ja zeg, alsof alle zwarten op elkaar lijken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
Sylvana heeft eindelijk een normale coupe!
Jammer genoeg is Prem er niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:07 schreef OProg het volgende:
Nu gaan we een kwartiertje overdreven Surinamers krijgen die mee gaan doen met de muziek.
Ik wilde het ook al vragen. Maar ik zit in 2 topics te posten dus was een beetje traagquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:11 schreef alors het volgende:
Dat meisje is van 'Alleen maar nette mensen' toch?
Ja, weer terug naar normale proporties.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:11 schreef alors het volgende:
Leuk meisje.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:12 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ja, weer terug naar normale proporties.
Ja klopt! Ze is wel een stuk lelijker gemaakt voor de film.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:11 schreef alors het volgende:
nou nouquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:12 schreef Specularium het volgende:
Jaja Roewee, die negers zijn beter dan iedereen.
Ze kunnen alleen zichzelf niet onderhouden.
Nee, is een willekeurige zwarte zo van straat gerukt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:13 schreef RensAjacied het volgende:
Is die middelste dat wijf met die lachwekkende seksscènes in alleen maar nette mensen?
Alleen als het domme overbetaalde voetballertjes zijn die in de PC Hooftstraat aan het winkelen zijn.quote:
Nee, dat is een ander wijf.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:13 schreef RensAjacied het volgende:
Is die middelste dat wijf met die lachwekkende seksscènes in alleen maar nette mensen?
Regilio is een bokser.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:15 schreef alors het volgende:
[..]
Alleen als het domme overbetaalde voetballertjes zijn die in de PC Hooftstraat aan het winkelen zijn.
Meer van dat soort gasten ipv die 'gangster rappers'quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
Laaaaat maar lekker draaien![]()
![]()
![]()
Die is wel leuk
En januari, februari maaart, aapril may, june july.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
leuk.
En madiwodo is ook zo een toppertje.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En januari, februari maaart, aapril may, june july.
Gekkigheid, jatochquote:
En Henk and The stainless steel band met het nummer: Oh Nederland, geef ons WW à contant. Zou nou niet meer kunnen.quote:
Oh ja die ken ik ook nog welquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:22 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En Henk and The stainless steel band met het nummer: Oh Nederland, geef ons WW à contant. Zou nou niet meer kunnen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:22 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En Henk and The stainless steel band met het nummer: Oh Nederland, geef ons WW à contant. Zou nou niet meer kunnen.
Het is nog erger dan ik dachtquote:
Het is een parodie! Dat wist ik niet:quote:
Oh wat stom! Die ken ik ook, natuurlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:58 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het is een parodie! dat wist ik niet:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
In deze laatste uitzending van het seizoen bespreken we de mooiste hoopvolle momenten en gebeurtenissen van het afgelopen uitzendjaar met een groot aantal vaste tafeldames -en heren.
Met onder meer: Peter vanderMeersch, Koos Postema, Claudia de Breij, Sylvana Simons, Felix Rottenberg, Freek Vonk, Fidan Ekiz, Jan Mulder, Frénk van der Linden, Sheila Sitalsing, Halina Reijn, Cecile Narinx, Sander van de Pavert en Nico Dijkshoorn.
Tafelheer Marc-Marie huybrechts
Muziek van the Kik
De gastenlijst stemt alvast niet erg hoopvol.quote:
Als je in de hel moet gaan eten schuif je ook bij deze tafel aan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef Specularium het volgende:
Met onder meer: Peter vanderMeersch, Koos Postema, Claudia de Breij, Sylvana Simons, Felix Rottenberg, Freek Vonk, Fidan Ekiz, Jan Mulder, Frénk van der Linden, Sheila Sitalsing, Halina Reijn, Cecile Narinx, Sander van de Pavert en Nico Dijkshoorn.
Bijna is nog niet half.quote:Máxima welkom bij De Wereld Draait Door
Koningin Máxima is de gedroomde gast voor de makers van De Wereld Draait Door. 'Ongeveer twee jaar geleden zijn wij vanuit haar kant benaderd en leek het erop dat ze zou komen', vertelt eindredacteur Dieuwke Wynia in het AD.
Hoewel de prinses sinds een maand koningin is, hoopt de redactie van DWDD dat het er ooit nog eens van komt. 'Bij deze wil ik Máxima van harte uitnodigen om toch nog een keer te komen', zegt Wynia.
De talkshow gaat na vrijdagavond elf weken met zomerstop en sluit daarmee het meest succesvolle seizoen tot nu toe af. Presentator Matthijs van Nieuwkerk trok gemiddeld 1.119.000 kijkers, 16.000 meer per uitzending dan vorig jaar.
Echt hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je in de hel moet gaan eten schuif je ook bij deze tafel aan.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je in de hel moet gaan eten schuif je ook bij deze tafel aan.
hahahahahaha ..............quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
In deze laatste uitzending van het seizoen bespreken we de mooiste hoopvolle momenten en gebeurtenissen van het afgelopen uitzendjaar met een groot aantal vaste tafeldames -en heren.
Tafelheer Marc-Marie huybrechts
Muziek van the Kik
twitter:Mediacourant twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 11:00:22Koningin Máxima bijna in De Wereld Draait Door - http://t.co/yVdCS96qAl reageer retweet
quote:
Oh, niks mis mee.quote:
gelukkig zegt zij misschien 1 zin tijdens de hele uitzending, maar sylvana is er ookquote:
Hij is wel druk. Hij zou een corrigerend tikje met de vlakke hand in zijn gezicht moeten hebben.quote:
dat drukke valt wel mee, zou makkelijk de hele avond naar hem kunnen luisterenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij is wel druk. Hij zou een corrigerend tikje met de vlakke hand in zijn gezicht moeten hebben.
Ok, dat heb ik met Pietertje.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat drukke valt wel mee, zou makkelijk de hele avond naar hem kunnen luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |