SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 Augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 December 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 Februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / Tan Codes of dergelijke bij de hand (niet nodig indien gebruik wordt gemaakt van paypal)
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top Users in de SC-
Melleyn - Geflipte-Koelkast - Bambino - Karina - Tralalala - Stuart - Speedo-drager - Essnhills - Gekkepoes - Jimbo - Ceviche - Xeor - Pino112 -
BAM ! Dat zijn ze dan, onze doldwaze SC userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
OhNoes - Pimmetje2010 - Che - koekjestrommel1
nizno - Karina - exaCity - Lyza666 - JamFlava - Zosk - Piger - Paxcon
delano.888 - wolfrolf - MarkoAlmelo - junkiexp - Studiotje
RobertNL - Phaelanx_NL - iBenny - Downstar - Maraca - rene90 - Onufriev
CherryLips - EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Guul
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC★★★
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik schrok er van
Ik dacht echt dat het gewoon een compleet geweer was
Heb trouwens wel een 9mm vuurwerk pistool hier liggenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:34 schreef LompeHork het volgende:
IK WIL GEEN INLEGZOLEN VAN MEMORY FOAM.
dankquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:35 schreef jeroendh het volgende:
▀█▀ █■█ █ ▄█▀ █ ▄█▀ ▄█▀ █■█ █ ▀█▀
Ik heb een alarmpistool, maar eik mag je dat niet meer in huis hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb trouwens wel een 9mm vuurwerk pistool hier liggen
Als ik hem uitboor kun je er mee schieten, maar dat ga ik natuurlijk niet doen
gewoon doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb trouwens wel een 9mm vuurwerk pistool hier liggen
Als ik hem uitboor kun je er mee schieten, maar dat ga ik natuurlijk niet doen
goed ideequote:Op donderdag 30 mei 2013 16:35 schreef LompeHork het volgende:
Wat is deze voor onzin?dit koop ik wel bij dealextreme, veel goedkoper ook.
*jouwquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denken dat iedereen net als jou denkt
Egoist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
*jouwJe faalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Chinaprices FTWquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:35 schreef LompeHork het volgende:
Wat is deze voor onzin?dit koop ik wel bij dealextreme, veel goedkoper ook.
Nee klopt, en zo'n kleintje heb ik ook ooit gehad. Maar me pa vond hem en heeft hem weggeflikkerdquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb een alarmpistool, maar eik mag je dat niet meer in huis hebben
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:37 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee klopt, en zo'n kleintje heb ik ook ooit gehad. Maar me pa vond hem en heeft hem weggeflikkerd
Toen was ik nog 15 ofzo
Heb paar jaar terug net over de grens ook een luchtbuks gekochtbeetje vogeltjes knallen enzo
In Amerika is het veel toffer tho, vorig jaar naar een gun range gegaan en met 3 guns geschoten (waaronder AK) echt vet.
ik vind trekken ook lekkerquote:
quote:
Ik heb chocorozijnenquote:
Yeshquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:36 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Chinaprices FTW
http://www.tinydeal.com/5(...)ng=1&sk=1249835587Og
Dat lijkt me wel vet om eens uit te proberenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:37 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee klopt, en zo'n kleintje heb ik ook ooit gehad. Maar me pa vond hem en heeft hem weggeflikkerd
Toen was ik nog 15 ofzo
Heb paar jaar terug net over de grens ook een luchtbuks gekochtbeetje vogeltjes knallen enzo
In Amerika is het veel toffer tho, vorig jaar naar een gun range gegaan en met 3 guns geschoten (waaronder AK) echt vet.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
*jouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist niet zeker of je als buitenlander zomaar mocht schieten, ik heb us passport dus voor mij was het geen probleem. Dus ff gemailed met dat volk en ze zeiden zolang je geldig ID meeneemt is het geen probleem. Had 2 vrienden bij me en die mochten ook met alles schieten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yeshbetaal je zo'n 10 dollar voor zo'n strip.
[..]
Dat lijkt me wel vet om eens uit te proberensowieso wil ik ooit nog eens naar Amerika en dat kan ik dan wel mooi combineren met een shooting range
www.marktplaats.nlquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:39 schreef essnhills het volgende:
Ok, ik ben per nu ook opzoek naar een redelijk goedkope stofzuiger
Wachten op die dirt devilquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:39 schreef essnhills het volgende:
Ok, ik ben per nu ook opzoek naar een redelijk goedkope stofzuiger
Marktplaatsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Marktplaats
Het is ook nooit goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Er is vast wel iets te regelen gok ik zoquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of je als buitenlander zomaar mocht schieten, ik heb us passport dus voor mij was het geen probleem. Dus ff gemailed met dat volk en ze zeiden zolang je geldig ID meeneemt is het geen probleem. Had 2 vrienden bij me en die mochten ook met alles schieten.
Mag alleen niet met handpistool schieten, daar MOET je een vergunning voor hebben
Ik ben een vrouw rememberquote:
79 dacht ik?quote:
Okquote:
Ja vond het ook vreemd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er is vast wel iets te regelen gok ik zo![]()
Wel apart dat je dus met alles mag schieten, maar niet met een handpistooldat is veul kleiner
Telegraaf webshop (quote:
Ben weer thuis, dus je hoeft niet meer op te letten, wel hardstikke bedanktquote:
http://www.ibood.com/nl/n(...)o_en_Parket_borstel/quote:
Waarom heeft de telegraaf een webshopquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Telegraaf webshop () heeft ze ook voor een goede prijs.
Heb hem daar ook vandaan. http://webshop.telegraaf.nl/huishoudelijke-apparaten/stofzuigers1
Hebben ze bijna allemaal tegenwoordig tochquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom heeft de telegraaf een webshop
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:44 schreef bambino het volgende:
[..]
Hebben ze bijna allemaal tegenwoordig toch
Proberen graantje mee te pikken van online winkelen.
Telegraaf, fantastische site man. Daar wordt journalistiek talent een kans gegund.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Telegraaf webshop () heeft ze ook voor een goede prijs.
Heb hem daar ook vandaan. http://webshop.telegraaf.nl/huishoudelijke-apparaten/stofzuigers1
Zul je altijd zienquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:45 schreef Schuimpjes het volgende:
Zit ik sinds 7 uur vanochtend te wachten op een 4 seizoendekbed van Cinderella, ga ik heel even 30 minuten van de computer weg, wat komt er voorbij: Juist een 4 seizoenendekbed van Cinderella..
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:46 schreef essnhills het volgende:
Mooie laptoptas voor bij je bisniz sokken en riem
quote:
Ook al echt ledert! Net als de dubbelzijdige riem!quote:
Het sarcasme droop er wel vanaf hoop ik?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:46 schreef bambino het volgende:
[..]
Tevens past mijn laptop daar niet in 17,3"
Niet genoeg plek voor mijn airbazookaquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:46 schreef essnhills het volgende:
Mooie laptoptas voor bij je bisniz sokken en riem
Dubbelzijdige tas?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook al echt ledert! Net als de dubbelzijdige riem!
Daarom ook dequote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het sarcasme droop er wel vanaf hoop ik?
Tevens hou ik niet van mensen die hun zin niet
Dicota Executive Style leren tas voor laptops van 15.4
Die zit dan ook in de broekzakquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet genoeg plek voor mijn airbazooka
Afschuwelijk, ik loop nog liever met die Cars rugtas rondquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Daarom ook de
Vind het een vreselijk ding
Misschien welquote:
Weet je nog die Camo broek van paar hunts terug? Die had toch 20 zakken ofzoquote:
Unisexquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wel! En anders misschien wel onzijdig
Nuo danquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:48 schreef bambino het volgende:
[..]
Weet je nog die Camo broek van paar hunts terug? Die had toch 20 zakken ofzo
Ohja, die kan er ook nog wel bij, dat lillike unisex horlogequote:
Hoe de hell doe je dat danquote:
Geen ideequote:
Ja, maar ik dacht met producten. Niet je eigen lichaam elektrocuterenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen ideeIk ben raar met alles wat elektrisch is weet je nog
Ik kraak me nek altijdquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat heb ik met m'n nekEcht een kutgevoel.
Nee deze is ook nieuw voor mijquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht met producten. Niet je eigen lichaam elektrocuteren
Hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee deze is ook nieuw voor mij![]()
Ik krijg wel altijd al schokken uit random dingenHet aanrechtblad of de muur bijvoorbeeld
Maar nog nooit van mezelf
Kraken doe ik ook wel eens, maar dat doe ik dan bewust. Al je onbewust een beweging maakt en je krijgt zo'n schok, dan durf daarna niet meer te bewegen..quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:52 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik kraak me nek altijdsommige mensen kijken je dan aan van, WAT DOE JE...
Ja in de 40 boxquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:53 schreef Yngwie het volgende:
Duurt wel lang met die tas.. die moeten ze gewoon in de box proppen
Dat doet m'n vriend ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:52 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik kraak me nek altijdsommige mensen kijken je dan aan van, WAT DOE JE...
Ja ik ook bewust idd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kraken doe ik ook wel eens, maar dat doe ik dan bewust. Al je onbewust een beweging maakt en je krijgt zo'n schok, dan durf daarna niet meer te bewegen..
Unicumquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:53 schreef bambino het volgende:
[..]
Haha
Dood door lichaamselektrocutie, wat een headline
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat doet m'n vriend ookDan zit je in de auto, hij rijdt, iedereen slaapt. Hij 'beweegt' even z'n nek, iedereen gelijk weer wakker
npquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben weer thuis, dus je hoeft niet meer op te letten, wel hardstikke bedankt
Ik ga nu zelf tijdens het eten en zo het weer in de gaten houden.
Nep-Nederlanderquote:
Hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nep-Nederlander
Italiaanse naam, Amerikaans paspoort, geen fiets
Mijn fiets is nog nooit gestolenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:55 schreef bambino het volgende:
Is je fiets wel eens gestolen? Stomme vraag, natuurlijk is je fiets wel eens gestolen. Heb je hem ooit weer teruggevonden? Alweer zo'n stomme vraag. Natuurlijk heb je hem niet teruggevonden.__!!!
Dan gaat die lekker terugquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou ook wel leuk zijn als in zo'n box alleen zo'n fietsvinder zit
De gestolen fiets van mijn moeder is wel teruggevondenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:55 schreef bambino het volgende:
Is je fiets wel eens gestolen? Stomme vraag, natuurlijk is je fiets wel eens gestolen. Heb je hem ooit weer teruggevonden? Alweer zo'n stomme vraag. Natuurlijk heb je hem niet teruggevonden.__!!!
Mijne welquote:
Nee, ik ben shockingquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De gestolen fiets van mijn moeder is wel teruggevondenShocking.
As I saidquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:57 schreef S95Sedan het volgende:
Als je geen fiets hebt kan die ook niet gestolen worden.
Ik kom niet uit Fryslânquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fryslân Boppe.
Daar heb je dat niet.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:57 schreef S95Sedan het volgende:
Als je geen fiets hebt kan die ook niet gestolen worden.
Ben jij Fries? Wist ik niet eens.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fryslân Boppe.
Daar heb je dat niet.
Zie je toch aan zijn naam? Cambuur4lfquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij Fries? Wist ik niet eens.
Dacht ik effequote:
Nee. Gelukkig niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij Fries? Wist ik niet eens.
West-Friesland is heul wat aars!quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dacht ik effe
[..]
Nee. Gelukkig niet.
HA! Je zei aars!quote:
houd eens op met je reet! tssquote:
schudden met die aarsquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]Maar het betekent heul wat aars!
quote:
quote:
quote:
bij ons in Groningen zeggen we dan aans i.p.v. andersquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]Maar het betekent heul wat aars!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bij ons in Groningen zeggen we dan aans i.p.v. anders
quote:
boks ouwequote:
Hoiquote:
Ik ben hierrrrrrquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben hierrrrrr
Ik was gaan candy crushen![]()
Verveel me man, val bijna in slaap zoquote:
Pissig zijn over kut verkopers op marktplaats die opeens een ad verwijderen terwijl je die zo op zou halen z,zquote:
marktplaats zijn 80% paupers. Echt irritant.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ragen over kut verkopers op marktplaats die opeens een ad verwijderen terwijl je die zo op zou halen z,z
Heb het gespeeld tot level 5 ofzo toen DELETEquote:
Laatste tijd is het echt erg, laatste maand 5 advertenties gehad waarbij er totaal niet meer gereageerd werd. Gisteren zelfs nog gebeld met die gast voor zn adres voor deze specifiek dan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:11 schreef bambino het volgende:
[..]
marktplaats zijn 80% paupers. Echt irritant.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik had een keer een telefoon te koop, cheap ding htc nog iets.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laatste tijd is het echt erg, laatste maand 5 advertenties gehad waarbij er totaal niet meer gereageerd werd. Gisteren zelfs nog gebeld met die gast voor zn adres.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik post 5 per dag met uitzondering van huntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Ah nee, mijn gemiddelde is 5, dus ws 1 per dagquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik post 5 per dag met uitzondering van hunt
Watquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik had een keer een telefoon te koop, cheap ding htc nog iets.
Dus zo'n turk komt hier. Ik laat hem zien "ja dit is niet de S maar de V" (bijvoorbeeld)
Dus ik zeg, JA? Dat stond ook in de advertentie, en in de mail, en in de sms en net aan de telefoon???
Ja ik wil de S... hier bied ik maar 50 voor (we hadden deal op 75 geloof ik).
Dus ik zeg ok doei, ben zo weer naar boven gelopen naar me appartement. Kut volk (marktplaats, niet turk)
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah nee, mijn gemiddelde is 5, dus ws 1 per dag
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor als je je gasten wil verwennen
no shit sherlock.. gemm 63 per dag...... IETS hogerquote:
Het is echt te erg voor woorden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat![]()
Ik heb gelukkig alleen nog maar positieve dingen meegemaakt
Lol, ja dat is altijd wel typisch. Zelf gelukkig alsverkoper maar 1x gehad in de 7jaar dat ik daar zit en was ook zoiets, oude nokia waar toen geen bluetooth op zat (Ja dan zoek je de specs even opquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik had een keer een telefoon te koop, cheap ding htc nog iets.
Dus zo'n turk komt hier. Ik laat hem zien "ja dit is niet de S maar de V" (bijvoorbeeld)
Dus ik zeg, JA? Dat stond ook in de advertentie, en in de mail, en in de sms en net aan de telefoon???
Ja ik wil de S... hier bied ik maar 50 voor (we hadden deal op 75 geloof ik).
Dus ik zeg ok doei, ben zo weer naar boven gelopen naar me appartement. Kut volk (marktplaats, niet turk)
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
no shit sherlock.. gemm 63 per dag...... IETS hoger
Watquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Het is echt te erg voor woorden.
Ik had de advertentie al verwijderd, dus krijg ik later email van hem.
Ja advertentie is ook al weg, het was wel de verkeerde blabla.
Dus ik quote hem het mailtje VAN HEM waar instaat dat hij weet welke het is. Geen reply ofcourse...
Ik ben dan ook al lid vanaf 2004quote:
neequote:
heb al aangegeven dat ik het niet ga doen vandaagquote:
hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb al aangegeven dat ik het niet ga doen vandaaghet is me echt mn tijd niet waard vandaag
okquote:
nee was even schijtenquote:
Ik dacht dat alle vrouwen dit mooi vondenquote:
Even? Damnquote:
Welnee manquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:18 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle vrouwen dit mooi vonden
quote:
het is iet wat je rustig moet doen , anders krijg je aambeienquote:
Mietjequote:Op donderdag 30 mei 2013 17:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is iet wat je rustig moet doen , anders krijg je aambeien
laptop op schoot en doorhuntenquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:19 schreef bambino het volgende:
[..]
Mietje
Zitten, persen alsof je zwanger bent, vegen, handen wassen HUNT
He lives in a ananas under the seaquote:
Ok das nog ergerquote:
Voor 20 euro!!!quote:
Zijn dat ook digitale?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:20 schreef bambino het volgende:
[..]
Voor 20 euro!!!
3 pack bij kruidvat is een tientje ofzo toch?
in a ananas yes ?quote:
hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:20 schreef Jimbo het volgende:
ik hoop cod nog een keer komt , dit keer is ie van mij
Ah wist niet eens dat dat er wasquote:
maar het was een CE , dan is t altij goedquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:20 schreef bambino het volgende:
[..]
haha![]()
Het is niet duur, maar ga het toch nooit spelen
Ja? 1DK?quote:
Als je flink in hun gezicht flitst kan je achteraf claimen dat ze gewoon verbaasd waren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:20 schreef essnhills het volgende:
Cameratjes om je verstelde staande gasten op een kiekje te zetten
okquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja? 1DK?
Ik weet dat het pineapple is lol
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je flink in hun gezicht flitst kan je achteraf claimen dat ze gewoon verbaasd waren.
Wat is ananas in het engels?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je flink in hun gezicht flitst kan je achteraf claimen dat ze gewoon verbaasd waren.
Nu een echtequote:Op donderdag 30 mei 2013 17:22 schreef bambino het volgende:
[..]
Wat is ananas in het engels?
A nenes
Annenes
HAHA NEE PINEAPPLE
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:22 schreef bambino het volgende:
[..]
Wat is ananas in het engels?
A nenes
Annenes
HAHA NEE PINEAPPLE
champagneglazenquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Villeroy & Boch 24 delige set kristalglazen; rodewijnglazen, wittewijnglazen, waterglazen en
En wat???
quote:
gladjes hoorquote:
WTFquote:
Zekersquote:
Ja het slaat nergens op.quote:
Wat zei je: you have pine in your appel?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:25 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja het slaat nergens op.
Heb toen in Amerika geprobeerd het te bestellen bij een pizza (Can you put soms ananas on it) en die vrouw zeg dood leuk "it's called pineapple here, but sure".
Ik zat echt te kijken van o_O wat?
Wel tof
quote:
Nee ik liep met me bek vol tanden naar de tafel en bedankte haarquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat zei je: you have pine in your appel?
En als je in niet-Engelstalige landen komt weten ze niet altijd wat Pineapple is, dus dan bestel je bijvoorbeeld ananasjuice, en dat begrijpen ze welquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:25 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja het slaat nergens op.
Heb toen in Amerika geprobeerd het te bestellen bij een pizza (Can you put soms ananas on it) en die vrouw zeg dood leuk "it's called pineapple here, but sure".
Ik zat echt te kijken van o_O wat?
Wel tof
Hehe wel eerlijk dat je dat nu toegeeftquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee ik liep met me bek vol tanden naar de tafel en bedankte haar
Dat had ik in Egypte, ik die vent proberen uit te leggen wat "Pineapple" was.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
En als je in niet-Engelstalige landen komt weten ze niet altijd wat Pineapple is, dus dan bestel je bijvoorbeeld ananasjuice, en dat begrijpen ze wel
Ik was stom verbaasd dat ze het begreepquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe wel eerlijk dat je dat nu toegeeft
Geen pineanas in het logoquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:27 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat had ik in Egypte, ik die vent proberen uit te leggen wat "Pineapple" was.
Dus hij snapt het niet, zeg ik tegen vriend van me die mee was "hij weet niet wat ananas is"
YOU MEAN ANANAS? WE HAVE THAT SIR
24 uur in een stoel zitten op FOK!?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:29 schreef Karina het volgende:
Niks voor FOK!kers ook deze shirts, FOK!kers zijn allemaal slank.
Ja het is echt droogquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Zo hebben wij ook wel eens gezeten ja 'Pineapple juice please' 'Ehm '*vragende blik* 'Ehm, ananasjuice?' "Ah yes' *begrijpende blik*
![]()
Tijdens de reclames van Tour du Jour heb ik geleerd dat er een x aantal Fokkers zijn met ongezonde eetgewoonten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:29 schreef Karina het volgende:
Niks voor FOK!kers ook deze shirts, FOK!kers zijn allemaal slank.
* bambino meldtquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijdens de reclames van Tour du Jour heb ik geleerd dat er een x aantal Fokkers zijn met ongezonde eetgewoonten.
Ik ben onder de indruk van alle ananassen hierquote:
Ok sorry Queen Essquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:34 schreef essnhills het volgende:
Lekker cheatend ook, zo zonder die 10 seconden regel
braafquote:
Purr purrquote:
quote:
quote:
Als je die melding hebt moet je gewoon op enter blijven klikken. Op gegeven moment post die dan en veranderd de melding naar "bericht is leeg" die sluitenquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik moest net zelfs 2x wachtenPosten, posten, melding wegklikken, nogmaals proberen te posten, melding
quote:
Ach, zo gaat het ook bestquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Als je die melding hebt moet je gewoon op enter blijven klikken. Op gegeven moment post die dan en veranderd de melding naar "bericht is leeg" die sluitendan ben je klaar
spammertquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, zo gaat het ook bestZo vaak heb iik niet dat ik 2x die melding krijg
Jaquote:
Jaquote:
NEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Sorry
Zal ik maar weer weggaan dan?
Tuurlijk niet, knap, slank, 30 cm, jeweettoch.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:29 schreef bambino het volgende:
[..]
24 uur in een stoel zitten op FOK!?
Je bedoelt zeker dat ze XXXXL nodig hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |