quote:
Nee ik liep met me bek vol tanden naar de tafel en bedankte haarquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat zei je: you have pine in your appel?
En als je in niet-Engelstalige landen komt weten ze niet altijd wat Pineapple is, dus dan bestel je bijvoorbeeld ananasjuice, en dat begrijpen ze welquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:25 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja het slaat nergens op.
Heb toen in Amerika geprobeerd het te bestellen bij een pizza (Can you put soms ananas on it) en die vrouw zeg dood leuk "it's called pineapple here, but sure".
Ik zat echt te kijken van o_O wat?
Wel tof
Hehe wel eerlijk dat je dat nu toegeeftquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee ik liep met me bek vol tanden naar de tafel en bedankte haar
Dat had ik in Egypte, ik die vent proberen uit te leggen wat "Pineapple" was.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
En als je in niet-Engelstalige landen komt weten ze niet altijd wat Pineapple is, dus dan bestel je bijvoorbeeld ananasjuice, en dat begrijpen ze wel
Ik was stom verbaasd dat ze het begreepquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe wel eerlijk dat je dat nu toegeeft
Geen pineanas in het logoquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:27 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat had ik in Egypte, ik die vent proberen uit te leggen wat "Pineapple" was.
Dus hij snapt het niet, zeg ik tegen vriend van me die mee was "hij weet niet wat ananas is"
YOU MEAN ANANAS? WE HAVE THAT SIR
24 uur in een stoel zitten op FOK!?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:29 schreef Karina het volgende:
Niks voor FOK!kers ook deze shirts, FOK!kers zijn allemaal slank.
Ja het is echt droogquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Zo hebben wij ook wel eens gezeten ja 'Pineapple juice please' 'Ehm '*vragende blik* 'Ehm, ananasjuice?' "Ah yes' *begrijpende blik*
![]()
Tijdens de reclames van Tour du Jour heb ik geleerd dat er een x aantal Fokkers zijn met ongezonde eetgewoonten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:29 schreef Karina het volgende:
Niks voor FOK!kers ook deze shirts, FOK!kers zijn allemaal slank.
* bambino meldtquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijdens de reclames van Tour du Jour heb ik geleerd dat er een x aantal Fokkers zijn met ongezonde eetgewoonten.
Ik ben onder de indruk van alle ananassen hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |