Mijn fiets is nog nooit gestolenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:55 schreef bambino het volgende:
Is je fiets wel eens gestolen? Stomme vraag, natuurlijk is je fiets wel eens gestolen. Heb je hem ooit weer teruggevonden? Alweer zo'n stomme vraag. Natuurlijk heb je hem niet teruggevonden.__!!!
Dan gaat die lekker terugquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou ook wel leuk zijn als in zo'n box alleen zo'n fietsvinder zit
De gestolen fiets van mijn moeder is wel teruggevondenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:55 schreef bambino het volgende:
Is je fiets wel eens gestolen? Stomme vraag, natuurlijk is je fiets wel eens gestolen. Heb je hem ooit weer teruggevonden? Alweer zo'n stomme vraag. Natuurlijk heb je hem niet teruggevonden.__!!!
Mijne welquote:
Nee, ik ben shockingquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De gestolen fiets van mijn moeder is wel teruggevondenShocking.
As I saidquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:57 schreef S95Sedan het volgende:
Als je geen fiets hebt kan die ook niet gestolen worden.
Ik kom niet uit Fryslânquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fryslân Boppe.
Daar heb je dat niet.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:57 schreef S95Sedan het volgende:
Als je geen fiets hebt kan die ook niet gestolen worden.
Ben jij Fries? Wist ik niet eens.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fryslân Boppe.
Daar heb je dat niet.
Zie je toch aan zijn naam? Cambuur4lfquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij Fries? Wist ik niet eens.
Dacht ik effequote:
Nee. Gelukkig niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij Fries? Wist ik niet eens.
West-Friesland is heul wat aars!quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dacht ik effe
[..]
Nee. Gelukkig niet.
HA! Je zei aars!quote:
houd eens op met je reet! tssquote:
schudden met die aarsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |