Ik ben hierrrrrrquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben hierrrrrr
Ik was gaan candy crushen![]()
Verveel me man, val bijna in slaap zoquote:
Pissig zijn over kut verkopers op marktplaats die opeens een ad verwijderen terwijl je die zo op zou halen z,zquote:
marktplaats zijn 80% paupers. Echt irritant.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ragen over kut verkopers op marktplaats die opeens een ad verwijderen terwijl je die zo op zou halen z,z
Heb het gespeeld tot level 5 ofzo toen DELETEquote:
Laatste tijd is het echt erg, laatste maand 5 advertenties gehad waarbij er totaal niet meer gereageerd werd. Gisteren zelfs nog gebeld met die gast voor zn adres voor deze specifiek dan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:11 schreef bambino het volgende:
[..]
marktplaats zijn 80% paupers. Echt irritant.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik had een keer een telefoon te koop, cheap ding htc nog iets.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laatste tijd is het echt erg, laatste maand 5 advertenties gehad waarbij er totaal niet meer gereageerd werd. Gisteren zelfs nog gebeld met die gast voor zn adres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |