Ik ben hierrrrrrquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben hierrrrrr
Ik was gaan candy crushen![]()
Verveel me man, val bijna in slaap zoquote:
Pissig zijn over kut verkopers op marktplaats die opeens een ad verwijderen terwijl je die zo op zou halen z,zquote:
marktplaats zijn 80% paupers. Echt irritant.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ragen over kut verkopers op marktplaats die opeens een ad verwijderen terwijl je die zo op zou halen z,z
Heb het gespeeld tot level 5 ofzo toen DELETEquote:
Laatste tijd is het echt erg, laatste maand 5 advertenties gehad waarbij er totaal niet meer gereageerd werd. Gisteren zelfs nog gebeld met die gast voor zn adres voor deze specifiek dan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:11 schreef bambino het volgende:
[..]
marktplaats zijn 80% paupers. Echt irritant.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik had een keer een telefoon te koop, cheap ding htc nog iets.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laatste tijd is het echt erg, laatste maand 5 advertenties gehad waarbij er totaal niet meer gereageerd werd. Gisteren zelfs nog gebeld met die gast voor zn adres.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik post 5 per dag met uitzondering van huntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Ah nee, mijn gemiddelde is 5, dus ws 1 per dagquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik post 5 per dag met uitzondering van hunt
Watquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik had een keer een telefoon te koop, cheap ding htc nog iets.
Dus zo'n turk komt hier. Ik laat hem zien "ja dit is niet de S maar de V" (bijvoorbeeld)
Dus ik zeg, JA? Dat stond ook in de advertentie, en in de mail, en in de sms en net aan de telefoon???
Ja ik wil de S... hier bied ik maar 50 voor (we hadden deal op 75 geloof ik).
Dus ik zeg ok doei, ben zo weer naar boven gelopen naar me appartement. Kut volk (marktplaats, niet turk)
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah nee, mijn gemiddelde is 5, dus ws 1 per dag
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor als je je gasten wil verwennen
no shit sherlock.. gemm 63 per dag...... IETS hogerquote:
Het is echt te erg voor woorden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat![]()
Ik heb gelukkig alleen nog maar positieve dingen meegemaakt
Lol, ja dat is altijd wel typisch. Zelf gelukkig alsverkoper maar 1x gehad in de 7jaar dat ik daar zit en was ook zoiets, oude nokia waar toen geen bluetooth op zat (Ja dan zoek je de specs even opquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik had een keer een telefoon te koop, cheap ding htc nog iets.
Dus zo'n turk komt hier. Ik laat hem zien "ja dit is niet de S maar de V" (bijvoorbeeld)
Dus ik zeg, JA? Dat stond ook in de advertentie, en in de mail, en in de sms en net aan de telefoon???
Ja ik wil de S... hier bied ik maar 50 voor (we hadden deal op 75 geloof ik).
Dus ik zeg ok doei, ben zo weer naar boven gelopen naar me appartement. Kut volk (marktplaats, niet turk)
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
no shit sherlock.. gemm 63 per dag...... IETS hoger
Watquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Het is echt te erg voor woorden.
Ik had de advertentie al verwijderd, dus krijg ik later email van hem.
Ja advertentie is ook al weg, het was wel de verkeerde blabla.
Dus ik quote hem het mailtje VAN HEM waar instaat dat hij weet welke het is. Geen reply ofcourse...
Ik ben dan ook al lid vanaf 2004quote:
neequote:
heb al aangegeven dat ik het niet ga doen vandaagquote:
hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb al aangegeven dat ik het niet ga doen vandaaghet is me echt mn tijd niet waard vandaag
okquote:
nee was even schijtenquote:
Ik dacht dat alle vrouwen dit mooi vondenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |