Ja vond het ook vreemd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er is vast wel iets te regelen gok ik zo![]()
Wel apart dat je dus met alles mag schieten, maar niet met een handpistooldat is veul kleiner
Telegraaf webshop (quote:
Ben weer thuis, dus je hoeft niet meer op te letten, wel hardstikke bedanktquote:
http://www.ibood.com/nl/n(...)o_en_Parket_borstel/quote:
Waarom heeft de telegraaf een webshopquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Telegraaf webshop () heeft ze ook voor een goede prijs.
Heb hem daar ook vandaan. http://webshop.telegraaf.nl/huishoudelijke-apparaten/stofzuigers1
Hebben ze bijna allemaal tegenwoordig tochquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom heeft de telegraaf een webshop
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:44 schreef bambino het volgende:
[..]
Hebben ze bijna allemaal tegenwoordig toch
Proberen graantje mee te pikken van online winkelen.
Telegraaf, fantastische site man. Daar wordt journalistiek talent een kans gegund.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Telegraaf webshop () heeft ze ook voor een goede prijs.
Heb hem daar ook vandaan. http://webshop.telegraaf.nl/huishoudelijke-apparaten/stofzuigers1
Zul je altijd zienquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:45 schreef Schuimpjes het volgende:
Zit ik sinds 7 uur vanochtend te wachten op een 4 seizoendekbed van Cinderella, ga ik heel even 30 minuten van de computer weg, wat komt er voorbij: Juist een 4 seizoenendekbed van Cinderella..
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:46 schreef essnhills het volgende:
Mooie laptoptas voor bij je bisniz sokken en riem
quote:
Ook al echt ledert! Net als de dubbelzijdige riem!quote:
Het sarcasme droop er wel vanaf hoop ik?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:46 schreef bambino het volgende:
[..]
Tevens past mijn laptop daar niet in 17,3"
Niet genoeg plek voor mijn airbazookaquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:46 schreef essnhills het volgende:
Mooie laptoptas voor bij je bisniz sokken en riem
Dubbelzijdige tas?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook al echt ledert! Net als de dubbelzijdige riem!
Daarom ook dequote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het sarcasme droop er wel vanaf hoop ik?
Tevens hou ik niet van mensen die hun zin niet
Dicota Executive Style leren tas voor laptops van 15.4
Die zit dan ook in de broekzakquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet genoeg plek voor mijn airbazooka
Afschuwelijk, ik loop nog liever met die Cars rugtas rondquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Daarom ook de
Vind het een vreselijk ding
Misschien welquote:
Weet je nog die Camo broek van paar hunts terug? Die had toch 20 zakken ofzoquote:
Unisexquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wel! En anders misschien wel onzijdig
Nuo danquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:48 schreef bambino het volgende:
[..]
Weet je nog die Camo broek van paar hunts terug? Die had toch 20 zakken ofzo
Ohja, die kan er ook nog wel bij, dat lillike unisex horlogequote:
Hoe de hell doe je dat danquote:
Geen ideequote:
Ja, maar ik dacht met producten. Niet je eigen lichaam elektrocuterenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen ideeIk ben raar met alles wat elektrisch is weet je nog
Ik kraak me nek altijdquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat heb ik met m'n nekEcht een kutgevoel.
Nee deze is ook nieuw voor mijquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht met producten. Niet je eigen lichaam elektrocuteren
Hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee deze is ook nieuw voor mij![]()
Ik krijg wel altijd al schokken uit random dingenHet aanrechtblad of de muur bijvoorbeeld
Maar nog nooit van mezelf
Kraken doe ik ook wel eens, maar dat doe ik dan bewust. Al je onbewust een beweging maakt en je krijgt zo'n schok, dan durf daarna niet meer te bewegen..quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:52 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik kraak me nek altijdsommige mensen kijken je dan aan van, WAT DOE JE...
Ja in de 40 boxquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:53 schreef Yngwie het volgende:
Duurt wel lang met die tas.. die moeten ze gewoon in de box proppen
Dat doet m'n vriend ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:52 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik kraak me nek altijdsommige mensen kijken je dan aan van, WAT DOE JE...
Ja ik ook bewust idd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kraken doe ik ook wel eens, maar dat doe ik dan bewust. Al je onbewust een beweging maakt en je krijgt zo'n schok, dan durf daarna niet meer te bewegen..
Unicumquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:53 schreef bambino het volgende:
[..]
Haha
Dood door lichaamselektrocutie, wat een headline
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat doet m'n vriend ookDan zit je in de auto, hij rijdt, iedereen slaapt. Hij 'beweegt' even z'n nek, iedereen gelijk weer wakker
npquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben weer thuis, dus je hoeft niet meer op te letten, wel hardstikke bedankt
Ik ga nu zelf tijdens het eten en zo het weer in de gaten houden.
Nep-Nederlanderquote:
Hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nep-Nederlander
Italiaanse naam, Amerikaans paspoort, geen fiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |