SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 Augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 December 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 Februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / Tan Codes of dergelijke bij de hand (niet nodig indien gebruik wordt gemaakt van paypal)
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top Users in de SC-
Melleyn - Geflipte-Koelkast - Bambino - Karina - Tralalala - Stuart - Speedo-drager - Essnhills - Gekkepoes - Jimbo - Ceviche - Xeor - Pino112 -
BAM ! Dat zijn ze dan, onze doldwaze SC userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
OhNoes - Pimmetje2010 - Che - koekjestrommel1
nizno - Karina - exaCity - Lyza666 - JamFlava - Zosk - Piger - Paxcon
delano.888 - wolfrolf - MarkoAlmelo - junkiexp - Studiotje
RobertNL - Phaelanx_NL - iBenny - Downstar - Maraca - rene90 - Onufriev
CherryLips - EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Guul
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCOp maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
Ik lust geen koffiequote:Op donderdag 30 mei 2013 10:42 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bah, thee.
T'is dat de koffie hier totaal niet te zuipen is(oploskoffie..)
Dramaqueen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:42 schreef Rivvin het volgende:
Kreeg vanochtend een stofje niet uit mn oog en nu ontsteekt t
quote:
Theequote:
young an sweet ooohooquote:
Waterquote:
Lekker met honing juist manquote:
Ik ben een zoetekauwquote:
Ook lekkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ook. In de vorm van een koekje, snoep etc.
wat moet ik nou met 8 witte handdoeken?quote:
..quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat moet ik nou met 8 witte handdoeken?
Douchenquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ik dacht afdrogen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
DouchenEn je kunt gelijk even meekammen
Ook niet die 2 op je borst?quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ik dacht afdrogen.
ik heb niks te kammen, dat weet je toch
die moet je de vrije loop latenquote:
Ik had gisteren 8 grote witte handdoeken gekocht op iBood. Mijn eigen oude handdoeken zijn wel aan vervanging toe. Geen gezeik met kleuren sorteren enzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:
Goed verhaal welquote:
ik heb verder niks wits, en handdoeken zat nogquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:55 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Ik had gisteren 8 grote witte handdoeken gekocht op iBood. Mijn eigen oude handdoeken zijn wel aan vervanging toe. Geen gezeik met kleuren sorteren enzo.
1dagkoopjes is sneller volgens mij , maar wel teogevoegdquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:56 schreef dirkjo het volgende:
Klein beetje spam natuurlijk, maar ik vind dit persoonlijk een behoorlijk handige extensie voor tijdens de hunt![]()
Kan je oa automatisch een tabblad met de bestelpagina laten openen als er bijv. een box voorbij komt
Lol, het ís dat je al 5000 posts heb..quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:56 schreef dirkjo het volgende:
Klein beetje spam natuurlijk, maar ik vind dit persoonlijk een behoorlijk handige extensie voor tijdens de hunt![]()
Kan je oa automatisch een tabblad met de bestelpagina laten openen als er bijv. een box voorbij komt
beetje nutteloos wel in firefoxquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:56 schreef dirkjo het volgende:
Bedankt voor de mededelingquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Kijk die adviesprijzen, haha, om te gieren!
We hebben alle ruimte om dat te controlerenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Kijk die adviesprijzen, haha, om te gieren!
40eur doos, niet boeiendquote:
idem, kreeg geen eens een afbeelding te zien.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:02 schreef T_Fuff het volgende:
IK HAD DE AFBEELDING MAAR IK KLIKTE VERKEERD???
klikte goed maar kreeg 405 foutmeldingquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:02 schreef T_Fuff het volgende:
IK HAD DE AFBEELDING MAAR IK KLIKTE VERKEERD???
Ik wel, maar wat moest ik dan doen, haha? Ik zag van die gekke pixels, ik snel drukken, foutmelding hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
idem, kreeg geen eens een afbeelding te zien.
Ik ook nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
idem, kreeg geen eens een afbeelding te zien.
Nogmaals, i bood is een hoax, die boxen zijn lokkertjes, en iedereen krijgt een foutmelding, wat raar zeg?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klikte goed maar kreeg 405 foutmelding
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:04 schreef MakuMaku het volgende:
Box was niet echt veel afgeprijsd zeg...
Zelfs dat werkte nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:04 schreef T_Fuff het volgende:
O in dat andere kleur vakje klikken zeker, god.
kut adrenaline
Gast, ik heb al eens 3 boxen besteld, m'n vriend vannacht nog 1, nog meer goede verhalen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nogmaals, i bood is een hoax, die boxen zijn lokkertjes, en iedereen krijgt een foutmelding, wat raar zeg?
Vannacht alweer? Of was dat gisteren al?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gast, ik heb al eens 3 boxen besteld, m'n vriend vannacht nog 1, nog meer goede verhalen?
Oh eh,, gister jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vannacht alweer? Of was dat gisteren al?
Zuurpruimquote:WTF is dit nou.
Wil zo’n doos bestellen. Kom ik er met geen mogelijkheid doorheen.
Met belachelijke doorverwijzingen om op een nutteloos plaatje te klikken.
Bij deze zijn jullie een zeer geīnteresseerde klant verloren.
Haha ik geef zelf ook toe dat ik in spam modus zat hequote:
Soms wel soms niet; ligt beetje aan de timingquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:58 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
1dagkoopjes is sneller volgens mij , maar wel teogevoegd
Nou, goed toch, dat wil I Bood juist, dat je blijft kopen omdat het allemaal zo goedkoop is, not..quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gast, ik heb al eens 3 boxen besteld, m'n vriend vannacht nog 1, nog meer goede verhalen?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:06 schreef Rivvin het volgende:
http://nl-nl.forum.ibood.(...)nt-page-35/#comments
lol
Dan koop je toch lekker niks.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou, goed toch, dat wil I Bood juist, dat je blijft kopen omdat het allemaal zo goedkoop is, not..
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou, goed toch, dat wil I Bood juist, dat je blijft kopen omdat het allemaal zo goedkoop is, not..
Ik heb anders behoorlijk winst gemaakt op die boxen, en voor de rest is het een kwestie van nadenken en alleen spul kopen dat je nodig hebt oidquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wel in duopack toch hopelijk?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:08 schreef Haque het volgende:
Deze usb stick vind je iig terug in de box
Ja hč hč, je koopt er ook gelijk 2 hč?quote:
veel inbrekers werken niet overdag neequote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:14 schreef Jimbo het volgende:
pakketje ui china is binnen
(1/12 pakjes
![]()
)
zitterin dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:14 schreef Jimbo het volgende:
(1/12 pakjes
![]()
)
Zal de pakketbezorger blij mee zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:14 schreef Jimbo het volgende:
(1/12 pakjes
![]()
)
Nope. Was aan 't werk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:15 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand de doos? Ik was een dutje doen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:15 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand de doos? Ik was een dutje doen.
als je eens wist hoeveel (internationale) pakketjes er hier dagelijks komen... t lijkt wel een postorder bedrijf hier hahaquote:
Een truiquote:
bahquote:
geilquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb hem gekocht en ga hem plaatsen bij de slaapkamer van myraela
ik wil hem wel maar dan die versie met extra kabels en shitquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:17 schreef T_Fuff het volgende:
100e keer, de twistdock
Vorige x gekocht, past op 2cm na niet in m'n tv-meubel.
Was wel goed kado
niks mis meequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Uit China? Boohhh kinderarbeid joenge.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb hem gekocht en ga hem plaatsen bij de slaapkamer van myraela
gister nog 149quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
van 125 euro naar 5 euro wtf???
Je kan hem volgens mij voor zo'n 30 euro krijgen..quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Haha om te gieren, 125 euro adviesprijsquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en dat niet alleenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
GTODVER LUKT NIET DOOR TE KILLEK
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
5? geloof ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hihaho, ik ben er even.
Hoeveel dozen zijn er al geweest? Iemand iets leuks gescoord?
Die verzendkosten op goedkopere items zijn zo zonde.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kan hem volgens mij voor zo'n 30 euro krijgen..5 euro is wel goedkoop.
quote:
Hoi hoi, in totaal 6 dozen, de laatste 5 mnuten terug ofzo, m'n vriend heeft er 1 van 100 gescoordquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hihaho, ik ben er even.
Hoeveel dozen zijn er al geweest? Iemand iets leuks gescoord?
Voor een tientje blijft hij nog steeds goedkoop. Maar het is inderdaad zonde...quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die verzendkosten op goedkopere items zijn zo zonde.
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is die chat site ook al weer?
Voor sinterklaas?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb dat playstation ding gekocht
Ik heb alleen een PS2 en het was me niet duidelijk wat je aan dat ding had.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb dat playstation ding gekocht
Alleen gekocht omdat hij op marktplaats voor 3x die prijs wordt verkocht, maar ik vrees dat zo wel meer mensen dat ding om die reden heben gekochtquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb alleen een PS2 en het was me niet duidelijk wat je aan dat ding had.
Vorige huntquote:
Pff. Waar je zin aan hebt. Spullen verkopen op MP. Tof.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alleen gekocht omdat hij op marktplaats voor 3x die prijs wordt verkocht, maar ik vrees dat zo wel meer mensen dat ding om die reden heben gekocht
160-delig voor 30 euroquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50087185/
x 150 = 450.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Met die 3 punts vorkquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Haha opeens een enorme toename in die dingen op marktplaats natuurlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alleen gekocht omdat hij op marktplaats voor 3x die prijs wordt verkocht, maar ik vrees dat zo wel meer mensen dat ding om die reden heben gekocht
Ik verkoop bijna alleenmaar op fok eigenlijk, maar ik zet em ook wel ff op MP. Tis weinig werk voor 10 euro of meer verdienstquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Pff. Waar je zin aan hebt. Spullen verkopen op MP. Tof.
Dorpsidioten das de reden dat ik vrijwel alleen nog maar op fok koop en verkoopquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Haha opeens een enorme toename in die dingen op marktplaats natuurlijk.
Krijg je allemaal dorpsidioten aan de lijn.
Echt drama inderdaadquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met die 3 punts vorkDie eten echt voor geen meter, kun je beter met 2 messen gaan eten, dat werkt beter
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Slecht excuus om te zeggen dat je hem voor goedkoop van ibood hebtquote:De Vogel's TwistDock nieuw in de doos. Ik heb hem 1x gebruikt maar ik had toch te weinig ruimte naast mijn tv om de dock netjes neer te zetten.
ik wel, groot gezin.quote:
Daar gaat het niet omquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Best een lelijke zonnebril voor 40 euro
quote:
Playstation docking ding om door te verkopenquote:
Ik wil eigenlijk stiekem nog wel een BG mes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geschikt voor Bear Gryls merkt een sympathieke chatter op.
Waarom denk je dat iBood ze heeft? In de winkels worden ze niet verkochtquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:34 schreef Lyza666 het volgende:
Al dat spul vind ik iedere keer lelijk. Horloges, brillen, oorbellen, tassen.. Heb nog niks gezien dat echt de moeite waard is.
Alleen de zitzak heeft mijn interesse. En dan de dame. Ik heb het gevoel dat die er in de uitverkoop nog wel eens uit kan gaan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:36 schreef OverRated het volgende:
Nog mensen een nacht doorgehaald? Box of zo langs gekomen?
Half uurtje geleden was er een boxquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:36 schreef OverRated het volgende:
Ik ben rond half 4 gaan slapen, even na 8 uur weer wakker geworden. Om kwart voor 4 een box en half uurtje terug ofzo nog 1quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:36 schreef OverRated het volgende:
Als ze die laatste paar niet kunnen slijten, zou dat zeker een optie zijn. Ze zou mij wel over de streep 'trekken' zeg maar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen de zitzak heeft mijn interesse. En dan de dame. Ik heb het gevoel dat die er in de uitverkoop nog wel eens uit kan gaan.
die volgens mij niemand hier te pakken heeft gekregenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Half uurtje geleden was er een box
Nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Half uurtje geleden was er een box
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben rond half 4 gaan slapen, even na 8 uur weer wakker geworden. Om kwart voor 4 een box en half uurtje terug ofzo nog 1
Nopequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die volgens mij niemand hier te pakken heeft gekregen
Ik werd uit mezelf weer wakkerquote:
Zo'n kartonnenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat voor een box hebben jullie het over?
Noob.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen verduisterende gordijnen hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik werd uit mezelf weer wakkerAl te licht in m'n kamer
dat werkt voor mij alleen als het echt volledig afsluitend is, zoals in een dakraam, zo'n schuifgordijntjequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:39 schreef OverRated het volgende:
[..]
Geen verduisterende gordijnen hebben
Een natte doosquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
Ja klopt. Als er een streep licht doorheen komt is het nog steeds irritant. Bij mij is dat niet het geval.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat werkt voor mij alleen als het echt volledig afsluitend is, zoals in een dakraam, zo'n schuifgordijntjeAnders wordt ik er gewoon dwars door heen wakker
Koelbox.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:41 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja klopt. Als er een streep licht doorheen komt is het nog steeds irritant. Bij mij is dat niet het geval.
Zie hier een foto van mijn kamer (met de gordijnen dicht) als bewijs:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:41 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja klopt. Als er een streep licht doorheen komt is het nog steeds irritant. Bij mij is dat niet het geval.
Zie hier een foto van mijn kamer (met de gordijnen dicht) als bewijs:
[ afbeelding ]
Dat is een foutje van de camera denk ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:42 schreef Nizno het volgende:
Ik zie toch echt dat blauwe vn de lucht hoor OR
Liloquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pic van mijn kamer
Ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:43 schreef So_Surreal het volgende:
Maar hebben jullie geen baan, school of een sociaal leven dat jullie de hele nacht door blijven gaan om te blijven kijken naar de troep die voorbij komt___ ?
Cool man!!1 Die krokodilquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pic van mijn kamer
ik ben op mijn werk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:43 schreef So_Surreal het volgende:
Maar hebben jullie geen baan, school of een sociaal leven dat jullie de hele nacht door blijven gaan om te blijven kijken naar de troep die voorbij komt___ ?
Ik werk ja. Dus heb ook niet de hele nacht doorgehaald. Niemand volgens mij afgelopen nacht?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:43 schreef So_Surreal het volgende:
Uni > bijna geen verplichte urenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:43 schreef So_Surreal het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pic van mijn kamer
coole posters.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pic van mijn kamer
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zal je wel geen natuurkunde ofzo doen!
Wijfquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pic van mijn kamer
Arm van een beer volgens mijquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat een soort dildo linksonder?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat een soort dildo linksonder?
179,95 (+5,95)quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:45 schreef essnhills het volgende:
Ik vind ze nog best wel leuk, maar om er nou 180 euro voor neer te tellen
Bah.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal wel een bruine beer zijn.
Ja dat weer. 25 euro had ik er wel voor over gehad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:45 schreef essnhills het volgende:
Meh. Ben er nie kapot van.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:45 schreef essnhills het volgende:
Zo denken er meer, want zo hard loopt ie nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat weer. 25 euro had ik er wel voor over gehad.
Ik vind ze nog best wel leuk, maar om er nou 185,90 voor neer te tellenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind ze nog best wel leuk, maar om er nou 185,90 voor neer te tellen
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat weer. 25 euro had ik er wel voor over gehad.
Ze zijn wel grappig, mooi alle kanten een spotje opquote:
Zeker weten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pic van mijn kamer
Ja, goedgekeurd nu?quote:
Toy Storyquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doen ze ook dvdboxen van leuke series ofzo?
Ik heb The That's 70's Show wel eens voorbij zien komenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dat een serie?quote:
Toy Storyquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die kan je gewoon gratis downloaden hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen leuke series dus.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:49 schreef Dr.Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Ik heb The That's 70's Show wel eens voorbij zien komen.
Die wil ik welquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:49 schreef Dr.Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Ik heb The That's 70's Show wel eens voorbij zien komen.
Als je deze lampies koopt kan je iig zien of ze versteld staan!quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:49 schreef So_Surreal het volgende:
Niemand nog iets leuks gekocht om zijn visite mee versteld te doen staan ?
Dat kun je mij en mijn harde schijf wel vertellen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Die kan je gewoon gratis downloaden hoor
Een fotolijst om je iPhone in te doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:49 schreef So_Surreal het volgende:
Niemand nog iets leuks gekocht om zijn visite mee versteld te doen staan ?
Heb je die gekocht..quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:50 schreef OverRated het volgende:
[..]
Een fotolijst om je iPhone in te doen
Zonde van je geldquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kun je mij en mijn harde schijf wel vertellen.
Maar bepaalde series zou ik wel 'in het echt' willen hebben.
Wel maximaal 5 gasten dan hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als je deze lampies koopt kan je iig zien of ze versteld staan!
doctorandusquote:
quote:
quote:
Ik zeg schoenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:52 schreef OverRated het volgende:
http://tweakers.net/price(...)-phone-8x-blauw.html
Oh das wel leuk!quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:52 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Voor die van mijn vriendin Ria, een voor mezelf en een voor mijn hont rex.
Ik kan hem zelfs aan je verkopen voor 4x zo duurquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.bestekeus.nl/p(...)38504-ref-tweak.html
2x zo duur hier
iMacquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:53 schreef So_Surreal het volgende:
Ok het volgende ga ik kopen, wat het ook is.
Hou ik je aan!quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:53 schreef So_Surreal het volgende:
Hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:53 schreef So_Surreal het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:53 schreef So_Surreal het volgende:
Veel plezier met die maan in je kamerquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:53 schreef So_Surreal het volgende:
Nice, denk ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
PS3 docking station van 125 naar 5 euro
Ik wil die regenboogquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:54 schreef essnhills het volgende:
Weer eens wat anders dan een regenboog
Smoesjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |