40eur doos, niet boeiendquote:
idem, kreeg geen eens een afbeelding te zien.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:02 schreef T_Fuff het volgende:
IK HAD DE AFBEELDING MAAR IK KLIKTE VERKEERD???
klikte goed maar kreeg 405 foutmeldingquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:02 schreef T_Fuff het volgende:
IK HAD DE AFBEELDING MAAR IK KLIKTE VERKEERD???
Ik wel, maar wat moest ik dan doen, haha? Ik zag van die gekke pixels, ik snel drukken, foutmelding hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
idem, kreeg geen eens een afbeelding te zien.
Ik ook nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
idem, kreeg geen eens een afbeelding te zien.
Nogmaals, i bood is een hoax, die boxen zijn lokkertjes, en iedereen krijgt een foutmelding, wat raar zeg?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klikte goed maar kreeg 405 foutmelding
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:04 schreef MakuMaku het volgende:
Box was niet echt veel afgeprijsd zeg...
Zelfs dat werkte nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:04 schreef T_Fuff het volgende:
O in dat andere kleur vakje klikken zeker, god.
kut adrenaline
Gast, ik heb al eens 3 boxen besteld, m'n vriend vannacht nog 1, nog meer goede verhalen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nogmaals, i bood is een hoax, die boxen zijn lokkertjes, en iedereen krijgt een foutmelding, wat raar zeg?
Vannacht alweer? Of was dat gisteren al?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gast, ik heb al eens 3 boxen besteld, m'n vriend vannacht nog 1, nog meer goede verhalen?
Oh eh,, gister jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vannacht alweer? Of was dat gisteren al?
Zuurpruimquote:WTF is dit nou.
Wil zo’n doos bestellen. Kom ik er met geen mogelijkheid doorheen.
Met belachelijke doorverwijzingen om op een nutteloos plaatje te klikken.
Bij deze zijn jullie een zeer geīnteresseerde klant verloren.
Haha ik geef zelf ook toe dat ik in spam modus zat hequote:
Soms wel soms niet; ligt beetje aan de timingquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:58 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
1dagkoopjes is sneller volgens mij , maar wel teogevoegd
Nou, goed toch, dat wil I Bood juist, dat je blijft kopen omdat het allemaal zo goedkoop is, not..quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gast, ik heb al eens 3 boxen besteld, m'n vriend vannacht nog 1, nog meer goede verhalen?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:06 schreef Rivvin het volgende:
http://nl-nl.forum.ibood.(...)nt-page-35/#comments
lol
Dan koop je toch lekker niks.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou, goed toch, dat wil I Bood juist, dat je blijft kopen omdat het allemaal zo goedkoop is, not..
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou, goed toch, dat wil I Bood juist, dat je blijft kopen omdat het allemaal zo goedkoop is, not..
Ik heb anders behoorlijk winst gemaakt op die boxen, en voor de rest is het een kwestie van nadenken en alleen spul kopen dat je nodig hebt oidquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wel in duopack toch hopelijk?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:08 schreef Haque het volgende:
Deze usb stick vind je iig terug in de box
Ja hč hč, je koopt er ook gelijk 2 hč?quote:
veel inbrekers werken niet overdag neequote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:14 schreef Jimbo het volgende:
pakketje ui china is binnen
(1/12 pakjes
![]()
)
zitterin dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:14 schreef Jimbo het volgende:
pakketje ui china is binnen
(1/12 pakjes
![]()