Douchenquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat moet ik nou met 8 witte handdoeken?
oh ik dacht afdrogen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
DouchenEn je kunt gelijk even meekammen
Ook niet die 2 op je borst?quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ik dacht afdrogen.
ik heb niks te kammen, dat weet je toch
die moet je de vrije loop latenquote:
Ik had gisteren 8 grote witte handdoeken gekocht op iBood. Mijn eigen oude handdoeken zijn wel aan vervanging toe. Geen gezeik met kleuren sorteren enzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat moet ik nou met 8 witte handdoeken?
quote:
Goed verhaal welquote:
ik heb verder niks wits, en handdoeken zat nogquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:55 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Ik had gisteren 8 grote witte handdoeken gekocht op iBood. Mijn eigen oude handdoeken zijn wel aan vervanging toe. Geen gezeik met kleuren sorteren enzo.
1dagkoopjes is sneller volgens mij , maar wel teogevoegdquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:56 schreef dirkjo het volgende:
Klein beetje spam natuurlijk, maar ik vind dit persoonlijk een behoorlijk handige extensie voor tijdens de hunt![]()
Kan je oa automatisch een tabblad met de bestelpagina laten openen als er bijv. een box voorbij komt
Lol, het ís dat je al 5000 posts heb..quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:56 schreef dirkjo het volgende:
Klein beetje spam natuurlijk, maar ik vind dit persoonlijk een behoorlijk handige extensie voor tijdens de hunt![]()
Kan je oa automatisch een tabblad met de bestelpagina laten openen als er bijv. een box voorbij komt
beetje nutteloos wel in firefoxquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:56 schreef dirkjo het volgende:
Bedankt voor de mededelingquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Kijk die adviesprijzen, haha, om te gieren!
We hebben alle ruimte om dat te controlerenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Kijk die adviesprijzen, haha, om te gieren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |