Dorpsidioten das de reden dat ik vrijwel alleen nog maar op fok koop en verkoopquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Haha opeens een enorme toename in die dingen op marktplaats natuurlijk.
Krijg je allemaal dorpsidioten aan de lijn.
Echt drama inderdaadquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met die 3 punts vorkDie eten echt voor geen meter, kun je beter met 2 messen gaan eten, dat werkt beter
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50087185/
Slecht excuus om te zeggen dat je hem voor goedkoop van ibood hebtquote:De Vogel's TwistDock nieuw in de doos. Ik heb hem 1x gebruikt maar ik had toch te weinig ruimte naast mijn tv om de dock netjes neer te zetten.
ik wel, groot gezin.quote:
Daar gaat het niet omquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Best een lelijke zonnebril voor 40 euro
quote:
Playstation docking ding om door te verkopenquote:
Ik wil eigenlijk stiekem nog wel een BG mes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geschikt voor Bear Gryls merkt een sympathieke chatter op.
Waarom denk je dat iBood ze heeft? In de winkels worden ze niet verkochtquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:34 schreef Lyza666 het volgende:
Al dat spul vind ik iedere keer lelijk. Horloges, brillen, oorbellen, tassen.. Heb nog niks gezien dat echt de moeite waard is.
Alleen de zitzak heeft mijn interesse. En dan de dame. Ik heb het gevoel dat die er in de uitverkoop nog wel eens uit kan gaan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:36 schreef OverRated het volgende:
Nog mensen een nacht doorgehaald? Box of zo langs gekomen?
Half uurtje geleden was er een boxquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:36 schreef OverRated het volgende:
Ik ben rond half 4 gaan slapen, even na 8 uur weer wakker geworden. Om kwart voor 4 een box en half uurtje terug ofzo nog 1quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:36 schreef OverRated het volgende:
Als ze die laatste paar niet kunnen slijten, zou dat zeker een optie zijn. Ze zou mij wel over de streep 'trekken' zeg maar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen de zitzak heeft mijn interesse. En dan de dame. Ik heb het gevoel dat die er in de uitverkoop nog wel eens uit kan gaan.
die volgens mij niemand hier te pakken heeft gekregenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Half uurtje geleden was er een box
Nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Half uurtje geleden was er een box
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben rond half 4 gaan slapen, even na 8 uur weer wakker geworden. Om kwart voor 4 een box en half uurtje terug ofzo nog 1
Nopequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die volgens mij niemand hier te pakken heeft gekregen
Ik werd uit mezelf weer wakkerquote:
Zo'n kartonnenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat voor een box hebben jullie het over?
Noob.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen verduisterende gordijnen hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik werd uit mezelf weer wakkerAl te licht in m'n kamer
dat werkt voor mij alleen als het echt volledig afsluitend is, zoals in een dakraam, zo'n schuifgordijntjequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:39 schreef OverRated het volgende:
[..]
Geen verduisterende gordijnen hebben
Een natte doosquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
Ja klopt. Als er een streep licht doorheen komt is het nog steeds irritant. Bij mij is dat niet het geval.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat werkt voor mij alleen als het echt volledig afsluitend is, zoals in een dakraam, zo'n schuifgordijntjeAnders wordt ik er gewoon dwars door heen wakker
Koelbox.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:41 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja klopt. Als er een streep licht doorheen komt is het nog steeds irritant. Bij mij is dat niet het geval.
Zie hier een foto van mijn kamer (met de gordijnen dicht) als bewijs:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:41 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja klopt. Als er een streep licht doorheen komt is het nog steeds irritant. Bij mij is dat niet het geval.
Zie hier een foto van mijn kamer (met de gordijnen dicht) als bewijs:
[ afbeelding ]
Dat is een foutje van de camera denk ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:42 schreef Nizno het volgende:
Ik zie toch echt dat blauwe vn de lucht hoor OR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |