Zo'n kartonnenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat voor een box hebben jullie het over?
Noob.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen verduisterende gordijnen hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik werd uit mezelf weer wakkerAl te licht in m'n kamer
dat werkt voor mij alleen als het echt volledig afsluitend is, zoals in een dakraam, zo'n schuifgordijntjequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:39 schreef OverRated het volgende:
[..]
Geen verduisterende gordijnen hebben
Een natte doosquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
Ja klopt. Als er een streep licht doorheen komt is het nog steeds irritant. Bij mij is dat niet het geval.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat werkt voor mij alleen als het echt volledig afsluitend is, zoals in een dakraam, zo'n schuifgordijntjeAnders wordt ik er gewoon dwars door heen wakker
Koelbox.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:41 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja klopt. Als er een streep licht doorheen komt is het nog steeds irritant. Bij mij is dat niet het geval.
Zie hier een foto van mijn kamer (met de gordijnen dicht) als bewijs:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:41 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja klopt. Als er een streep licht doorheen komt is het nog steeds irritant. Bij mij is dat niet het geval.
Zie hier een foto van mijn kamer (met de gordijnen dicht) als bewijs:
[ afbeelding ]
Dat is een foutje van de camera denk ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:42 schreef Nizno het volgende:
Ik zie toch echt dat blauwe vn de lucht hoor OR
Liloquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pic van mijn kamer
Ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:43 schreef So_Surreal het volgende:
Maar hebben jullie geen baan, school of een sociaal leven dat jullie de hele nacht door blijven gaan om te blijven kijken naar de troep die voorbij komt___ ?
Cool man!!1 Die krokodilquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pic van mijn kamer
ik ben op mijn werk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:43 schreef So_Surreal het volgende:
Maar hebben jullie geen baan, school of een sociaal leven dat jullie de hele nacht door blijven gaan om te blijven kijken naar de troep die voorbij komt___ ?
Ik werk ja. Dus heb ook niet de hele nacht doorgehaald. Niemand volgens mij afgelopen nacht?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:43 schreef So_Surreal het volgende:
Uni > bijna geen verplichte urenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:43 schreef So_Surreal het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pic van mijn kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |