arbo stoeltjesquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:29 schreef Karina het volgende:
voor hier op kantoor zou de stoel wel lekker zijn, de stoelen die we hier hebben zijn echt kut.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:31 schreef Lyza666 het volgende:
Over vibo's gesproken:
"Verder heeft de vibrerende massage in het zitvlak maar liefst drie intensiteitniveaus."
hihi jullie glijden dalijk van die stoel ghekquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:31 schreef Lyza666 het volgende:
Over vibo's gesproken:
"Verder heeft de vibrerende massage in het zitvlak maar liefst drie intensiteitniveaus."
Nee, nu sla je weer te ver door.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:31 schreef Karina het volgende:
[..]Ja dat is wel een goede en een mooie laptop of tablet naar keuze
met ee ntablet kan je niet moddenquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:31 schreef Karina het volgende:
[..]Ja dat is wel een goede en een mooie laptop of tablet naar keuze
Lekkah tog jonguh.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi jullie glijden dalijk van die stoel ghek
Ik ook denk ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi jullie glijden dalijk van die stoel ghek
quote:
een zweetspleet telt nietquote:
Heb geen klanten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ga je een klant hebben, glijd ie uit over je slakkenspoor![]()
Interesseert me wel, maar het is een marginaal verschil en uiteindelijk is de bron van je geluid het belangrijkste. Ik stream hier thuis via airplay op xbmc mijn muziek, 320kbps, dat is misschien wel hoge kwaliteit mp3, maar het stelt natuurlijk niks voorquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik moet zeggen, veel mensen (waaronder ikzelf) merken het verschil toch niet
Ik weet het niet,maar audio interesseert me nooit zoveel, als het maar niet kraakt of trilt
Bah, thee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:41 schreef essnhills het volgende:
Zo maar eens een kopje verse groene theeKijken of ik wat wakkerder wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |