SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 Augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 December 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 Februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / Tan Codes of dergelijke bij de hand (niet nodig indien gebruik wordt gemaakt van paypal)
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top Users in de SC-
Melleyn - Geflipte-Koelkast - Bambino - Karina - Tralalala - Stuart - Speedo-drager - Essnhills - Gekkepoes - Jimbo - Ceviche - Xeor - Pino112 -
BAM ! Dat zijn ze dan, onze doldwaze SC userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
OhNoes - Pimmetje2010 - Che - koekjestrommel1
nizno - Karina - exaCity - Lyza666 - JamFlava - Zosk - Piger - Paxcon
delano.888 - wolfrolf - MarkoAlmelo - junkiexp - Studiotje
RobertNL - Phaelanx_NL - iBenny - Downstar - Maraca - rene90 - Onufriev
CherryLips - EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Guul
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
Degene die hem dicht gooit opent hem ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:07 schreef Rivvin het volgende:
Hoe werken de regels mbt topics hier? ( serieus )
Normaal degene die last post maakt opent nieuw deel, geef ze de tijd, als er na een x aantal minuten zeg minuutje of 10 nog niets is open je het volgende deel en bedenk je een TT.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:07 schreef Rivvin het volgende:
Er zijn een paar die kinderachtig zijn en topics kapen, maar gewoon Lapo heeft nieuw deel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:07 schreef Rivvin het volgende:
Dat staat er bij iedereen..quote:
10 minuten. Eerder 10 seconden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Normaal degene die last post maakt opent nieuw deel, geef ze de tijd, als er na een x aantal minuten zeg minuutje of 10 nog niets is open je het volgende deel en bedenk je een TT.
En dat vind ik kinderachtigquote:
Dat probeerde ik, maar hij werd alweer gekaaptquote:
Is het ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat vind ik kinderachtigDat we snel door willen posten snap ik, maar een half minuutje wachten kan echt wel
En kijken wie het 'snelst' een nieuw topic heeft gekaaptquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het ookmaar ja ongeduldjes en mensen die het leuk vinden om het nieuwe topic te openen, wat ik nooit begrepen heb, die topics zitten toch meestal heel snel al weer vol..
Jij was toch eten halen?quote:
Of TopiekKaapquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:13 schreef essnhills het volgende:
Maar lief Karientjuh, kun je de TT anders veranderen in iets toepasselijkers zoals 'Zonder pauze verder aan dag 2' ofzo?
Doe dan TopiqueKaapquote:
Ja, wil je? Ik weet wel een aanbieding voor een heel mooi machientje daarvoor. Kost maar 300 + 9 euro verzendkostenquote:
Donequote:Op donderdag 30 mei 2013 09:13 schreef essnhills het volgende:
Maar lief Karientjuh, kun je de TT anders veranderen in iets toepasselijkers zoals 'Zonder pauze verder aan dag 2' ofzo?
Jij bent niet goed wijsquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:17 schreef Jimbo het volgende:
Goedemorgen volluk. Lekker geslapen allemaal? Io wel man, was kapot! Hihaho
Kan jij nog wel kijken dan manquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:17 schreef Jimbo het volgende:
Goedemorgen volluk. Lekker geslapen allemaal? Io wel man, was kapot! Hihaho
Neuh, ben tevreden met mijn Dolce Gustoquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, wil je? Ik weet wel een aanbieding voor een heel mooi machientje daarvoor. Kost maar 300 + 9 euro verzendkostenGeen geld toch?
dankjequote:
Je was nu toch al te laat geweestquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Neuh, ben tevreden met mijn Dolce Gusto
Je kan weer dingen kopen jaquote:
alles goed hier. Nog wel een beetje moe, maar ach klagen is voor homosquote:
iets over 4ren geloof ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan weer dingen kopen jaMaar er zit evengoed wel wat vaart achter nog
Hoe laat ben je nou uiteindelijk echt gaan slapen?
Maarreh heb je nou eigenlijk iets gekocht?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alles goed hier. Nog wel een beetje moe, maar ach klagen is voor homos
okquote:
Rond kwart voor 4 ofzo, vriend had no luck, daarna niks meer geweestquote:
ja die kussens en een giga snijplank. Daarna was veel meuk die ik wou maar het werd weggescriptquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Maarreh heb je nou eigenlijk iets gekocht?
Wat moet je doen om dat ding zo snel te bemachtigen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rond kwart voor 4 ofzo, vriend had no luck, daarna niks meer geweest
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:19 schreef Rivvin het volgende:
ik heb nog nooit een box gezien en dacht dat dit er 1 was
die waas 40eur en binnen 3 sec weg hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik ga vandaag voor de kussensquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja die kussens en een giga snijplank. Daarna was veel meuk die ik wou maar het werd weggescript
En jij?
Dat tosti-ijzer lijkt me wel wat, kostatquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ga vandaag voor de kussensja of het spongebob tostiijzer natuurlijk.
Ahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
een luxe kussen hoes sie op een ingepakte box lijktquote:
Ik dacht al dat we de ibood box haddenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een luxe kussen hoes sie op een ingepakte box lijkt
pfoe toch blij dat ik ben gaan pitten dan, laatste uurtje was wel worstelenm...maarja ik was dan ook al sinds 2dagen geleden sinds 6uur wakkerquote:
Ingelogd zijn, gegevens ingevuld hebben, klaar zitten, geluk hebben de juiste server toegewezen te hebben gekregen en klik --> klik --> klik --> klik --> klik --> ? --> betaalscherm --> profitquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat moet je doen om dat ding zo snel te bemachtigen?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik dacht al dat we de ibood box hadden
quote:
En de dora MP3 speler natuurlijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ga vandaag voor de kussensja of het spongebob tostiijzer natuurlijk.
Ik las dat je gewoon topics bent gaan maken met alleen nummertjesquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pfoe toch blij dat ik ben gaan pitten dan, laatste uurtje was wel worstelenm...maarja ik was dan ook al sinds 2dagen geleden sinds 6uur wakker
Trustequote:Op donderdag 30 mei 2013 09:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
AhaWeer geen box voor mij dus
Naja. Ik ga maar verder slapen.
Wutquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pfoe toch blij dat ik ben gaan pitten dan, laatste uurtje was wel worstelenm...maarja ik was dan ook al sinds 2dagen geleden sinds 6uur wakker
Zal niet zoveel zijn, 20 euro of zo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat tosti-ijzer lijkt me wel wat, kostat?
reken maar uit :pquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WutHoeveel uurtjes was je wakker?
Ze bereiden ons alsvast voorquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die vorige was ook een box, en nu weer een box, ze naaien ons
Alleen maar boxen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die vorige was ook een box, en nu weer een box, ze naaien ons
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:26 schreef Karina het volgende:
Net als altijd zie ik dingen waarvan ik denk: oh best leuk, maar te duur.
Dingen die 'best leuk' zijn zijn meestal niet het geld waardquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:26 schreef Karina het volgende:
Die wekker/klok is wel tof, alleen jammer dat het een witte is..quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:26 schreef Karina het volgende:
Wit staat juist wel leuk bij mijn inrichtingquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Die wekker/klok is wel tof, alleen jammer dat het een witte is..
Zelfs dan... ik heb een prima wekker van 3 euroquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:27 schreef essnhills het volgende:
Deze bijvoorbeeld was veel verleidelijker geweest met nog een 10tje eraf
Nou zo een klok is toch best grappig? Voor een tientje.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dingen die 'best leuk' zijn zijn meestal niet het geld waard
Ik vind het ook gewoon een mooie klokquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zelfs dan... ik heb een prima wekker van 3 euro
Met 10 euro dr af is die 20quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou zo een klok is toch best grappig? Voor een tientje.
Nee ik wil er een tientje voor betalen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met 10 euro dr af is die 20
Ik zei ook 'verleidelijker'quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met 10 euro dr af is die 20
Dat ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon een mooie klokEn ik heb nog nergens een klok staan op m'n kamer. Gebruik nu m'n laptop of telefoon als tijdsindicator
Koopje iddquote:
Ik heb veel rood en wit op m'n kamerquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat ja.
Al pasty wit totaal niet bij mij..
Huisvrouwen hebben geen werk en slapen dus nogquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:32 schreef essnhills het volgende:
Ibood heeft hiervoor niet de juiste klantenkring vermoed ik..
BIj mij is het nu nog een mengelmoesje, maar ben nogal van het onbehandelde hout.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb veel rood en wit op m'n kamer
Ik heb ook random andere kleuren erin hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
BIj mij is het nu nog een mengelmoesje, maar ben nogal van het onbehandelde hout.
Wel een fancy boodschappentasquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:34 schreef Karina het volgende:
Michael Kors weer ... raakt hij zeker aan de straatstenen niet kwijt die zooi,.
uiteraard, dingen waren hip ooit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:37 schreef Karina het volgende:
van die lampen hebben ze er ook een miljoen op voorraad he
dingen blijven dan ook baasquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die tablets gaan dan wel weer snel
Het valt eigenlijk wel mee hoe vaak ze deze hunt voorbij komenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:37 schreef Karina het volgende:
van die lampen hebben ze er ook een miljoen op voorraad he
Oh gistermorgen echt een paar keer gezien, binnen een uur zelfs.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het valt eigenlijk wel mee hoe vaak ze deze hunt voorbij komen
doe dan alvast een lamp ' kopen 'quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die tablet ging zo snel dat zou ik nooit kunnen bijbenen. je moet toch naar het betaalgedeelte voordat het is uitverkocht?
Ik moet daarvoor nog vanalles invullen
Paypal is dan wel het handigst.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die tablet ging zo snel dat zou ik nooit kunnen bijbenen. je moet toch naar het betaalgedeelte voordat het is uitverkocht?
Je moet ook wel je gegevens al ingevuld hebben en opgeslagen, vooral als je mee wilt doen voor de populairdere aanbiedingenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was al een tijdje half op zoek naar een nieuwe. De oude is verpest in de vaatwasser. Deze kan erin, dus dat is een plus en verder is dit wel een type dat ik prettig vind. Bijv. zonder losse onderdeeltjes, makkelijk even te ontdoen van knoflookresten.quote:
paypal kan niet meer...quote:
Er gaan nu echt uren voorbij waarin hij niet langs komt, vorige keren kwam ie minstens 1x per uur, vaak nog wel vakerquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh gistermorgen echt een paar keer gezien, binnen een uur zelfs.
Paypal gebruiken ze niet meerquote:
geen idee, kijk even bij 1dags koopjesi n de historyquote:
heb ik nu gedaan, maar hij ging gewoon weg toen ik verder deedquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doe dan alvast een lamp ' kopen '
gewoon als je naar ideal gaat hem annuleren, maar dan staan je gegevens er wel alvast
dat kan idd heel goedquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb ik nu gedaan, maar hij ging gewoon weg toen ik verder deedWaarschijlijk omdat het volgende product er al is
we kunnen wel een dealtje sluitenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wat stom... dan kan ik helemaal niks bestellen nu want ik heb mijn e-reader niet bij me
Deal. Mocht de spongebob voorbijkomenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:43 schreef Jimbo het volgende:
w
[..]
we kunnen wel een dealtje sluiten
bestel ik het betaal jij het aan mij vanavond
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wat stom... dan kan ik helemaal niks bestellen nu want ik heb mijn e-reader niet bij me
Of de kussensquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Deal. Mocht de spongebob voorbijkomen
okquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Deal. Mocht de spongebob voorbijkomen
Een NAS uiteraardquote:
Had ik je net al verteld schat, ik denk iets van 20 euro of zoquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat kost spongebob tosti-ijzer?
Daar waren 2 hunts terug problemen mee ofzo geloof ik, ik weet niet meer wat er aan de hand was, maar Ibood en paypal zijn geen 'pals' meer om het zo maar te noemenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik was gewoon in de veronderstelling dat je nog met paypal kon betalen...
Ja! Helemaal blut en alles!quote:
vorige keer 12exquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik je net al verteld schat, ik denk iets van 20 euro of zo
nee, wel veel gepostquote:
Hmm prijzig, dat kan wel goedkoperquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik je net al verteld schat, ik denk iets van 20 euro of zo
lekker geneukt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:48 schreef Jimbo het volgende:
ik ben wel blij dat ik gister avond geen kut gemist heb
Ik zie net hierboven, 12 euro, nou ja met verzenden kom je dan wel rond de 20 uit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hmm prijzig, dat kan wel goedkoperx
mwha lafjes tegenaan gehangenquote:
.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie net hierboven, 12 euro, nou ja met verzenden kom je dan wel rond de 20 uit.
Volgens mij was die bij ibood voor 1 tosti. Net als de Dora.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
.
hier heb je hem ook nog
[ afbeelding ]
Blijven kopen dan, neem extra hypotheekquote:
dan is deze beterquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij was die bij ibood voor 1 tosti. Net als de Dora.
Goed ideequote:Op donderdag 30 mei 2013 09:51 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Blijven kopen dan, neem extra hypotheek
maar dat eet zo langzaamquote:
ja zit SSL opquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:57 schreef Rivvin het volgende:
Zodra je in het betaalscherm bent van je bank ben je toch veilig?
van wie ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Krijgen jullie ook plotseling een DM
deze nietquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:58 schreef Rivvin het volgende:
Iemand op het ibood forum:
# Bericht: 30-05-2013 09:57
Lekkere aanbieding net die Hugo boss, heb ik gekocht en zie nu dat ik daar letterlijk 1 euro voordeel mee heb behaald.
Nee, waarvan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:58 schreef Rivvin het volgende:
Lekkere aanbieding net die Hugo boss, heb ik gekocht en zie nu dat ik daar letterlijk 1 euro voordeel mee heb behaald.
dan DM je het mequote:Op donderdag 30 mei 2013 09:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je mag niks zeggen over DMs toch
Nee? Als het spam is even melden hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
voordeel is voordeel, niet zeikenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:58 schreef Rivvin het volgende:
teaserquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je mag niks zeggen over DMs toch
dan stop je de andere in je handtas voor onderwegquote:
gozertquote:
Dan wordt mijn MK tas viesquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan stop je de andere in je handtas voor onderweg![]()
doe je er iets omheenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan stop je de andere in je handtas voor onderweg![]()
Moet ik nóg een tas kopen zekerquote:
Zekersquote:
ook niet onder rembours?quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:01 schreef gianni61 het volgende:
ik kijk ook even mee. al kan ik hier toch niks kopen op het werk
dat zou wel kunnen ja. maar dat kost extra zeker?quote:
Dat is het ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:03 schreef Crutch het volgende:
Ik heb niet zoveel huntervaring, maar ik vind het maar matig allemaal.
Dik relaxed om onderweg eten te hebbenquote:
geld zat jij als studentquote:
quote:
rembours kost altijd extraquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zou wel kunnen ja. maar dat kost extra zeker?
hij is matig ja, maar gelukkig zit je hier met de bijna leukste groep fokkersquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:03 schreef Crutch het volgende:
Ik heb niet zoveel huntervaring, maar ik vind het maar matig allemaal.
Kouwe tosti;s vind ik vies.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dik relaxed om onderweg eten te hebben![]()
jammer dat kaas-salami tosti's zo gaan zweten alleen
[..]
geld zat jij als student
Uiteraardquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dik relaxed om onderweg eten te hebben![]()
jammer dat kaas-salami tosti's zo gaan zweten alleen
[..]
geld zat jij als student
nee, kan nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zou wel kunnen ja. maar dat kost extra zeker?
je bent te liefquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
rembours kost altijd extraMaar eventueel kan ik het wel even voor je kopen, mits je het dan vanavond direct overmaakt
zijn ze vaak ookquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiteraard
en kaas salami tostis zijn
nee jij ben...laat maarquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]het is dat ik geen kaas heb maar ik zou ze bijna maken
lang leven de schimmelfamilie die het voor me verpest heeft![]()
!
quote:
Laat ik nou denken dat je dat van heeel andere dingen krijgt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:05 schreef essnhills het volgende:
[..]Kreeg je een schimmelinfectie van kaas?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:05 schreef essnhills het volgende:
[..]Kreeg je een schimmelinfectie van kaas?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Laat ik nou denken dat je dat van heeel andere dingen krijgt.
quote:
vertelquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Laat ik nou denken dat je dat van heeel andere dingen krijgt.
wat noem je te duur?quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:05 schreef essnhills het volgende:
Het moet alleen niet te duur zijn hoor beerZo veel geld heb ik niet
![]()
100 wordt al eens watquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan nevermind, dingen onder de 100 vind ik niet snel de moeite om op ibood te kopen
dan maar in de dmquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Is voor boven de 18Volgens mij zitten hier jongere gassies.
Hehe je weet best wat ik bedoel, beetje seksen dan kun je het ook krijgen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan maar in de dm
(ik wou zeggen met fotos..maar laat die maar achterwegen)
Vreemd welquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:11 schreef Jimbo het volgende:
ok ik heb net besloten niet voor de 1908 te gaan vandaag![]()
echt geen zin meer in haha
natuurlijk weet ik datquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe je weet best wat ik bedoel, beetje seksen dan kun je het ook krijgen.
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
natuurlijk weet ik dat
maar dit is leuker zo
2.1 setje wil ik wel hebben, maar dit is me iets tequote:
heb al jaren die van logitech, super dingquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2.1 setje wil ik wel hebben, maar dit is me iets te
wij moeten vrienden wordenquote:
Prima voor gemiddelde mens en voor de prijsquote:
Haha ja hij gaat me wel betalen denk ikquote:
denk jequote:Op donderdag 30 mei 2013 10:20 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Haha ja hij gaat me wel betalen denk ik
psst, bitjes kopenquote:
Wil ik wel maar er komen alleen veel te dure dingen langsquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:15 schreef Karina het volgende:
Boxen heb ik niet zoveel mee/aan. Staat alleen maar in de weg.
Die boston acoustics kopen als ze langskomen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wil ik wel maar er komen alleen veel te dure dingen langs
ooit een vibo in de mond genomen? als dat ding aan staat trillen je tanden eruit gek:Dquote:
de bitjes ?;(quote:
Ach ik heb nu ook al super lang een Z2300 setje in de woonkamer staan, kunnen ook een upgrade gebruikenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:25 schreef Lyza666 het volgende:
Môgguh. Ik kijk af en toe even mee vanaf m'n werk. Iets kopen zal lastig zijn met m'n pc uit het jaar 0
Ik heb helemaal geen viboquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ooit een vibo in de mond genomen? als dat ding aan staat trillen je tanden eruit gek:D
die logitech setjes blijven geweldigquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:26 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ach ik heb nu ook al super lang een Z2300 setje in de woonkamer staan, kunnen ook een upgrade gebruiken
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen viboDus kan ik dat ook niet proberen.
Klopt, zeker als je niets beter hebt gehad, ik denk dat ik wat ga beleven als ik overstap op een goede receiver met kwaliteitboxen. Mocht ik dat ooit doen.quote:
zie sig, was dichtbij de 3kquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:26 schreef T_Fuff het volgende:
Jimbo, had je de 3k nog gered overigens. En heb je cht nog niks gekocht?
wil niet weten hoe jij dit weetquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ooit een vibo in de mond genomen? als dat ding aan staat trillen je tanden eruit gek:D
ik moet zeggen, veel mensen (waaronder ikzelf) merken het verschil toch nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:27 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Klopt, zeker als je niets beter hebt gehad, ik denk dat ik wat ga beleven als ik overstap op een goede receiver met kwaliteitboxen. Mocht ik dat ooit doen.
quote:
Lekker gemasseerd wordenquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:28 schreef Lyza666 het volgende:
Oooh die stoel wil ik wel. NU. HIER. En niet over 3 weken pas.
Dus skip.
Ik vind dat elke mod zo'n stoel hoort te krijgen van FOK.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:29 schreef Karina het volgende:
voor hier op kantoor zou de stoel wel lekker zijn, de stoelen die we hier hebben zijn echt kut.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind dat elke mod zo'n stoel hoort te krijgen van FOK.
arbo stoeltjesquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:29 schreef Karina het volgende:
voor hier op kantoor zou de stoel wel lekker zijn, de stoelen die we hier hebben zijn echt kut.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:31 schreef Lyza666 het volgende:
Over vibo's gesproken:
"Verder heeft de vibrerende massage in het zitvlak maar liefst drie intensiteitniveaus."
hihi jullie glijden dalijk van die stoel ghekquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:31 schreef Lyza666 het volgende:
Over vibo's gesproken:
"Verder heeft de vibrerende massage in het zitvlak maar liefst drie intensiteitniveaus."
Nee, nu sla je weer te ver door.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:31 schreef Karina het volgende:
[..]Ja dat is wel een goede en een mooie laptop of tablet naar keuze
met ee ntablet kan je niet moddenquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:31 schreef Karina het volgende:
[..]Ja dat is wel een goede en een mooie laptop of tablet naar keuze
Lekkah tog jonguh.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi jullie glijden dalijk van die stoel ghek
Ik ook denk ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi jullie glijden dalijk van die stoel ghek
quote:
een zweetspleet telt nietquote:
Heb geen klanten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ga je een klant hebben, glijd ie uit over je slakkenspoor![]()
Interesseert me wel, maar het is een marginaal verschil en uiteindelijk is de bron van je geluid het belangrijkste. Ik stream hier thuis via airplay op xbmc mijn muziek, 320kbps, dat is misschien wel hoge kwaliteit mp3, maar het stelt natuurlijk niks voorquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik moet zeggen, veel mensen (waaronder ikzelf) merken het verschil toch niet
Ik weet het niet,maar audio interesseert me nooit zoveel, als het maar niet kraakt of trilt
Bah, thee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:41 schreef essnhills het volgende:
Zo maar eens een kopje verse groene theeKijken of ik wat wakkerder wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |