Huisvrouwen hebben geen werk en slapen dus nogquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:32 schreef essnhills het volgende:
Ibood heeft hiervoor niet de juiste klantenkring vermoed ik..
BIj mij is het nu nog een mengelmoesje, maar ben nogal van het onbehandelde hout.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb veel rood en wit op m'n kamer
Ik heb ook random andere kleuren erin hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
BIj mij is het nu nog een mengelmoesje, maar ben nogal van het onbehandelde hout.
Wel een fancy boodschappentasquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:34 schreef Karina het volgende:
Michael Kors weer ... raakt hij zeker aan de straatstenen niet kwijt die zooi,.
uiteraard, dingen waren hip ooit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:37 schreef Karina het volgende:
van die lampen hebben ze er ook een miljoen op voorraad he
dingen blijven dan ook baasquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die tablets gaan dan wel weer snel
Het valt eigenlijk wel mee hoe vaak ze deze hunt voorbij komenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:37 schreef Karina het volgende:
van die lampen hebben ze er ook een miljoen op voorraad he
Oh gistermorgen echt een paar keer gezien, binnen een uur zelfs.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het valt eigenlijk wel mee hoe vaak ze deze hunt voorbij komen
doe dan alvast een lamp ' kopen 'quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die tablet ging zo snel dat zou ik nooit kunnen bijbenen. je moet toch naar het betaalgedeelte voordat het is uitverkocht?
Ik moet daarvoor nog vanalles invullen
Paypal is dan wel het handigst.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die tablet ging zo snel dat zou ik nooit kunnen bijbenen. je moet toch naar het betaalgedeelte voordat het is uitverkocht?
Je moet ook wel je gegevens al ingevuld hebben en opgeslagen, vooral als je mee wilt doen voor de populairdere aanbiedingenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was al een tijdje half op zoek naar een nieuwe. De oude is verpest in de vaatwasser. Deze kan erin, dus dat is een plus en verder is dit wel een type dat ik prettig vind. Bijv. zonder losse onderdeeltjes, makkelijk even te ontdoen van knoflookresten.quote:
paypal kan niet meer...quote:
Er gaan nu echt uren voorbij waarin hij niet langs komt, vorige keren kwam ie minstens 1x per uur, vaak nog wel vakerquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh gistermorgen echt een paar keer gezien, binnen een uur zelfs.
Paypal gebruiken ze niet meerquote:
geen idee, kijk even bij 1dags koopjesi n de historyquote:
heb ik nu gedaan, maar hij ging gewoon weg toen ik verder deedquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doe dan alvast een lamp ' kopen '
gewoon als je naar ideal gaat hem annuleren, maar dan staan je gegevens er wel alvast
dat kan idd heel goedquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb ik nu gedaan, maar hij ging gewoon weg toen ik verder deedWaarschijlijk omdat het volgende product er al is
we kunnen wel een dealtje sluitenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wat stom... dan kan ik helemaal niks bestellen nu want ik heb mijn e-reader niet bij me
Deal. Mocht de spongebob voorbijkomenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:43 schreef Jimbo het volgende:
w
[..]
we kunnen wel een dealtje sluiten
bestel ik het betaal jij het aan mij vanavond
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wat stom... dan kan ik helemaal niks bestellen nu want ik heb mijn e-reader niet bij me
Of de kussensquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Deal. Mocht de spongebob voorbijkomen
okquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Deal. Mocht de spongebob voorbijkomen
Een NAS uiteraardquote:
Had ik je net al verteld schat, ik denk iets van 20 euro of zoquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat kost spongebob tosti-ijzer?
Daar waren 2 hunts terug problemen mee ofzo geloof ik, ik weet niet meer wat er aan de hand was, maar Ibood en paypal zijn geen 'pals' meer om het zo maar te noemenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik was gewoon in de veronderstelling dat je nog met paypal kon betalen...
Ja! Helemaal blut en alles!quote:
vorige keer 12exquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik je net al verteld schat, ik denk iets van 20 euro of zo
nee, wel veel gepostquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |