geen idee, kijk even bij 1dags koopjesi n de historyquote:
heb ik nu gedaan, maar hij ging gewoon weg toen ik verder deedquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doe dan alvast een lamp ' kopen '
gewoon als je naar ideal gaat hem annuleren, maar dan staan je gegevens er wel alvast
dat kan idd heel goedquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb ik nu gedaan, maar hij ging gewoon weg toen ik verder deedWaarschijlijk omdat het volgende product er al is
we kunnen wel een dealtje sluitenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wat stom... dan kan ik helemaal niks bestellen nu want ik heb mijn e-reader niet bij me
Deal. Mocht de spongebob voorbijkomenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:43 schreef Jimbo het volgende:
w
[..]
we kunnen wel een dealtje sluiten
bestel ik het betaal jij het aan mij vanavond
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wat stom... dan kan ik helemaal niks bestellen nu want ik heb mijn e-reader niet bij me
Of de kussensquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Deal. Mocht de spongebob voorbijkomen
okquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Deal. Mocht de spongebob voorbijkomen
Een NAS uiteraardquote:
Had ik je net al verteld schat, ik denk iets van 20 euro of zoquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat kost spongebob tosti-ijzer?
Daar waren 2 hunts terug problemen mee ofzo geloof ik, ik weet niet meer wat er aan de hand was, maar Ibood en paypal zijn geen 'pals' meer om het zo maar te noemenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik was gewoon in de veronderstelling dat je nog met paypal kon betalen...
Ja! Helemaal blut en alles!quote:
vorige keer 12exquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik je net al verteld schat, ik denk iets van 20 euro of zo
nee, wel veel gepostquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |