Rond kwart voor 4 ofzo, vriend had no luck, daarna niks meer geweestquote:
ja die kussens en een giga snijplank. Daarna was veel meuk die ik wou maar het werd weggescriptquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Maarreh heb je nou eigenlijk iets gekocht?
Wat moet je doen om dat ding zo snel te bemachtigen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rond kwart voor 4 ofzo, vriend had no luck, daarna niks meer geweest
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:19 schreef Rivvin het volgende:
ik heb nog nooit een box gezien en dacht dat dit er 1 was
die waas 40eur en binnen 3 sec weg hahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik ga vandaag voor de kussensquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja die kussens en een giga snijplank. Daarna was veel meuk die ik wou maar het werd weggescript
En jij?
Dat tosti-ijzer lijkt me wel wat, kostatquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ga vandaag voor de kussensja of het spongebob tostiijzer natuurlijk.
Ahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
een luxe kussen hoes sie op een ingepakte box lijktquote:
Ik dacht al dat we de ibood box haddenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een luxe kussen hoes sie op een ingepakte box lijkt
pfoe toch blij dat ik ben gaan pitten dan, laatste uurtje was wel worstelenm...maarja ik was dan ook al sinds 2dagen geleden sinds 6uur wakkerquote:
Ingelogd zijn, gegevens ingevuld hebben, klaar zitten, geluk hebben de juiste server toegewezen te hebben gekregen en klik --> klik --> klik --> klik --> klik --> ? --> betaalscherm --> profitquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat moet je doen om dat ding zo snel te bemachtigen?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik dacht al dat we de ibood box hadden
quote:
En de dora MP3 speler natuurlijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ga vandaag voor de kussensja of het spongebob tostiijzer natuurlijk.
Ik las dat je gewoon topics bent gaan maken met alleen nummertjesquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pfoe toch blij dat ik ben gaan pitten dan, laatste uurtje was wel worstelenm...maarja ik was dan ook al sinds 2dagen geleden sinds 6uur wakker
Trustequote:Op donderdag 30 mei 2013 09:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
AhaWeer geen box voor mij dus
Naja. Ik ga maar verder slapen.
Wutquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pfoe toch blij dat ik ben gaan pitten dan, laatste uurtje was wel worstelenm...maarja ik was dan ook al sinds 2dagen geleden sinds 6uur wakker
Zal niet zoveel zijn, 20 euro of zo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat tosti-ijzer lijkt me wel wat, kostat?
reken maar uit :pquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WutHoeveel uurtjes was je wakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |